2010-04-02, 22:35
Medlem
Ska vi tro aftonblaskan har det sett rätt mörkt ut för Hulk Hogan också: http://www.aftonbladet.se/nojesblade...icle6889986.ab
2010-04-03, 17:26
Medlem
Zenon1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zenon1
Nej, nu ska vi har gamling-bingo. Det har ju sagts i denna tråd att det är lite fånigt att förutspå att en 90-årig avdankad skådespelare snart ska gå bort. Men just det faktum att de vippar på gränsen öppnar ju också spelmöjligheter.

Härmed utlyses en tävling: Vilka kommer dra sin sista suck under tidsspannet 1 januari - 24 december 2010?

Gamlingar att spela på:

Kirk Douglas, 93
Zsa Zsa Gabor, 92
John Forsythe, 91 (Blake Carrington i Dynastin)
Sif Ruud, 93
Martin Ljung, 92
Sickan Carlsson, 94
Prinsessan Lillian, 94

Vad tror ni? Alla? Någon/några? Inga?
RIP John Forsythe. Sex kvar att spela på.
2010-04-03, 19:09
Medlem
Citat:
RIP John Forsythe. Sex kvar att spela på.
Prinsessan Lilian känns väldigt nära till hands.
2010-04-09, 22:31
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Jag blev förvånad när jag någon sa att Börje Ahlstedt fortfarande lever. Det går väl inte att tvätta levern i all oändlighet?

Nu går förstås tankarna osökt till Lena Nyman. Jag kollade upp henne, och hon lever faktiskt fortfarande. Men det är väl knappt?
2010-04-10, 22:33
Medlem
Zenon1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Jag blev förvånad när jag någon sa att Börje Ahlstedt fortfarande lever. Det går väl inte att tvätta levern i all oändlighet?

Nu går förstås tankarna osökt till Lena Nyman. Jag kollade upp henne, och hon lever faktiskt fortfarande. Men det är väl knappt?
Att dessa två lever kan väl inte vara så förvånande, det skulle ju vara en jättenyhet om någon av dem dog. Det stämmer att Lena Nyman är knappt levande, hon kan inte ens andas för egen maskin och det skulle förvåna mig om hon lever året ut.
2010-04-10, 22:40
Medlem
Petesamprass avatar
Om det inte nämnts tidigare så kommer det nu. Per Oskarsson.
"Bara" 83 år men tror ändå att han snart kolar vippen.
2010-04-11, 06:36
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Att dessa två lever kan väl inte vara så förvånande, det skulle ju vara en jättenyhet om någon av dem dog. Det stämmer att Lena Nyman är knappt levande, hon kan inte ens andas för egen maskin och det skulle förvåna mig om hon lever året ut.

De skriver lite fint under någon dag eller två, sen har alla glömt att kändisen dött.

Röker Lena Nyman fortfarande? Hur har det gått för hennes hund?
2010-04-11, 06:53
Medlem
Carnavass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sant
..
Psykiskt svaga och personer med religiösa grubblerier verkar dras till den här sjuka tråden. Sorgligt.

Perversa inlägg om "den eller den ska dö nån gång"" vittnar om en allvarlig störning.
ALLA ska vi dö för jävulen!

Skådisar som är döende i till exempel cancer är inte nåt skvaller eftersom det står i varenda jävla tidning och på hundratals nyhetssidor på nätet. Inget geni på den här sidan lär ju vara först om "skvallret" när Mr Hopper en dag verkligen dör.

Ta era mediciner ordentligt istället, ni perversa dödgrävare!

Men såg jag inte dig på bussen till Familjeliv.se?
2010-04-11, 07:18
Medlem
Hundbitens avatar
Alla är döende, vilken tråd är detta
2010-04-11, 09:36
Medlem
Zenon1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
De skriver lite fint under någon dag eller två, sen har alla glömt att kändisen dött.

Röker Lena Nyman fortfarande? Hur har det gått för hennes hund?
Det måste vara svårt för henne att röka nu, när hon andas med hjälp av slangar i näsan. Hunden blev överkörd för åtta år sedan, vilket naturligtvis var en tragedi.
2010-04-11, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundbiten
Alla är döende, vilken tråd är detta
Nej, alla är levande. Vissa av oss har dock en kortare väg kvar att gå till den stora finalen.
2010-04-11, 12:09
Medlem
Snurrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Prinsessan Lilian känns väldigt nära till hands.

Kan rapportera att princessa Lilian är på benen igen. Hon besökte nyligen frisören på Östermalm, visserligen stöttad av2 personer, men ändå...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in