2012-12-16, 12:57
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Mandela-såpan rullar vidare. Nu har han opererats för gallsten.

http://news.sky.com/story/1025873/ma...stones-removed
Nej, jag förutspår att han inte har långt kvar. Snälla tro mig!!! Jag kommer att få rätt i detta också! Det VET jag!

Citat:
Ursprungligen postat av Jeff-Pass
Sonny Crockett: Allt mer börjar tala för att jag vinner vår vadslagning om huruvida Prinsessan Lilian överlever till Julafton eller ej. 9 dagar kvar bara nu...

Däremot (som kungahuset behandlar henne) är det knappast troligt att hon får några julklappar, eller sällskap, stackars människa. Victoria kanske har kurage nog att titta in och önska en god jul men knappast de andra...
Nja, jag har väl aldrig låst fast mig vid just det datummnet, men det kan ske närsomhelst, hon ligger sängbunden hela dagarna och.... jag kan bara inte tala mer om det, det är så fruktansvärt! HON KOMMER ATT DÖ OM VI INTE GÖR NÅGONTING!!!! FÖR GUDS SKULL!!! HJÄLP HENNE!!!!
2012-12-16, 13:33
Medlem
Varför är du så förtvivlad för Prinsessan Lilians liv?

Själv känner jag att döden kommer att komma som en befrielse för henne, hon ligger i sitt rum som närmast en grönsak så tillvida att hon inte längre känner igen Kungen själv t.ex.

Hon kan inte längre (eller får ingen hjälp att) medverka vid högtidsstunder såsom senast Nobelmiddagen.

Hon kan helt enkelt inte bestämma över sitt liv, hon är i händerna på Kungahuset och dessutom väldigt gammal (det är inte många som uppnår en ålder av 97)

EXAKT VAD har hon kvar att leva för? Skulle nu Madde också gifta sig förstår väl Lilian varken innebörden av detta, eller vilka det gäller. Nej, jag förstår inte dina känslor här.
2012-12-16, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff-Pass
Varför är du så förtvivlad för Prinsessan Lilians liv?

Själv känner jag att döden kommer att komma som en befrielse för henne, hon ligger i sitt rum som närmast en grönsak så tillvida att hon inte längre känner igen Kungen själv t.ex.

Hon kan inte längre (eller får ingen hjälp att) medverka vid högtidsstunder såsom senast Nobelmiddagen.

Hon kan helt enkelt inte bestämma över sitt liv, hon är i händerna på Kungahuset och dessutom väldigt gammal (det är inte många som uppnår en ålder av 97)

EXAKT VAD har hon kvar att leva för? Skulle nu Madde också gifta sig förstår väl Lilian varken innebörden av detta, eller vilka det gäller. Nej, jag förstår inte dina känslor här.
Jag tror (och det är bara vad jag tror) att Lilian för en del känns som en "fast punkt", hon har alltid funnits där, vare sig man gillat eller ogillat henne. Det finns nostalgi med Lilian, hon står för ett kungahus som det en gång var, när det var mer flärd, lyx och glamour, när man inte behövde ursäkta sig på samma sätt eller komma med tafatta bortförklaringar eller regelrättlögner som ingen ändå tror på till varför man lever ett utsvävande liv (som att man "jobbar häcken av sig på Childhood Foundation" i New York t.ex.).

När Lilian dör försvinner automatiskt en del av den levande historien och den del av historien man romatiserade så högt försvinner än mer långt bort från allmänhetens öga, ty så lämnge det finns folk kvar från den tiden så är den ändå relevant på något sätt. Jag kan själv tycka att det är skitsynd då gammal musiker, författare eller skådis dör svars arbete jag gillat eftersom jag vet att den personen aldrig mer kommer att producera. Inte så att jag gråter floder offentligt för deras skull men nog sjutton kan jag tycka att det är synd ändå att de har försvunnit och blivit förpassade till historien och aldrig mer få höra någonting i nyhetsväg om dem igen. Du får givetvis rätta mig om jag har fel Sonny, men är det så du resonerar?
2012-12-16, 17:33
Medlem
Tommy Körberg är på löpsedlarna, mår dåligt, tar 15 tabletter varje morgon...
2012-12-16, 20:42
Medlem
Ratis avatar
Lohan erkänner nu att hennes liv är på väg käpprätt åt helvete.

http://www.tmz.com/2012/12/16/lindsa...ing-pch-crash/
2012-12-17, 10:03
Medlem
Zenon1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
SNÄLLA!!!! NÅGON GÖR NÅGONTING!!! RÄDDA HASSE ALFREDSON! Snart är det för sent!!!! Jag skojar inte!!!

Får jag fråga vad du själv har gjort för honom.
2012-12-17, 10:47
Medlem
johanjosefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Lohan erkänner nu att hennes liv är på väg käpprätt åt helvete.

http://www.tmz.com/2012/12/16/lindsa...ing-pch-crash/

Hon är snygg för att vara helt förstörd.
2012-12-17, 11:02
Medlem
Sonny: Är det inte bättre att du kollar upp "My Boys Are Back" (från Macken, filmen) på YouTube och försöker njuta och glädjas åt det som vi har fått vara med om istället?

Det är ju knappast troligt att Hasse Alfredsson fr.o.m. nu kommer att bidra med något värt namnet till det han redan gjort. Och det är inget konstigt med det heller. Hur många artister/skådespelare har egentligen varit som bäst vid 80+? Kanske finns någon, men dom är få.
2012-12-17, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Hon är snygg för att vara helt förstörd.

Möjligt, men det kommer inte rädda livet på henne. Vad hjälper det med ett vackert utseende när hjärnan utplånar kroppen genom div. felbeslut? Hoppas hon inte sabbar julefriden för sina nära och bekanta, utan trillar av pinn senare.
2012-12-17, 14:13
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Vad är det som säger att hans hjärna och celler hann dö? De kanske frös ned honom på direkten? I Man har ju bevisligen återupplivat personer som varit kliniskt döda, t.ex. Jerry Lewis och Billy Idol som nämts i den här tråden. Och nu är det ju inte bara Bedford som är nedfryst heller, utan det finns många andra. Kanske någon av dem frös ned sig själva innan de "dog"?

Man har faktiskt kunna frysa ned folk ända sedan 1920-talet (troligtvi ännu längre än så) ochsedan tina upp dem igen. Kolla bara på Vincent Moro, som frös ned sig själv 1923.

Från wikipedia: "Bedford's body was frozen a few hours after he died of natural causes related to his cancer." Jerry Lewis och Billy Idol hade inte varit döda i över 40 år, så det är lite skillnad.
2012-12-17, 14:18
Medlem
Roibots avatar
Filmregissören Michael Winner verkar inte ha lång tid kvar att leva.

http://www.express.co.uk/posts/view/...sisted-suicide
2012-12-17, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roibot
Filmregissören Michael Winner verkar inte ha lång tid kvar att leva.

http://www.express.co.uk/posts/view/...sisted-suicide

Winner admits his beloved wife Geraldine is the person who keeps him going, adding, "(Being married) has led me to see a side of the human spirit that I didn't believe anyone could posses. The way she's looked after me (is) incredible. It's difficult for her, but she puts a brave face on it."

Inte Geraldine Hughes va?

Jag kan direkt säga att hade jag varit gift med Geraldine Hughes hade det förändrat väldigt mycket av min inställning till livet. Vore hon min fru, och jag fick ha sex med henne 3 ggr/vecka, så hade jag gjort precis allt för att leva så länge som möjligt. Jag hade till och med stått ut med svår cancer eller alzheimers. Bara hon vore min fru

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in