Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Jo men i den här tråden räcker det med en mindre cykelolycka, halka i badkaret eller en influensa för att ligga inför döden. Själv är jag hemma från jobbet med en dunderförkylning så även jag ligger inför döden, men jag är ju ingen kändis..
Eftersom du inte heller bidragit något till vare sig världen, Flashback eller den här tråden är det inte heller någon som skulle sakna dig.
On-topic:
Heather Locklear som nämts tidigare verkar för övrigt vara ett riktigt as, precis i stil med sina manliga gelikar som Charlie Sheen etc. Tydligen är hon inte bara pundare, utan även en "mansmisshandlare" (eller vad motsatsen till kvinnomisshandlare kallas).
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle14234439.ab
Eftersom Locklear troligtvis har erfarenhet av det motsatta i sina tidigare förhållanden (hon har ju varit ihop med en drös "bad boys" genom åren, som Tommy Lee etc.) så känner hon troligtvis han hon själv kan ta sig an den rollen när hennes senaste (ex-)fästman Jack Wagner (som även kallats "Fattigmans Robert Redford" i såpavärlden) sannoligt är betydligt mjukare och "mesigare".
Har för mig att jag såg en raport om detta för väldigt länge sedan att i parförhållanden där den ene utsatts för förtryck och misshandel under lång tid och sedan hamnar i ett förhållande med en "snäll/undergiven" partner så tar sig den som tidigare var förtryckt ofta rollen som förtryckare i det nya förhållandet. Misstänker att Locklear fungerar på det sättet.