Jo, det finns mycket forskning om det. Bland annat Richard dawkins "The Selfish Gene". Det finns även vissa amöbor i havvet som kan reversera sitt åldrande och dessa kan forskare titta närmare på. Det finns även kryovetenskapliga lösningar som t.ex. företaget
Alcor sysslar med. F.n. finns faktiskt 112 patienter nedfrysta och dessa kna sägas ha "besegrat döden" då de kan hållas nedfrysta i tid och evighet för att en dag tinas upp igen. Titta bara på kändisar som baseballspelaren Ted Williams och hans son, Jon Henry Williams, även han baseballspelare. Eller varför inte datorspelspionjären Gregory Youb (
Hunt the Wumpus).
James Bedford är en annan patient. Han föddes 1893 och är därmed 119 år gammal och tekniskt sett världens äldste man och människa.
Lösningarna är många, men till saken hör att Hasse Alfredson både kan och bör räddas, i första hand på "naturligt sätt" dvs. att vi ger honom livsviljan tillbaka så att han kan kämpa!
Vaddå "egoistiska skäl"? Tvärtom, jag tänker på de efterkommande gerationen som också bör få ta del av och känna Hasse Alfredson. Och nej, det är inte alls "upp till honom om han vill dö", vad fan har du för människosyn egentligen? Skärp till dig och ta ditt medmänskliga ansvar!
Uppmuntra Hasse, skicka honom blommor, eller manusutkast eller vad som helst, men få honom tillbaka på rätt väg igen! SNÄLLA!!!! NÅGON!!!!!!!!!
Nej då, inte alls "tvivelaktigt". Jag vet att det är så och då är det så, för jag har källor som är MYCKET insatta.
Bet your ass att jag har!

Finns inte så mycket nytt att säga. Hon kämpar/lider vidare. Utsikterna för bot är väl inte de bästa men man försöker väl hålla den i schack. Frågan är bara hur länge man lyckas med det. Hon försöker jobba vidare med diverse distansuppdrag på JKL, men hon är numera extremt svårt märkt av sjukdomen och är en skugga av sitt forna jag. Här finns en bild av henne så förstår ni vad jag menar:
http://www.makthavare.se/author/lena/
Återigen kunde jag förutspå döden, och återigen var det inte en käft som trodde mig förrän "after the fact". Ni äcklar mig! ALLIHOP! Ni sitter är och förnekar faktum som stirrar er i vitögat. Jag säger inte sånt här för att jag tycker det låter häftigt, jag säger det här därför att jag faktiskt kan förutspå kändisars bortgång och gång på gång får jag rätt! Precis som jag dessvärre kommer få rätt om K.H. om inte ni gör någonting!
Ja, det är Sonny är jag det.