2012-11-06, 15:29
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Jag vet att jag nämnt honom tidigare och att det orsakade en del rabalder här på FB, men jag vill återigen ta upp Hasse Alfredson. Av det senaste jag hört från mina insiderkällor så mår han inte alls bra och klockan är nu verkligen på nedräkning för hans del! sälla, ni måste tro mig nu! Även om ni tvivlade förut (kan dock tillägga att det var en rent mirakel att han klarade sig då) så måste inse att hans tid snart är förbi!

Jag uppmanar er att göra något, vad som helst! Om detta kan förhindras så måste vi agera nu med detsamma för tiden rinner iväg och snart är det för sent! Om inget annat så uppskatta Hasse nu medan han fortfarande är i livet här bland oss!

Farväl och tack för allt Hasse!!

Here we go again! Det är ju inte första gången du räknat ut HA. Första gången var ju flera år sedan. Varför skulle vi tro på dig och dina s.k. initierade källor? De verkar inte vatten värda. Att gissa på folk som alla vet är sjuka eller ligger risigt till (charlie sheen) är ju ingen match och för det behöver man inga källor. Som du såklart inte har
2012-11-06, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Jag vet att jag nämnt honom tidigare och att det orsakade en del rabalder här på FB, men jag vill återigen ta upp Hasse Alfredson. Av det senaste jag hört från mina insiderkällor så mår han inte alls bra och klockan är nu verkligen på nedräkning för hans del! sälla, ni måste tro mig nu! Även om ni tvivlade förut (kan dock tillägga att det var en rent mirakel att han klarade sig då) så måste inse att hans tid snart är förbi!

Jag uppmanar er att göra något, vad som helst! Om detta kan förhindras så måste vi agera nu med detsamma för tiden rinner iväg och snart är det för sent! Om inget annat så uppskatta Hasse nu medan han fortfarande är i livet här bland oss!

Farväl och tack för allt Hasse!!

Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Here we go again! Det är ju inte första gången du räknat ut HA. Första gången var ju flera år sedan. Varför skulle vi tro på dig och dina s.k. initierade källor? De verkar inte vatten värda. Att gissa på folk som alla vet är sjuka eller ligger risigt till (charlie sheen) är ju ingen match och för det behöver man inga källor. Som du såklart inte har

Just när det gäller Hasse Alfredson så kan jag faktiskt tro att han ligger nere på räkning då han själv medgett det och han har en rad hälsofaktorer som bäremot honom, vilka jag tidigare räknat upp. Dessutom saknar han livsvilja (enligt honom själv) och det minskar ju såklart sannolikheten för att han åtgärdar sina krämpor.
2012-11-06, 21:26
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Just när det gäller Hasse Alfredson så kan jag faktiskt tro att han ligger nere på räkning då han själv medgett det och han har en rad hälsofaktorer som bäremot honom, vilka jag tidigare räknat upp. Dessutom saknar han livsvilja (enligt honom själv) och det minskar ju såklart sannolikheten för att han åtgärdar sina krämpor.

Jo, men som jag påpekade är det ingen match att peka ut HA som någon som dör snart. Är man över 80 så har man i de flesta fall inte jättelångt kvar. I bästa fall, I BÄSTA fall 10-15 år i de flesta fall max 5 år.
Herr Crockett pekar ofta ut gamlingar, missbrukare och liknande och självklart slår de då och då in.. Det är ju ingen djärv gissning att Sheen dör snart.
Om man koncentrerar sig är det inte svårt att få fram en lista på potentiella "snart döda" men det är såklart bara gissningar.
Tiden har ju visat att det inte finns någon i den här tråden som har några vidare källor någonstans. Vi är ett gäng glada gissare
2012-11-06, 21:50
Medlem
Citat:
Jo, men som jag påpekade är det ingen match att peka ut HA som någon som dör snart. Är man över 80 så har man i de flesta fall inte jättelångt kvar. I bästa fall, I BÄSTA fall 10-15 år i de flesta fall max 5 år.
Herr Crockett pekar ofta ut gamlingar, missbrukare och liknande och självklart slår de då och då in.. Det är ju ingen djärv gissning att Sheen dör snart.
Om man koncentrerar sig är det inte svårt att få fram en lista på potentiella "snart döda" men det är såklart bara gissningar.
Tiden har ju visat att det inte finns någon i den här tråden som har några vidare källor någonstans. Vi är ett gäng glada gissare
Mja, vi hade ju den där Flashbackaren somuppenbartligen kände till Prins Carl Johans nära förestående död .

En som dessvärre också verkar vara nere för räkning, och som nämts tidigare i den här tråden, är Sean Connery. Han har dragits med ett gäng allvarliga krämpor tidigare (cancer och hjärtbesvär etc.) och nu ryktas han även vara dement, vilket bl.a. styks av det faktum att han gått ut och sagt att han inte kommer att göra några fler offentlgia framträdanden.

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage...ve-affair.html

Ser man dessa nytagna bilder och filmklipp så är det lätt att tro att de uppgifterna stämmer.

http://www.imdb.com/media/rm3990402304/nm0000125

http://www.youtube.com/watch?v=BzDfCb5jPGQ
2012-11-07, 15:20
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:

Den bästa gissningen av alla måste varit han som redan 2005 tippade att Michael Jackson skulle vara död inom 10 år.
2012-11-07, 17:20
Medlem
Avsiktarens avatar
Leif Loket Olsson har fått en stroke.

Om John Goodman kan det sägas att han har missbrukat lika mycket som Charlie Sheen, han är dessutom äldre och tjockare och jag skulle därför säga att det är större risk att John Goodman dör inom kort än Charlie Sheen.
2012-11-07, 18:25
Medlem
Mikojans avatar
Citat:

En som dessvärre också verkar vara nere för räkning, och som nämts tidigare i den här tråden, är Sean Connery. Han har dragits med ett gäng allvarliga krämpor tidigare (cancer och hjärtbesvär etc.) och nu ryktas han även vara dement, vilket bl.a. styks av det faktum att han gått ut och sagt att han inte kommer att göra några fler offentlgia framträdanden.

Ser man dessa nytagna bilder och filmklipp så är det lätt att tro att de uppgifterna stämmer.

Nja, tittar man bara på bilderna i sig, är ryktena om hans snara hädanfärd betydligt överdrivna.

Gubben ser ju pigg ut med tanke på de allvarliga krämpor du räknar upp att han haft.
2012-11-07, 18:44
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Nja, tittar man bara på bilderna i sig, är ryktena om hans snara hädanfärd betydligt överdrivna.

Gubben ser ju pigg ut med tanke på de allvarliga krämpor du räknar upp att han haft.

Ser och ser pigg ut. Även svårt sjuka människor kan vara på gott humör själv tycker jag att han ser riktigt skraltig ut.
2012-11-07, 21:07
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Den bästa gissningen av alla måste varit han som redan 2005 tippade att Michael Jackson skulle vara död inom 10 år.

Både och! Alla visste ju att den mannen inte mådde bra och hade sina problem så någon jättehögoddsare var han väl inte.
Men visst! Jag hade inte honom som en kandidat så jo då, kudos eller vad man säger :-)

Man kan nog göra en rätt lång lista på hyfsat unga folk i nöjesvärlden och säga att de är döda innan 2022 och pricka ett par stycken.

Du har redan nämnda Charlie Sheen
Macaulay Culkin
Paris Hilton
Lindsey Lohan
Nordman
Kate Moss
Vince Neil
Mischa Barton
Mikael Persbrandt
Kirsten Dunst
Britney Spears
o.s.v.

Jag kollar in i november 2022 och rättar listan
2012-11-07, 22:58
Medlem
Finns det någon svensk kändis som är äldre än Birgitta Valberg? Hon är född 1916 och platsar således in i denna tråd.

Citat:
Ursprungligen postat av ChachKapurr
Barak Obama...

Kan satsa min fru på att han blir mördad inom 4 år..
Nej, verkar som om du får sälja din fru på marknaden. Hoppas du får ett bra pris för henne. Däremot undrar man ju hur set kommer att gå för Ted Nugent. Han sa ju för något år sedan tt han "antingen kommer vara död eller i fängelse" om Obama vann valet 2012. Det får man tolka som att han planerar att lönnmörda presidentren. Eftersom han är vapenfixerad och mer än bara smått galen så kanske man inte bör avfärda det helt som nonsens?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/us...cle15736694.ab
2012-11-08, 04:18
Medlem
Citat:
Mja, vi hade ju den där Flashbackaren somuppenbartligen kände till Prins Carl Johans nära förestående död .

Om det är så att Sean Connery håller på att bli senildement, är det trist för oss som älskar honom som skådespelare, och för honom själv givetvis en personlig tragedi, som för alla människor som blir dementa på ålderns höst...

...däremot kan man leva LÄNGE och vara senildement, så det är ju inte direkt något direkt dödshot mot Connery på det sättet. Om cancern är "under kontroll" (d.v.s. den har inte kommit tillbaka än iaf) så kan han säkert bli 85 år också, även om han är dement. Det troliga är att något annat hinner inträffa som tar livet av dem, än att han dör i demens.

Det är jävligt sällan man hör det uttrycket; "Dö i demens" faktiskt. Men självklart kan det förstöra hans aktiva liv vad gäller möjlighet till lycka, vilket på lång sikt kan försämra hans liv, men inte drastiskt.
2012-11-08, 16:08
Medlem
Att Loket har fått en stroke kom INTE som en överraskning. Känner en person som känner Loket, skall höra mig för där hur illa det står till med den gamle TV-profilen.

Det var väl i mars i år som jag kunde delge er informationen att Loket inte kan promenera 3 km i lugn takt utan att behöva sitta ner och flåsa? Nå, är man så klen (och dessutom nu fyllt 70) så ligger man givetvis pissigt till.

Tror Loket nu kan joina Hasse A, Prinsessan Lilian, Charlie Sheen och de andra på denna tråd som ligger risigt till. En stroke är inget man viftar undan med en axelryckning. Loket har antagligen som mest kanske 3-5 år kvar, inte mer. I värsta fall stryker han med redan inom 1 års tid.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in