[quote=fittnesshemale]
Citat:
Ursprungligen postat av Basse Lerghagen
Patrick Swayze, Farah Fawcett....Klas Ingesson.
Cancern slår hårt mot de som drabbas. Myelom är en kronisk sjukdom. Den behandlas vanligen med steroider, cellgifter och stamcellstransplantation.
Klas kommer att få cellgifter och det är ett helvete berättade P Swayze, man försöker bekämpa cancermonstret med gifter.
Cancer är den smärtsammaste döden, tro mig. Jag har sett hur cancersjuka lider. Trots morfin kvider de av smärta när tumörerna tränger igenom vävnaderna.
Helt sant ,, inte änns morfin pumpen räcker till sådan smärta , såg min mor dö i cancer nyligen, det var ingen lätt resa för mamma,fast man ändå ger morfin och ett starkt narkospreparat i kombination för att lindra smärtan ..och förhindra onödigt lidande :
Jag ser vad du skriver men förstår inte vad just detta inlägg gör i denna tråd, men förklara gärna!
Håller mer med #1 då det handlar om en "ensamräv" som tycker att "idioterna" inom EU inte fattar nåt. Hellre så försvinner hon än att tampas med dom som bara tittar på paragrafer.
Belägg? Nope - ren magkänsla som baserar sig på "historien" om Bodil som jag läst i media.