2011-09-14, 09:36
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
NBC:s utrikeskorrespondent och Alan Greenspans fru, Andrea Mitchell har bröstcancer:

http://uk.eonline.com/news/nbc_news_..._breast/262352

Jag måste säga att jag är imponerad över hur du klassificerar kändis
Alan Greenspans fru, en korre
2011-09-14, 09:37
Medlem
Dollykaws avatar
Justin Bieber.
2011-09-14, 09:42
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dollykaw
Justin Bieber.

Nog för att jag tror att du trollar men en källa skulle vara på sin plats
2011-09-14, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Jag måste säga att jag är imponerad över hur du klassificerar kändis
Alan Greenspans fru, en korre
Han är välkänd för de flesta som följer nyheter utanför Sveriges gränser, eller du kanske bara tycker Folke Rydén passar in i kategorin "kända nyhetskorrar"?
2011-09-14, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dollykaw
Justin Bieber.
Att han riskerar att bli ihjälslagen menar du?
2011-09-14, 13:28
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Han är välkänd för de flesta som följer nyheter utanför Sveriges gränser, eller du kanske bara tycker Folke Rydén passar in i kategorin "kända nyhetskorrar"?

Ja! HAN är känd ja..Hans fru är knappast att klassa som kändis.
2011-09-14, 13:56
Medlem
Citat:
Ja! HAN är känd ja..Hans fru är knappast att klassa som kändis.
Jodå, frugan är också kändis, men du kanske inte vet vad NBC är?

2011-09-15, 09:27
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Jodå, frugan är också kändis, men du kanske inte vet vad NBC är?

Jo jag känner till NBC och mig veterligt är det inte en renodlad nyhetskanal och jag motsätter mig att en av deras journalister skulle klassas som kändis i Sverige.
Då NBC inte är officiellt tillgänglig i Europa skulle jag inte tro att deras nyheter ses av speciellt många Svenskar.
Du verkar titta på NBCs nyheter dagligen, var hittar du kanalen?
2011-09-15, 23:12
Medlem
Citat:
Jo jag känner till NBC och mig veterligt är det inte en renodlad nyhetskanal och jag motsätter mig att en av deras journalister skulle klassas som kändis i Sverige.
Då NBC inte är officiellt tillgänglig i Europa skulle jag inte tro att deras nyheter ses av speciellt många Svenskar.
Du verkar titta på NBCs nyheter dagligen, var hittar du kanalen?
Du tycker inte att man bör vara allmänbildad? Det finns en värld utanför Småland också.

Kolla in www.nbc.com så kanske du lär dig något nytt.
2011-09-16, 06:22
Medlem
Vad tror ni egentligen om Prinsessan Lilian? Nyss fylld 96, kan hon komma med i 100-klubben?

Förvisso kan det hända väldigt mycket under de 4 åren, men vissa personer är ju sjukt sega och ligger liksom bara för det mesta i en säng och lever vidare. De tränar inte, men de utsätter sig inte heller för typ stress, fysiska påfrestningar och annat som ofta leder till döden när t.ex. någon gammal gubbe får för sig att hugga ved och bära den trots han är 91 år med hjärtbesvär.

Å andra sidan förstår jag äldre män som hellre riskerar att dö vid vedklyven, än att ta det lugnt och tyna bort i sjuksäng som slutligt öde. Det sistnämnda är både förnedrande och plågsamt för den döende.
2011-09-16, 12:15
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Du tycker inte att man bör vara allmänbildad? Det finns en värld utanför Småland också.

Allmänbildad ska man helt klart vara. Men det tillhör inte allmänbildningen att kunna journalister på en kanal som i stort sett ingen Svensk människa dagligdags följer.

Jo! Jag har sett den sidan. Är det där du tittar på livesändningarna? Jag hittar inte streamen?
2011-09-16, 18:42
Medlem
DickRichardsons avatar
Citat:

Lägg ned, frugan kvalificerar sig knappast för den här tråden hur mycket du än vrider och vänder på det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in