2009-10-02, 21:09
Medlem
Leila Kå

Hur är det med Leila K ? Hur nedknarkad är hon egentligen, tycker man har läst länge att hon är nedkörd men ingen postar bilder eller bevis. Är hon djupt nere i drogträsket borde hon ligga illa till, pundare brukar inte bli så gamla. (som tur är )
2009-10-02, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Jag menade faktiskt att han dog trots att han bantade.

Ahh okej, jag missuppfattade, my bad
2009-10-02, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eithne
Johnny Munkhammar

Johnny Munkhammar, den unge Timbro-gotlänningen? Varför skulle han ligga för döden?
2009-10-02, 21:39
Medlem
larceny666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Lena Nyman skulle jag tro. Vet inte om någon nämnt henne.

Kan upplysa om att hon kämpar på fortfarande. Har inte pratat med henne på några veckor men kan uppdatera när jag vet mer. Hon är krasslig men hon verkar vara på bättringsvägen.
2009-10-03, 05:37
Bannlyst
nära himelen

Dn gamle företagaslededaren Peter wallenberg har inte synts på länge.
Lena Nyman är på ett sjukhem, kommer väl knappast därifrån.
Sen är det ju det här med Sven-Bertil Taube, var på Taubespelen i somras och han fick ledas in av lill Lindfors, men sköng bra gjorde han. Kanske , får vi innerligt hoppas att han reder sig ett par år till.
2009-10-03, 08:25
Medlem
Eithnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicepresidenten
Johnny Munkhammar, den unge Timbro-gotlänningen? Varför skulle han ligga för döden?

Jag hoppas verkligen inte han gör det, men efter att ha varit ganska aggressiv politiskt har han nu tagit en time-out efter att det har upptäckts en elakartad cancersvulst på hans hals. Känns inte helt stabilt där.
Jag hoppas på ett tillfrisknande och en liberal attack ifrån en fantastisk kille på den svenska sura politiska ankdammen.

http://www.munkhammar.org/blog/index.aspx

"Även om det finns stora osäkerheter, som undersökningar ska ge svar på, känns det bra och jag är väldigt inriktad på att vinna detta."
2009-10-03, 08:28
Medlem
Eithnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aspera
Sen är det ju det här med Sven-Bertil Taube, var på Taubespelen i somras och han fick ledas in av lill Lindfors, men sköng bra gjorde han.
Han har ju iofs "Macular degeneration" (Gula fläcken) och är väl i praktiken blind så det har väl inte med allmänhälsan att göra.
2009-10-03, 10:39
Medlem
kompassross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aspera
Tyvärr tror jag att Mandela inte har mycket tid kvar. Ser skröplig ut på de bider som visas. Mycket god karma från den mannen.
Håller med här.
Annars så tror jag Per Oscarsson dör snart, tycker han sett skröplig ut länge.
2009-10-03, 13:11
Medlem
Citat:
Jag hoppas verkligen inte han gör det, men efter att ha varit ganska aggressiv politiskt har han nu tagit en time-out efter att det har upptäckts en elakartad cancersvulst på hans hals. Känns inte helt stabilt där.
Jag hoppas på ett tillfrisknande och en liberal attack ifrån en fantastisk kille på den svenska sura politiska ankdammen.

http://www.munkhammar.org/blog/index.aspx

"Även om det finns stora osäkerheter, som undersökningar ska ge svar på, känns det bra och jag är väldigt inriktad på att vinna detta."

Det var mycket tråkigt att höra. Jag hoppas på det bästa. Mitt intryck av Munkhammar är att han är en riktig fighter. Han om någon borde ha förutsättningar att klara en sådan sak.
2009-10-03, 13:20
Bannlyst
Citat:
Han har ju iofs "Macular degeneration" (Gula fläcken) och är väl i praktiken blind så det har väl inte med allmänhälsan att göra.

Nej tyvärr, han hade kollapsat innan, var på sjukhus. Det var inte bara synen som gjordea att Lill hjålpte honom.
2009-10-03, 13:59
Medlem
BF_Swedens avatar
Nu när Ulf Larsson dog tycker jag det borde följa två dödsfall bland kändisar. Är det inte så att de dör i flock?
2009-10-03, 14:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kompassros
Håller med här.
Annars så tror jag Per Oscarsson dör snart, tycker han sett skröplig ut länge.

Men hallå, Per Oscarsson såg skröplig ut redan på 60-talet.....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in