2008-05-31, 18:15
  #265
Medlem
saftad_burks avatar
Till skillnad från de flesta andra Zelda fansen säger jag Majoras Mask istället för Ocarina of time.
Abstrakt, experimentellt, estetiskt tilltalande och jävligt kul.
En Dali tavla på burk.

Delad första plats med Terranigma såklart.
Citera
2008-06-01, 16:13
  #266
Medlem
Sonkens avatar
Ingen som tycker om Golden sun spelen till gba? Dom kommer högt på min lista
Ocarina of time är helt klart nr 1
Citera
2008-06-01, 19:00
  #267
Bannlyst
The legend of Zelda: Ocarina of Time.
Citera
2008-06-01, 20:49
  #268
Medlem
Håller med förregående talare!
Citera
2008-06-02, 21:03
  #269
Medlem
Mellers avatar
Online: UT2004
Singleplayer: Half Life
Citera
2008-06-02, 21:07
  #270
Medlem
Online:Counter-Strike för lagkänslan, men påväg att bli omsprunget av COD 4.
Single:GTA IV säger jag där.. spelar inte så ofta singleplayer
Citera
2008-06-03, 01:16
  #271
Medlem
Elak trollkarls avatar
Världens bästa spel? Urgh, nu blir det svårt här. Haha, det finns minst fem spel jag ständigt kallar "världens bästa spel", men ska man välja ett, får det bli...

Metal Gear Solid. Oja! Underbar story, underbara karaktärer, utmanande, härliga boss-fighter och riktigt roligt att spela. Jag vet inte hur många gånger jag har spelat igenom det, men jag kommer aldrig att tröttna. Nu blir jag sugen på att göra det igen, faktiskt.
Citera
2009-02-09, 14:38
  #272
Medlem
Frottefiltens avatar
Super Mario 64. det är lite som sonic adventure dx dirctorc cut tycker jag. men än hatar jag inte detta spela lika mycket som jag hatar sonic
Citera
2009-02-09, 15:42
  #273
Medlem
Norlins avatar
Online: Just nu är det bara left 4 dead som gäller.
Single: FFVII helt klart. Så underbar story så det är inte sant. Det märks verkligen att mycket kärlek är nerlagt i det spelet. Jag har och kommer alltid att älska det spelet. Dock så hoppas jag inte på att det kommer en remake. Det skulle förstöra spelets nostalgiska känsla på något sätt.

[Edit] Vid närmare eftertanke så tror jag att WC3 toppar min onlinelista. Grymt bra balanserat och många valmöjligheter om man inte vill köra klassiska 1on1 eller 4on4 och det där i mellan.
__________________
Senast redigerad av Norlin 2009-02-09 kl. 15:50.
Citera
2009-02-09, 22:40
  #274
Medlem
Zelda: Ocarina of Time. Gud vilket spel...
Citera
2009-02-09, 22:43
  #275
Avslutad
Måste nog säga Final Fantasy serien, inga andra spel har jag slösat så många timmar på.

Har nog spelat CS längre, men har inte njutit lika mycket som i Final Fantasy!
Citera
2009-02-10, 00:00
  #276
Medlem
Helseths avatar
Om jag inte räknar med Black Isle Studios rollspel eller Morrowind så går nog min röst på...

Rome Total: War - Europa Barbarorum

Världens bästa strategispel som blandar turn-baserad taktik med de fetaste fältslagen i 3D man kan tänka sig. Modden EB gör dessutom orginalspelet 10x gånger bättre med större karta, mer units, balansering och dessutom så är hela modden historiskt korrekt med soldater och teknologin som existerade i verkligheten c.a 200BC.
Ett måste för varje strategifantast och historiefreak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in