Flashback bygger pepparkakshus!
2005-11-05, 13:11
Medlem
Basse Lerghagens avatar
Stig-Ossian Eriksson (Fader Fourias i fångarna på fortet bl.a ) ser väldigt skröplig ut.

Hur är det med Jan-Olof Strandberg? Gick han inte ut i pressen med sina krämpor för ett tag sen?
2005-11-05, 21:27
Medlem
Maliks avatar
Gillade cause of death på påven "Pretty much everything"...
2005-11-05, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Helmer
Finns redan, om än inte officiell... SVT brukar producera "minnesprogram" i förväg, när de får reda på att det är på väg utför någonstans...

/Stig H

tror tidningarna har liknande färdigskrivet material. Det var ju en tidning som lade ut nån artikel typ "så minns vi påven" när han inte ens var död...
2005-11-05, 21:50
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Helmer
Finns redan, om än inte officiell... SVT brukar producera "minnesprogram" i förväg, när de får reda på att det är på väg utför någonstans...

/Stig H

Likadant med minnesartiklar i tidningarna.

Vet inte om ni såg dokumentären om Ingmar Johansson, men där finns ett bra exempel på en dokumentär som är perfekt att visa när han har slocknat, vilket lär hända inom en snar framtid.
2005-11-06, 00:31
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Likadant med minnesartiklar i tidningarna.

Vet inte om ni såg dokumentären om Ingmar Johansson, men där finns ett bra exempel på en dokumentär som är perfekt att visa när han har slocknat, vilket lär hända inom en snar framtid.

vad grundar du det på? reagan levde ett decennium med alzheimer och hand var betydligt äldre än ingo
2005-11-07, 02:55
Bannlyst
Gamla skådespelerskan Sif Ruud borde ju vara på "fallrepet" när som helst nu. Och gamle komikern Martin Ljung. Någon som hört något om honom den senaste tiden?
2005-11-07, 03:17
Medlem
666Hates avatar
Jag hoppas att Michael jackson dör snart för det är väl det ända sättet för honom att sluta upp med sina pedofilövergrepp...
Jävla äckel
2005-11-07, 03:21
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Gamla skådespelerskan Sif Ruud borde ju vara på "fallrepet" när som helst nu. Och gamle komikern Martin Ljung. Någon som hört något om honom den senaste tiden?

Martin Ljung brukar väl sitta i publiken på Allsång på Skansen?

Hursomhelst tycker jag att det är lite fegt att gissa på kändisar som är en bra bit över 80. Martin Ljung är t ex 88 år gammal. Sannolikheten att du dör ett givet år är extremt hög när du är så gammal, så det är inte speciellt vågat att gissa på att landets 90-åringar dör.
2005-11-07, 06:56
Medlem
Povel Ramel ser lite sliten ut. Han satsar jag mina pengar på men inte föränn 2006!
2005-11-07, 11:03
Medlem
Minkybabys avatar
"Claire Wikholm kvävs långsamt till döds" enligt http://www.expressen.se/index.jsp?a=466002,
men vid närmare koll är det en sjukdom , lungemfysem , hon haft sedan minst tio år . Hon kommer säkert leva 30 år till ...
2005-11-07, 11:08
Medlem
chrilLs avatar
Peter Harrysson - sjukt fet o börjar bli gammal
2005-11-07, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrone
Per Oscarsson är ju hypergammal sen länge.
Tycker alltid han sett skrupplig ut.
Kan inte ha länge kvar...max 6-9 månader

Per Oscarsson har sett skröpplig ut de senaste 20 åren. Han överlever nog både dig och mig till slut

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in