2010-12-10, 00:11
Medlem
djgoebbelss avatar
Championship Manager 2: Scandinavian Leagues (97/98)
Vet inte hur många timmar jag dödat med det här spelet. Söker mig fortfarande tillbaka till det gång på gång på gång.

Ha faktiskt testat Premier Manager 98, tro det eller ej, och jag gillade det inte riktigt. Jag tror det har att göra med att om man verkligen fastnat för ett spel så ser man bara nackdelar i spel om liknar det.
Citera
2010-12-10, 00:13
Medlem
Multifunktionells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huiop
Skulle inte till och med du själv bli förvånad om en sådan här tråd inte redan existerar??

F.ö. Red Alert 2 - vilket lir!

Sökte på det och fann ett exempel, dock så var senaste posten från 2004.
Om jag bara hade postat mitt exempel i den tråden så hade nog den tråden förblivit stillastående, men det går ju alltid att slå ihop trådarna när den här har fått fart.
Citera
Medlem
BrainDrills avatar
När Oblivion kom ut kunde jag inte sluta spela det, det är så jävla kul! Själv tycker jag att Oblivion är mycket bättre än Fallout 3, men Fallout3 är ett bra spel det med.
Citera
Medlem
Falk.s avatar
Diablo 2, så många minnen och så mycket nostalgi!
Citera
2010-12-10, 00:15
Medlem
djgoebbelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falk.
Diablo 2, så många minnen och så mycket nostalgi!

Jävlar, Diablo hade jag glömt! Det får bli en mycket stark tvåa för mig, CM2 vinner fortfarande men jag har kastat bort kriminellt många timmar på Diablo 2.
Citera
Avslutad
Zelda-Ocarina Of Time. Jag bara älskar det spelet! Bra episk story, skön musik, lagom svårt, och sist men inte minst den enormt sköna stämning spelet har som helhet.
Citera
Medlem
OffensiveShits avatar
Star Wars Galaxies..innan de stora uppdateringen för att få det mer likt WoW
Citera
2010-12-10, 00:16
Medlem
S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl
Första gången jag läste om det i någon spel tidning var ja såld, satt och väntade på det i säkert ett halvår innan det gick i glömdes bort. Stötte senare på det i en realåda och jag mindes hur länge jag hade väntat och hur jag ens kunda glömma bort det för att sedan kasta mig över det.

Fullkomligt älskar miljön, förstörelsen smälter ihop med ett nybildat ekosystem, kan sitta på en gömd plats och bara iakta djuren integrera med varandra och se grupper med soldater ryka ihop.
Fastnade även för att det är en någorlunda bra variation i vapnen
Visst spelet har sina brister i AI, saker som skulle ingå från början togs inte med och pricksäkerheten utan att sikta är åt helvete
jag har spenderat över 400 timmar på detta spel och har fortfarande inte tröttnat.
Citera
2010-12-10, 00:17
Medlem
C0ws avatar
Finns massor som jag gillar, t.ex. Assassins Creed 2, Metro 2033, L4D 1 & 2, CS, GTA...

Men ska jag välja 2 så blir det nog Metro 2033 och CS.

Metro 2033 - Grafiken, storyn, atmosfären och miljön är jävligt bra.
Älskar också såna här sorters spel vilket gör det ännu bättre

CS 1.6 - Väldigt kul att spela med polarna. Annars så är det inget speciellt.
Citera
2010-12-10, 00:19
Medlem
Mjölkmannen11s avatar
Deer Hunter - Jag gillar att döda.
Counter Strike - Jag gillar att döda.
GTA -
Citera
2010-12-10, 00:19
Medlem
SGustafsson91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djgoebbels
Championship Manager 2: Scandinavian Leagues (97/98)
Många timmar har spenderats där, va dock lite för ung för att riktigt förstå det dock, men spelade det de gjorde jag!

Men får nog säga Football manager, bästa tycker jag nog 07 var. Är nog det jag har lagt ner mest tid på! Riktig tidsdödare!
Citera
2010-12-10, 00:22
Avslutad
Oj, du syftade på PC-spel.

Då får det nog bli Civilisation 2. Mest på grund av nostalgi
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in