2011-12-06, 18:26
Medlem
Leif "Loket" Olsson och Ingvar Oldsberg är nog de två jag helst skulle sett som julvärd i år.

Oldsbergs hälsa har väl diskuterats ut och in vid det här läget på denna tråd, men hur är det med Loket. 69 år gammal är han, vad har han haft som klassar in under kategorin "hälsoproblem" ?

Jag kan inte dra mig till minnes att jag har läst något direkt om Loket, när det gäller sjukdomar och hälsobesvär
2011-12-06, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff-Pass
Jag kan inte dra mig till minnes att jag har läst något direkt om Loket, när det gäller sjukdomar och hälsobesvär
Enbart mentala sådana, som stavas p-e-d-o-f-i-l-i, i alla fall om man får tro uppgifterna som sprids här på forumet och annanledes
2011-12-07, 11:22
Medlem
Det var inte så bra....

.....fast är då är det bara påståenden antar jag? En fällande dom, och Loket hade ju knappast fått synas i Bingolottos jubileumsprogram så som han gjorde.

Hur gick det med Pontus Enhörning förresten, skakar han galler nu eller klarade han sig undan sina anklagelser ang. pedofili...?
2011-12-07, 14:22
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Hur gick det med Pontus Enhörning förresten, skakar han galler nu eller klarade han sig undan sina anklagelser ang. pedofili...?

"Den som söker tråden, han finner." Matteus 7:8.
2011-12-07, 20:41
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
"Den som söker tråden, han finner." Matteus 7:8.

Drygo!

Citat:
Det var inte så bra....

.....fast är då är det bara påståenden antar jag? En fällande dom, och Loket hade ju knappast fått synas i Bingolottos jubileumsprogram så som han gjorde.

Enhörning fick 8 månader för sexuellt övergrepp mot barn.
2011-12-07, 21:46
Medlem
Jag gillade Pontus Enhörning. Särskilt kring milleniumskiftet innan han tonade ner sig i radion. En sjuk jävel skulle många sagt redan då, men jag gillar ju lite sjuk humor.

Men efter att han förgripit sig på ett barn finns det inte mycket att säga. Jag kan inte sympatisera med honom längre, och just den typen av brott kommer inga kändisar tillbaka till rampljuset från. Kan inte tänka mig att Sveriges Radio vill ha med honom att göra när han släpps ut.
2011-12-07, 22:05
Medlem
Citat:
Jag gillade Pontus Enhörning. Särskilt kring milleniumskiftet innan han tonade ner sig i radion. En sjuk jävel skulle många sagt redan då, men jag gillar ju lite sjuk humor.

Men efter att han förgripit sig på ett barn finns det inte mycket att säga. Jag kan inte sympatisera med honom längre, och just den typen av brott kommer inga kändisar tillbaka till rampljuset från. Kan inte tänka mig att Sveriges Radio vill ha med honom att göra när han släpps ut.
Nja, jag vet inte det jag. Det gick ju hyfsat ok för Roman Polanski. Elvis Presley likså (även om han själv påstod att han aldrig rörde henne sexuellt när hon var minderårig). Tito Beltran lär nog också komma tillbaka tids nog så fort fotbojestraffet är avtjänat. Det finns mao. "hopp" för de som trots allt hoppas på mer från Enhörning.
2011-12-07, 22:22
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Nja, jag vet inte det jag. Det gick ju hyfsat ok för Roman Polanski. Elvis Presley likså (även om han själv påstod att han aldrig rörde henne sexuellt när hon var minderårig). Tito Beltran lär nog också komma tillbaka tids nog så fort fotbojestraffet är avtjänat. Det finns mao. "hopp" för de som trots allt hoppas på mer från Enhörning.

Där är jag rätt övertygad om att du har fel. Att jämföra Enhörning med giganter som Polanski och Presley är ju patetiskt. Dessutom är de senares brott/påstådda brott så gamla att de skedde i en tid där sådana saker sågs annorlunda.

Nej! Beltran och Enhörning är rökta i branchen. Beltran kan förvisso flytta utomlands och kanske klara sig..
2011-12-07, 23:17
Medlem
Nattsmygs avatar
Citat:
Så därför ligger kändisen Pontus Enhörning för döden eller vad menar du?

Gamla sossar såsom Tage G Punkt och Ingvar Carlsson borde väl ligga för döden om de inte fått evigt liv av Allah för sina insatser mot det svenska folket.
Senast redigerad av Nattsmyg 2011-12-07 kl. 23:21.
2011-12-07, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Där är jag rätt övertygad om att du har fel. Att jämföra Enhörning med giganter som Polanski och Presley är ju patetiskt. Dessutom är de senares brott/påstådda brott så gamla att de skedde i en tid där sådana saker sågs annorlunda.

Nej! Beltran och Enhörning är rökta i branchen. Beltran kan förvisso flytta utomlands och kanske klara sig..
På vilket sätt då? Att Polanski kommer undan för att han är stor är väl bara ett bevis på att man kan slippa undan folkets dom trots brottets vedervärdighet? Kanske någon lokalstation förbarmar sig över Enhörning i framtiden och stotserar med att de minsan fått "en kändis". Ungefär som IFK Ore när de värvade NHL-spelaren Mike Danton efter denne avtjänat ett straff för mordförsök.

Beltran kan alltid skrika "RASISM" så får han ett jobb, var så säker.

Gällande topic, hur är det med Mumia Abu-Jamal förresten? USA mest kände fånge på "Death Row"? Han har väl suttit där i närmare 30 år nu, är det inte dagen D för honom snart?

EDIT: Ser att Mumia Abu-Jamals straff omvandlades idag av domstolen till livstid utan nåd.

http://www.npr.org/templates/story/s...ryId=143269635
Senast redigerad av scrollock 2011-12-07 kl. 23:49.
2011-12-08, 05:43
Medlem
Avsiktarens avatar
Beltran har redan jobb. Han sitter i juryn i chilenska x-factor.

Lars Norén slutar som konstnärlig ledare på Folkteatern på grund av hälsoskäl.
Cancer?
Själv har jag alltid tyckt att han ser sjuk ut.
2011-12-08, 13:12
Medlem
Hur stor chans tror ni Tito har att få ett jobb inom någon svensk motsvarighet? Idol läggs väl ned, men det finns väl andra talangjakter, etc. Nej...givetvis...det är större chans i så fall att Prinsessan Lilian piggnar till och springer Stockholm Maraton nästa år

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in