Citat:
Ursprungligen postat av
voodoodaddy
Alltid kul om man kan göra någon glad.

Tror nog iofs att min förbrukning snabbt ersätts av någon annans.
Naturligtvis, det är därför ni bör ha samma cap som vi andra, med runt 8-10 GB/månad så får man tänka på vad man förbrukar.
Citat:
Ursprungligen postat av
voodoodaddy
Dock förstår jag inte riktigt vad du menar. Om du inte använder dig av just Nackamasten så påverkas du öht inte av min dataanvändning.
Jag använder Net1 när jag är mobil, i bil eller i båt. Det innebär att jag kan mycket väl påverkas av din belastning av Nackamasten.
Citat:
Ursprungligen postat av
voodoodaddy
Sedan är det ju som jag skrev tidigare att Net1 begränsar antalet användare med obegränsad data per mast just för att undvika kapacitetsproblem. Du får gärna förklara om det är något jag missat.
Fast det där fungerar öht inte. Det finns bara ca 33Mbit per sektor, 100Mbit per mast, behövs inte många användare för att det skall gå på knäna om vissa ligger nära sin maxhastighet konstant, även om den är 3-5 Mbit/s. Och dessutom har de ingen möjlighet att styra hur många mobila användare som vill använda samma mast.
Det finns en hel facebook.grupp med användare som knappt kommer ut på nätet öht, sen Njet1 började erbjuda dessa idiotiska obegränsade abonnemang.
/capmac