Citat:
Ursprungligen postat av joker
Martin Ljung, Lär vara rätt gammal och gaggig. Är väl den sista komikern i sin generation.
Fidel Castro, kända hälsoproblem, snart är hans nio liv slut.
Britney Spears, dör om hon inte tar tag i sitt liv. En sekt eller en rekordelig karl kan bli räddningen (Britney you can PM me if you read this

)
Jokrar:
Leila K hittas livlös i en trappuppgång i City.
George Bush den äldre får en hastig hjärtattack i oktober.
Bert Karlssons cancer är tillbaka, with a vengeance!
Hänger nog med ett år till trots allt:
Hasse Alfredsson
Hugh Hefner
Ingvar Kamprad
Nej, inte Martin Ljung. Han lär vara rätt kry för sin ålder. Han ska ha närvarat på Povel Ramels begravning och talade även en kort tid öfre det ut i tidningarna om någonting i en kort nöjesartikel i Aftonbladet. Tror det handlade om att uppkalla någontnig efter honom, men som inte blev av, men han sade att det inte gjorde honom så mycket, att han var nöjd ändå som hade sin hälsa.
Att han skulle vara den enda "revyartisten" kvar i sin generation är väl en sanning med modifilation.
Hasse Alfredson, som han jobbade en hel del med, lever fortfarande (om än mycket knappt),
Bosse Parnevik likså (som även han haft hjärtattack), och inte att förglömma
Birgitta Andersson som även hon jobbade med i det gänget på 60-talet.
Gaby Stenberg och
Annalisa Ericson är också kvar, Förvisso är Martin Ljung den äldsta kvarvarande i "gänget" men inte på något sätt den ende.
Samtidigt är jag förvånad över att ingen nämnt
Lennart Hellsing,
Lennart Nilsson (ålder) eller
Sam Nilsson (som ju höll på att dö i kombinerad hjärtattack och drunkning på Isalnd förra året, så han sitter nog löst).
En som jag i sammanhanget drar mig för att nämna för jag vill inte ens överväga tanken, men det är
Christopher Lee som varit mer aktiv än någon annan skådis i sin ålder och man kan bara hoppas att det är till hans fördel och inte nackdel så att han jobbar ihjäl sig.