2008-01-12, 21:45
Medlem
TeEsErs avatar
Farrah Fawcett har tydligen cancer för andra gången och lär pendla mellan USA och behandling i Tyskland.

/T
2008-01-12, 22:09
Medlem
Babemagnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Hee hee... tror jag också, men jag menade bara att *om* USA får fast Mulla Omar så lär de inte bjuda in honom till Grand Hotel om man säger så .

Du träffade Andy Rooney? Berätta mer! Hur verkade han vara hälsomässigt? Han har överlevt de flesta gamla CBS rävarna.
Det var kärlek från första början.
Jag: Mr. Rooney! I'm a big fan of yours!
Andy: Oh, great! Then you'll leave me alone.

2008-01-12, 22:47
Medlem
Babemagnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crice
Artie Lange har goda förutsättningar för att avlida inom ett år.
Artie Lange? Konstigt val, intressant. Men kan du utveckla?
2008-01-12, 22:48
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Rowdy Roddy Piper är sjuk i lymfomcancer och får ingen mer behandling. Vet dock inte hur länge han har kvar.
2008-01-12, 22:56
Medlem
Grantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babemagnet
Han ser inte ut att vara den mest hälsosamma människan på jorden...
2008-01-12, 23:20
Medlem
Babemagnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grantz
Han ser inte ut att vara den mest hälsosamma människan på jorden...
Kanhända, men han har sett likadan ut i 10+ är nu.
2008-01-12, 23:47
Medlem
Andy Pandys avatar
Citat:
På samma sätt tror jag Presidentkandidat John Edwards fru är illa ute trots att det gäller någon som inte är så gammal, men hon har ju å andra sidan cancer.
Bröstcancer. Andra vändan, dessutom. Och den har spritt sig. Illa, men hon hänger med minst ett år till, även om nog dör av det så småningom. Hon fyller 59 i sommar, vilket också talar för henne.
2008-01-12, 23:56
Medlem
Andy Pandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babemagnet
Tror Crice tänker på hans tilltagande fetma, men jag tror inte det tar livet av honom innan årets slut. Med den logiken skulle vi kunna sätta upp Göran Greider på listan. Han har samma problem och är dessutom åtta år äldre än Lange.
2008-01-13, 00:14
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Pandy
Bröstcancer. Andra vändan, dessutom. Och den har spritt sig. Illa, men hon hänger med minst ett år till, även om nog dör av det så småningom. Hon fyller 59 i sommar, vilket också talar för henne.
Ja du, säg inte det. Är en cancer långt skriden så spelar åldern inte så där jättemycket roll, utgången blir likväl densamma. JAg vet inte hur pass mycket behandling hon får, om det eventuellt kan ge henne något år till, eller om de rent utav kan operera bort bröstet, men i så fall skulle de väl redan ha gjort det.
2008-01-13, 00:34
Medlem
Andy Pandys avatar
(Om Elizabeth Edwards)
Citat:
Ja du, säg inte det. Är en cancer långt skriden så spelar åldern inte så där jättemycket roll, utgången blir likväl densamma.
Jag tror också att hon dör av detta så småningom, men det tar längre tid. Äldre kvinnor än hon har hållit ut längre med samma sjukdom.
2008-01-13, 01:02
Medlem
Michael Caines avatar
C-H Hermansson!
Nyss fyllda 90 och har inte hörts av på länge...
En o annan droppe (rysk) vodka kan man ju anta har slunkit ner genom hans strupe under sina "glansdagar" när han hade sina kompisar borta i öst.

/M.C.
2008-01-13, 04:34
Medlem
zharkovs avatar
Dom senaste litteraturpristagarna Harold Pinter och Doris Lessing var ju båda så sjuka att dom inte kunde hämta priset personligen.

Bengt Anderberg, svensk författare, måste också vara gammal nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in