2008-01-16, 22:47
Medlem
Bastardos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Tito Beltran? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1643793.ab Eller är det fejkat tror ni?

Drama Queen!
2008-01-16, 23:12
Medlem
Bastardos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastardo
Någon nämnde Ariel Sharon, vilket får mig att tänka på en annan mördare nämligen Castro. I år är året som han trillar av pinn! Men det har jag sagt i tre år nu, så...

Och samma dag som jag nämner Castro går Brasiliens president Lula ut och säger att Castro är pigg som en mört.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/7192308.stm

Dö, gubbjävel!
2008-01-17, 04:44
Medlem
En fruktpizzas avatar
...

Citat:
Tito Beltran? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1643793.ab Eller är det fejkat tror ni?

Det var nästan på pricken som jag sade om honom igår natt:

"Ernesto "Tito" Beltran kanske kommer att bli fullständigt galen när han med största sannolikhet inte kommer att återfå sin frihet efter rättegångarna (en veva i Hovrätten oxå!), och därmed inte heller kommer att kunna få träffa sin familj. Han är inte helt mentalt stabil i nuläget, så vem vet hur han kommer att klara ett frihetsberövande? Antingen så hänger han sig, eller så slutar han som den rättshaverist som han är..."

Han är inte helt stabil om jag säger så. Vem vet, det kanske kommer mera dramatik från honom framöver..?

.
2008-01-17, 19:49
Medlem
AliAchmeds avatar
Citat:
du är rätt korkad antar jag.
2008-01-17, 19:59
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AliAchmed
du är rätt korkad antar jag.
Vad är det med dig nu då?
2008-01-17, 20:08
Medlem
AliAchmeds avatar
Citat:
Vad är det med dig nu då?
på dåligt humör. jag hörde precis att tito kommer bli frisk. men du är fortfarande korkad.
2008-01-17, 20:14
Medlem
Babemagnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AliAchmed
på dåligt humör. jag hörde precis att tito kommer bli frisk. men du är fortfarande korkad.
Det låter ju helt fantastiskt! Tveka inte att säga hej när du blir frisk.
2008-01-17, 20:21
Medlem
C M Burnss avatar
Jag tror att Edna Parker kommer kasta in handduken snart. Hon fyller trots allt snart 115.
2008-01-17, 20:45
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C M Burns
Jag tror att Edna Parker kommer kasta in handduken snart. Hon fyller trots allt snart 115.
Mmm... fast saken är ju den att världens äldsta person allt som oftast dör flera gånger om året och därmed hör till den kategori av alla människor som har högst dödsantal i förhållande till befolkningen.

Den svenske sci-fi författaren Ray Bradbury har nog tyvärr skrivit sin sista bok, men som tur var så hann han släppa en härom året. Är faktiskt lite orolig för Stan Lee också, han är ju i princip den ende "Golde Age" serietidningsförfattaren kvar. Jag vill inte att det skall vara "Nuff said" med honom riktigt än En liten tröst är dock att att han fortfarande gör cameos i Hollywoodfilmer.
Senast redigerad av Sonny Crockett 2008-01-17 kl. 20:49.
2008-01-17, 21:13
Medlem
Andy Pandys avatar
Citat:
Den svenske sci-fi författaren Ray Bradbury har nog tyvärr skrivit sin sista bok
Har du nåt mer om hur det står till med hans hälsa? Jag hittar en bild på Wikipedia där han tar emot en utmärkelse av USA:s president George Bush och sitter i en rullstol, så jag fattar att nåt har hänt (om det nu inte bara är en reaktion på att träffa Bush), men vad?
2008-01-17, 21:19
Medlem
Babemagnets avatar
Citat:
Är faktiskt lite orolig för Stan Lee också, han är ju i princip den ende "Golde Age" serietidningsförfattaren kvar. Jag vill inte att det skall vara "Nuff said" med honom riktigt än En liten tröst är dock att att han fortfarande gör cameos i Hollywoodfilmer.
Tror inte Lee kommer kommer lämna oss på minst tio år. Han är visserligen över 80, men verkar sjukt pigg. Dessutom har han superkrafter.
2008-01-17, 21:29
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C M Burns
Snacka om högoddsare!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in