2010-10-27, 00:13
Medlem
Weejays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Han var med på Vänsterns valvaka. Tyckte han såg hyfsat pigg ut då för sin ålder.

Han var ju med och pratade i TV då också och verkade pigg för åldern; han var även med vid riksdagens öppnande
2010-10-27, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Snälla Scrollock..Gör dig inte dummare än du är..Du kan väl förstå innebörden av topic i denna tråd. Så korkad upplever jag dig inte faktiskt.

Topic är kort och gott vilka kändisar som är sjuka och snart dör av sjukdomen.
Tareq Aziz platsar inte där, han är dömd till döden och kan avrättas i morgon eller om flera år..
Nej, det står ingenting om sjukdom i topic och fortsätter du på det spåret tror jag du kommer att finna att du blir ignorerad då du är ganska ensam om den åsikten. Aziz kommer för övrigt att avrättas förr snarare än senare, detta eftersom premiärminister Maliki gjort detta till en personlig vendetta. Den kristne Aziz "förföljde" nämligen det shi'itiska partiet som Maliki tillhörde. Maliki agerade på liknande sätt mot Saddam Hussein, som han också hade en personlig vendetta emot och uttalade sig flera gånger i media att han skulle dömmas till döden, trots att han varken var åklagare eller domare i den rättegången.
2010-10-27, 09:36
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Nej, det står ingenting om sjukdom i topic och fortsätter du på det spåret tror jag du kommer att finna att du blir ignorerad då du är ganska ensam om den åsikten. Aziz kommer för övrigt att avrättas förr snarare än senare, detta eftersom premiärminister Maliki gjort detta till en personlig vendetta. Den kristne Aziz "förföljde" nämligen det shi'itiska partiet som Maliki tillhörde. Maliki agerade på liknande sätt mot Saddam Hussein, som han också hade en personlig vendetta emot och uttalade sig flera gånger i media att han skulle dömmas till döden, trots att han varken var åklagare eller domare i den rättegången.

Är min herre inte läskunnig? På Flashback sätts topic I det första inlägget d.v.s Steamboats inlägg. Kan du verkligen inte se att det står något om sjukdom där?? Det är DU nog rätt ensam om
Jag gissar att du misstar rubriken för topic.
https://www.flashback.org/sp3149618

Tack för din utläggning i Iraks historia men den är poänglös då Aziz ändå inte hör hemma i denna tråden.
2010-10-28, 23:56
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Efter att ha sett Leif GW Persson volumiösa kroppshydda i kvällens SVT Ettans "Veckans brott", så sätter jag en riksdaler på att han ligger i farozonen. GW är groteskt överviktigt fet. När man dessutom vet att han älskar mat och alkohol, samt gillar "det goda livet" (jag vet mer än jag vill avslöja här), så ringer varningsklockorna. En kombination som placerar honom i potentiell dödszon.
Senast redigerad av Ådärkomdenja 2010-10-29 kl. 00:07.
2010-10-29, 01:02
Medlem
Månsans avatar
Helt oväntat lär världens i särklass främste tipsexpert Bläckfisken Paul ha avlidit i sitt akvarium. Mycket beklagligt.
Man visste inte ens att han var krasslig.
2010-10-29, 07:39
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ådärkomdenja
Efter att ha sett Leif GW Persson volumiösa kroppshydda i kvällens SVT Ettans "Veckans brott", så sätter jag en riksdaler på att han ligger i farozonen. GW är groteskt överviktigt fet. När man dessutom vet att han älskar mat och alkohol, samt gillar "det goda livet" (jag vet mer än jag vill avslöja här), så ringer varningsklockorna. En kombination som placerar honom i potentiell dödszon.

Ja! Inte för att han ligger för döden men han ligger helt klart i farozonen den gode Leif.

Om du nu inte vill avslöja vad du vet så förstår jag inte ett dugg varför du ens nämner det i ditt inlägg.
Man ser det då och då på FB och FB är verkligen fel ställe för sådant.
Kan du inte säga B, skit i att yppa A. Ok?
2010-10-29, 22:15
Medlem
Barbara Hale, den enda nu levande av ensemblen i klassiska "Perry Mason", är dels gammal (88 år) och har lidit av cancer.
2010-10-29, 22:18
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Är min herre inte läskunnig? På Flashback sätts topic I det första inlägget d.v.s Steamboats inlägg. Kan du verkligen inte se att det står något om sjukdom där?? Det är DU nog rätt ensam om
Jag gissar att du misstar rubriken för topic.
https://www.flashback.org/sp3149618

Tack för din utläggning i Iraks historia men den är poänglös då Aziz ändå inte hör hemma i denna tråden.

Även om sjukdom nämndes i första inlägget utesluter det inte andra framtida dödsorsaker. Tariq Aziz dödsdom borde intressera många som läser den här tråden och är mer intressant än att Leif GW Persson ser tjock och trött ut.
2010-10-29, 23:33
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Även om sjukdom nämndes i första inlägget utesluter det inte andra framtida dödsorsaker. Tariq Aziz dödsdom borde intressera många som läser den här tråden och är mer intressant än att Leif GW Persson ser tjock och trött ut.

Där har du fel! Aziz dödsdom är fullständigt irrelevant i denna tråd och det är redan avhandlat i denna tråd. Att GW är på väg att supa och äta ihjäl sig är däremot mer intressant men inte det heller relevant i tråden.

Sjuka kändisar som snart dör är topic och inget annat..Det verkar även självaste scrollisen hålla med om..hehehe
2010-10-29, 23:39
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Där har du fel! Aziz dödsdom är fullständigt irrelevant i denna tråd och det är redan avhandlat i denna tråd. Att GW är på väg att supa och äta ihjäl sig är däremot mer intressant men inte det heller relevant i tråden.

Sjuka kändisar som snart dör är topic och inget annat..Det verkar även självaste scrollisen hålla med om..hehehe

Det är din åsikt.
Har man en sådan strikt syn på topic blir det få möjligheter till en diskussion.
2010-10-29, 23:42
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:

Ska du sitta och hålla på att regera hela tiden, så får vi nog lägga den här tråden till döingarna.

Skärp dig nu och var lite generös!
2010-10-30, 00:46
Medlem
Citat:
Håller med om det sista men inte biten om att de måste sjuka. Ligga för döden kan man göra på många sätt och betyder itne "dödsbädd". Även om TS nämt sjukdom så är det relevant i sammanhanget nu eftersom tråden genomgått en evolution och vidareutvecklats. Det skulle bli alldeles för mycket att hålla reda på om det startades en ny tråd där de icke-sjuka döende diskuterades, speciellt med tanke på att tråden redan delats en gång där de redan döda kändisarna fått en egen tråd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in