Citat:
Ursprungligen postat av Jassja
Är COD4 så himla bra? Aldrig lirat men gång på gång säger folk att det är så himla bra... vad är det som står ut i jämfört me andra krigsshooters?
Det är riktigt skön känsla i det, ungefär på samma sätt som det är svårt att beskriva hur Counter-Strike kan vara så kul trots att det egentligen inte är så märkvärdigt så har jag svårt att beskriva vad som gör spelet kul..