Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Jisses, snacka om att märka ord. Spekulera? Osmakligt? För det första, vem har bett om din subjektiva åsikt? För det andra, spekulera är precis vad vi gör i den här tråden, allting bygger på andra eller tredjehanduppgifter och från dessa drar vi slutsatser. För det tredje så är det allmänt vedertaget att diabetesrisken ökar med åren (
http://www.1177.se/Stockholm/Tema/Li...ldre/?ar=True), För det fjärde är jag troligen en av de som har mest medicinsk utbildning i den här tråden.

För det femte, vem är det som spekulerar egentligen? (se det fetmarkerade). Du känner till den där historien om stenen och glashuset va?

Det handlar inte om att märka ord det handlar om att du hela tiden söker effekt värre än den värsta Aftonhoranmurvel.
Vem har bett om min subjektiva åsikt? Du vet att det här är ett diskussionsforum va?
Andra och tredjehandsuppgifter visst, men du sitter ju allt som oftast och fabulerar fritt.
Ja, du måste ha en fantastisk medicinsk utbildning som kan sitta och diagnostisera människor du aldrig har träffat på ett internetforum det håller jag med om.
Ja ursäkta jag glömde bort att man inte får tro att saker och ting kan vara bättre än vad som sägs när sensationslysten Scrollock är i farten. Nä, Hasse har nog både elallerig och syfilis så väl som pungbråck.
Ska jag spekulera på riktigt? Du sitter antagligen och HOPPAS att Hasse har både Alzheimers och diabetes.