2010-12-10, 00:23
Medlem
dkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quiros
Freelancer

Bästa spelet någonsin, nostalgiskt (för mig) och riktigt bra story!

Känner en som jobbar med det spelet

Spel ett: Quake 3, älskat multiplayer-genren sedan jag först testade det.

Spel två: Age of Empires II: Age of Kings, Otroligt bra spel, fantastiska Singelplayer "kampanjer" samt otroligt bra multiplayer.
Citera
2010-12-10, 00:23
Medlem
Israelssons avatar
NHL98; det var första spelet som jag kunde spela match mot mina bröder/kompisar. Grafiken var så bra tyckte man. Testade spelet för nått år sen. Kvallen var inte direkt HD som man tyckte då.

Fifa99: Spelet som jag alltid glidtacklade målvakten om han fick bollen. Det var kul då.
Citera
2010-12-10, 00:27
Medlem
O Dirlewangers avatar
Fallout 2 för den absolut häftigaste spelupplevelsen jag haft. Fallout New Vegas är faktiskt inte heller så dumt.
Citera
2010-12-10, 00:32
Medlem
joims avatar
Duke nukem 3D, banbrytande, låter spelaren få lägga pussel för att komma vidare, häftig grafik (på den tiden) och framförallt roligt.
Citera
2010-12-10, 00:33
Medlem
Icyyys avatar
Company of Heroes

Det är bara så otroligt bra. Strategi och WWII i en perfekt kombination.
Citera
2010-12-10, 00:35
Medlem
Qwakes avatar
Age of empires 2, vet inte hur många timmar jag lagt på det som liten knodd Var alltid det spelet som kom fram när man hade tråkigt.
Citera
2010-12-10, 00:36
Medlem
gäller det rena pc-spel så... command and conquer tiberian sun. oslagbart enligt mig, största framsteget i serien, vilket gör att jag tycker att det är det bästa spelet också. visst är generals bättre, men det är inte lika stort hopp framåt.

eftersom man fick skriva ett till så måste jag skriva total annihilation. spelet som kom, såg och segrade och fortfarande har personer som skapar nya stridsvagnar =) när det kom så var det verkligen unikt, och det finns än idag inget som påminer om det (då räknar jag inte den andliga uppföljaren supreme commander naturligtvis =))
Citera
2010-12-10, 00:50
Medlem
mafia är nog det bästa singelplayer, battleground europe ww2 online. Borde alla testa, bästa mmo efter wow...
Citera
2010-12-10, 00:51
Medlem
Morgases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --j--
Zelda-Ocarina Of Time. Jag bara älskar det spelet! Bra episk story, skön musik, lagom svårt, och sist men inte minst den enormt sköna stämning spelet har som helhet.

Håller med dig! Så galet bra spel, tror jag fortfarande kan de flesta ocarina låtarna utantill
Citera
2010-12-10, 00:52
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quiros
Freelancer

Bästa spelet någonsin, nostalgiskt (för mig) och riktigt bra story!
Det är det rymdskeppsspelet va?

I alla fall, bästa PC-spelet någonsin är Planescape: Torment. Fyfan vad det spelet är underbart! Gripande story som får mig att grina som ett litet barn varje gång, och framför allt Morte!
Citera
2010-12-10, 00:56
Medlem
StenSaxPoses avatar
Zelda: The Ocarina Of Time. Jag kommer ihåg att jag spelade det hur mycket som helst när jag fick mitt Nintendo 64 i julklapp för flera år sen.
Citera
2010-12-10, 00:57
Medlem
temps avatar
Får nog säga Diablo II pga den härliga känslan och nostalgin. Var få saker som var så kul som när man körde multiplayer på LAN och Baal runnade skiten och gick upp 3 levels var vid the Ancients. Klockrent!

Sen får jag säga CS. Få spel som gett mig så mycket glädje över åren, även ilska heiaheahuae. Många spelar det och man tröttnar aldrig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in