2010-01-15, 11:59
Medlem
Grievers avatar
Jag tror också på Mike Tyson. Helt neddrogad, sover 80% av dagen, annars som i nån dvala. Jävligt sliten.
2010-01-15, 12:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Griever
Jag tror också på Mike Tyson. Helt neddrogad, sover 80% av dagen, annars som i nån dvala. Jävligt sliten.

Skeptisk. Tysons diagnos låter som vilken hemmaboende tonåring som helst.
2010-01-16, 21:12
Medlem
Gillar verkligen Dennis hoppers stil nu på slutet skiljer sig och vill suga på en feting tills hans dör. Grabben har stil.
2010-01-16, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SOUNDSMITH
Gillar verkligen Dennis hoppers stil nu på slutet skiljer sig och vill suga på en feting tills hans dör. Grabben har stil.
Uppenbarligen är det ju så att han mycket väl vet om att han är döende och inte vill att frun skall ärva honom. Kanske vill han att hans barn ska få allt istället, eftersom han har barn med flera olika kvinnor. I annat fall skulle alla hans barn "bara" få dela på hälften av hans tillgångar, vilken inte torde bli särskilt mycket till var och en av dem med tanke på hur många barn han har.
2010-01-26, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Uppenbarligen är det ju så att han mycket väl vet om att han är döende och inte vill att frun skall ärva honom. Kanske vill han att hans barn ska få allt istället, eftersom han har barn med flera olika kvinnor. I annat fall skulle alla hans barn "bara" få dela på hälften av hans tillgångar, vilken inte torde bli särskilt mycket till var och en av dem med tanke på hur många barn han har.
På tal om Hopper så är det nu mycket illa. Cancern har spridit sig till skelettet och han har nu bara en dryg månad kvar att leva:

http://uk.news.yahoo.com/35/20100118...e-764dee7.html

Förvisso sa de något liknande om Patrick Swayze och han fick leva något längre än så, men Hopper är å andra sidan drygt 20 år äldre och cancer i den åldern brukar vara svår att behandla pga. att kroppen har försvagad läkningsförmåga.
2010-02-11, 23:12
Medlem
Bill Clinton?

http://www.dn.se/nyheter/varlden/bil...khus-1.1043796
2010-02-14, 20:51
Medlem
Walkers avatar
Skickar en hälsning & förutsägelse från ex-flashbackaren Sonny Crockett!!

Citat:
du kan framföra en "snar-döden" förutspåelse å mina vägnar. Jag noterar att Dennis Hopper är dödssjuk i cancer och har ett par veckor kvar i livet. Maura Tierny från "Cityakuten" är också väldigt illa däran i cancer. Får jag rätt i min förutspåelse? Stay tuned så får ni reda på det, men vet att jag har rätt oftare än självaste National Enquirer och TMZ, som bägge är kända för sin träffsäkerhet!
2010-02-14, 22:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Griever

Ser rätt frisk ut på de här 10 dagar gamla bilderna från Italien:

http://www.worldstarhiphop.com/video...u59E34B73O0OKN
2010-02-16, 09:00
Medlem
Zenon1s avatar
En person som tyvärr måste läggas till den här listan är Lena Smedsaas, TV 4:s skickliga politiska kommentator. Som blivit känt i media har hon drabbats av en cancertumör i ryggen. Bland kommentarerna runtomkring fanns bara de vanliga flosklerna om att "hon är stark, hon är en kämpe etc". Ingenting om möjligheterna till tillfrisknande. Dystert, jag tycker om verkligen om henne.
2010-02-18, 00:43
Medlem
Kedoxs avatar
Kom att tänka på Nils "Mora-Nisse" Karlsson, han är född 1917 och jag har då inte hört att han är död, så är det någon som vet hur det ligger till med honom?
2010-02-18, 00:51
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Kom att tänka på Nils "Mora-Nisse" Karlsson, han är född 1917 och jag har då inte hört att han är död, så är det någon som vet hur det ligger till med honom?

Enligt min sambo så är han redan död.
2010-02-18, 01:06
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basse Lerghagen
Finns många som är sjuka och ligger för döden.

Siw Malmqvist sjuk enligt kvällspressen
Lill-babs: fick stroke på scenen
Mari Fredriksson, säger sig vara fri från cancer,men det går rykten om att hon fortfarande är sjuk.
Lennart Swahn aids? vart tog han vägen annars?
Arne Weise, haft flera hjärtinfarkter.
Ingmar Bergman, har dragit sig tillbaka har väl nåt år kvar.
Jan Malmsjö, allmänt taskigt hälsotillstånd
Sickan Carlsson, född 1914 är gammal och sjuk
Citerar den andra posten i tråden från för 5 år sedan.
Ganska uselt inlägg. Endast 2 av 8 har lyckats trilla av pinn (Bergman, 89 år och Swahn 81 år). Hur länge tänker de andra sex ligga för döden innan de avlider kan man undra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in