Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2018-01-29, 23:12
  #61
Medlem
Net1 har jävligt dåligt omdömen vart man än kollar verkar vara ett riktigt sketet företag
__________________
Senast redigerad av StonedFrank 2018-01-29 kl. 23:15.
Citera
2018-01-29, 23:17
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av capmac
Och ingen annan 4G-operatör heller?

/capmac
Nop ska testa med telia nu i veckan och se om det blir bättre. Net1 verkade rätt lovande med obegränsad data men ack så bedragen man blev.
Citera
2020-08-30, 11:47
  #63
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Bump !!

Någon som använder NET1 fortfarande och har det blivit nån ändring den senaste tiden ? Själv valde jag att gå till Telia och har "framtidens nät" Obegränsad datamängd och riktigt bra täckning 499/mån. Kan få lite dippar på MS ibland när jag spelar online men då är det bara glatt logga ut och pilla navel. Streama och YT funkar hur bra som helst.

Må NET1 brinna i helvetet.
Citera
2020-09-01, 13:33
  #64
Medlem
Tror att Net1 aldrig varit något för spelande utan för internet på avlägsna platser.
Citera
2020-09-29, 13:11
  #65
Medlem
capmacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Någon som använder NET1 fortfarande och har det blivit nån ändring den senaste tiden ? Själv valde jag att gå till Telia och har "framtidens nät" Obegränsad datamängd och riktigt bra täckning 499/mån. Kan få lite dippar på MS ibland när jag spelar online men då är det bara glatt logga ut och pilla navel. Streama och YT funkar hur bra som helst..

Körde en vecka i i båten på sommaren och enbart för överfarterna långt från land. Funkar som det är tänkt, långsamt men längre ut från kusten än något annat nät.

Du skulle naturligtvis aldrig haft Net1 på en fast adress där det fanns alternativ, skyll dig själv som inte läste på vad nätet är till för.

/capmac
Citera
2020-09-29, 13:22
  #66
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av capmac
Körde en vecka i i båten på sommaren och enbart för överfarterna långt från land. Funkar som det är tänkt, långsamt men längre ut från kusten än något annat nät.

Du skulle naturligtvis aldrig haft Net1 på en fast adress där det fanns alternativ, skyll dig själv som inte läste på vad nätet är till för.

/capmac

Alternativen var få då de var de anda som hade ett vettigt erbjudande, ADSL skulle monteras ned så var inte aktuellt.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback