Om tidigare rapporter om hur han supit sig medvetslös inte är hopdiktade, måste jag säga att han inte borde dricka alls. Och gör han det ändå borde risken, som du påpekar, vara stor att han super ihjäl sig.
Hasselhoffs tragedi är väl att han varit mycket framgångsrik men är en undermålig skådis. Insikten att han har tjänat multum på ett jobb som han suger på tär på honom.
I have some very sad news to deliver about a very famous lady that loved to wear boots.
Farrah Fawcett may not have much longer to live. It is now 4:28PM PDT Thursday. I have just read that the anal cancer that she has been so courageously fighting has now moved to her liver. She is bed ridden. She weighs just EIGHTY-SIX POUNDS!!!!
The doctors have pretty much stopped all treatments on her. They are just giving her IV fluids. She can't keep food in her stomach.
Her father has flown in from Texas to say his final goodbye.
Like millions of other teenage boys, I had her ultra-famous poster on my bedroom wall.
I have some very sad news to deliver about a very famous lady that loved to wear boots.
Farrah Fawcett may not have much longer to live. It is now 4:28PM PDT Thursday. I have just read that the anal cancer that she has been so courageously fighting has now moved to her liver. She is bed ridden. She weighs just EIGHTY-SIX POUNDS!!!!
The doctors have pretty much stopped all treatments on her. They are just giving her IV fluids. She can't keep food in her stomach.
Her father has flown in from Texas to say his final goodbye.
Like millions of other teenage boys, I had her ultra-famous poster on my bedroom wall.
Chris Halladay
List Owner
Läste för någon timma sen om detta på aftonbladet. Så tragiskt
"In fact, a source close to Fawcett says that doctors "have not written her off," and that they are developing alternative treatments for the 62-year-old actress."
Cancern slår hårt mot de som drabbas. Myelom är en kronisk sjukdom. Den behandlas vanligen med steroider, cellgifter och stamcellstransplantation.
Klas kommer att få cellgifter och det är ett helvete berättade P Swayze, man försöker bekämpa cancermonstret med gifter.
Cancer är den smärtsammaste döden, tro mig. Jag har sett hur cancersjuka lider. Trots morfin kvider de av smärta när tumörerna tränger igenom vävnaderna.
Cancern slår hårt mot de som drabbas. Myelom är en kronisk sjukdom. Den behandlas vanligen med steroider, cellgifter och stamcellstransplantation.
Klas kommer att få cellgifter och det är ett helvete berättade P Swayze, man försöker bekämpa cancermonstret med gifter.
Cancer är den smärtsammaste döden, tro mig. Jag har sett hur cancersjuka lider. Trots morfin kvider de av smärta när tumörerna tränger igenom vävnaderna.
Japp sista veckan är bara plågeri egentligen, dödshjälp borde vara tillåtet i de fallen. Vet att det är tillåtet i Schweiz...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!