2008-01-16, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darko
  • Ariel Sharon
Kommer att dö iår. Inget snack om saken.

Är inte han redan död?
2008-01-16, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huer
Är inte han redan död?

Komaliknande tillstånd i över två år om jag inte minns helt fel.
2008-01-16, 00:43
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Jan Malmsjö ligger nära till hands, då han läser Tennyssons nyårsdikt på Skansen. Alla hans företrädare är nämligen döda, Margareta Krook, Jarl Kulle och Georg Rydeberg.
Ummm...bara så du vet....det är en förutsättning för att man ska få läsa Tennyson, att alla ens företrädare är döda. Det är nämligen ett livstidsuppdrag.
2008-01-16, 00:47
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darko
Komaliknande tillstånd i över två år om jag inte minns helt fel.
Skulle han inte ha varit död i vilket annat land som helst? Vill minnas att gubben faktiskt är hjärndöd också, vilket räcker för att dödförklara så gott som alla. Vet faktiskt inte varför de gör undantag för honom, kanske pga. att han är f.d. premiärminister osv? Fast i praktiken så är han väl redan död sedan två år tillbaka, eller?

Ett snarlikt fall måste väl ändå vara Sunny von Bülow, som legat i koma i över 20 år. Hon måste väl ändå lämna in snart eller? Det sägs att ju längre man är i koma, desto djupare sjunker man, så hon måste vara så nära döden man kan komma utan att vara död vid det här laget.
2008-01-16, 05:37
Medlem
En fruktpizzas avatar
...

Skulle tro att några utrikiska "stjärnor" kommer att trilla av pinn i år. Så även några kända svenskar säkerligen kommer att gå detta öde till mötes. Ett destruktiv liv fyllt med droger kan bara gå åt ett håll - neråt. Så, bli inte förvånade om Amy Winehouse, Lindsay Lohan, Pete Doherty, Britney Spears samt Paris Hilton kommer att gå hädan inom kort. Ett annat lite mera udda kort är det monegaskiska kungahusets yngre medlem - prins Andrea Cashiragi som sysslar med det artificiella guldet, och som jag tror ligger väldigt illa till. Prinsens tärda och hårt prövade moster prinsessan Stephani Grimaldi kanske gör honom sällskap? Torsten Flinck kanske kommer att pröva träfracken i år.. Osch! Höll på att glömma den slitna drogdrottningen Kate Moss som kanske säger mors (mycket dålig och morbid humor...).

Ernesto "Tito" Beltran kanske kommer att bli fullständigt galen när han med största sannolikhet inte kommer att återfå sin frihet efter rättegångarna (en veva i Hovrätten oxå!), och därmed inte heller kommer att kunna få träffa sin familj. Han är inte helt mentalt stabil i nuläget, så vem vet hur han kommer att klara ett frihetsberövande? Antingen så hänger han sig, eller så slutar han som den rättshaverist som han är...

.
2008-01-16, 08:29
Medlem
Vobblers avatar
Inte helt oväntat har Brad Renfro trillat av pinn. Överdos är väl troligt.
Mest känd för rollerna i Bully, Apt Pupil, The Client och Sleepers.

http://www.imdb.com/name/nm0000605/
2008-01-16, 09:52
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse

Har också hört att Lasse Brandeby är risig.

Lasse Brandeby har mer rörelseproblem än hälsoproblem. Han jobbar annars för fullt nu.
2008-01-16, 11:31
Medlem
Kirk Douglas (Michael Douglas far) är ju rätt så gammal. 93 tror jag han är.
2008-01-16, 11:52
Medlem
Bastardos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solarstorm
Kirk Douglas (Michael Douglas far) är ju rätt så gammal. 93 tror jag han är.

Och i ganska dåligt skick. Han har väl haft en, eller flera, stroke?

Någon nämnde Ariel Sharon, vilket får mig att tänka på en annan mördare nämligen Castro. I år är året som han trillar av pinn! Men det har jag sagt i tre år nu, så...
2008-01-16, 11:55
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler

Ett riktigt tragiskt Hollywood-öde. Han var riktigt bra i Klienten. Gick ner sig fullständigt utan någon som helst guidning av någon vuxen. Föräldralös och fett med stålar. Inget riktigt bra recept....
2008-01-16, 14:43
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/k...icle1642840.ab

Ja *det* var verkligen otippat. Alla andra som hittils nämts i listan i år överlevde denne yngling. Det här trodde jag verkligen inte. Nästan lika tragiskt som när River Phoenix gick bort.
2008-01-16, 19:10
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Tito Beltran? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1643793.ab Eller är det fejkat tror ni?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in