• 5
  • 6
2016-03-08, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Jag lt min tjejkompis handla med mitt bankkort idag igen p ICA, konstigt nog blev det nstan exakt samma summa som frra gngen hehe.
Det r ngot underbart med att ge henne mitt kort och sms:a koden till hennes mobil, det r som att det inte finns ngon tervndo....

Och vilka underbara lderstvlar hon hade p sig nr hon trippade omkring och fyllde sina kassar med varor..
Ingen annan som har gjort ngot liknande? Som dom eller sub?

Javisst. I bde mataffr och i kldaffrer. Och i elektronikaffr...Dyrt!

Frskte stta stopp en gng i en kldaffr, men det gick hon inte med p...D fick man vet att hon var boss.
Citera
2016-03-09, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halvgrabben
Javisst. I bde mataffr och i kldaffrer. Och i elektronikaffr...Dyrt!

Frskte stta stopp en gng i en kldaffr, men det gick hon inte med p...D fick man vet att hon var boss.

Jo i kldaffrer kan det ju g riktigt utfr, typ byxor och trjor fr 500-1000 kr styck.
Vad slutade notan p i kldaffren?
Citera
2016-03-09, 22:57
Medlem
Citat:
Jo i kldaffrer kan det ju g riktigt utfr, typ byxor och trjor fr 500-1000 kr styck.
Vad slutade notan p i kldaffren?

Just den gngen blev det nog 4000 ungefr. Men det var ju en gng av mnga.
Citera
2016-03-10, 00:07
Medlem
wasabi84s avatar
Personligen, utifrn begrnsad erfarenhet, s diskuterar jag alltid lite runt "anstllningen" av slaven innan det ev. br av. Jag r ingen lyckskerska och det r ju, om vi ska vara rliga, en "relation" som ska tillfredsstlla bda, s jag fredrar att var lite mer privatperson innan jag visar min riktiga sida som Mistress.. Sen fr slaven sklart vad Mistress tycker att den frtjnar utifrn olika perspektiv varav gvor etc spelar in. Att f ge en gva kan vara en ra fr slaven i sig sjlv..

Allt varierar frn person till person I guess...

Jag dmer ingen...
Citera
2016-03-10, 18:53
Medlem
Citat:
Just den gngen blev det nog 4000 ungefr. Men det var ju en gng av mnga.

Jklar det var inte illa, jag tycker att det r grymt fascinerande att det finns kvinnor som inte har ngot emot eller verkligen gillar att suga pengar frn mn.
Citera
2016-03-10, 19:36
Medlem
Citat:
Jklar det var inte illa, jag tycker att det r grymt fascinerande att det finns kvinnor som inte har ngot emot eller verkligen gillar att suga pengar frn mn.

Jag tycker snarare att det r konstigt att inte fler utnyttjar att det finns svaga individer som jag?
Skulle ju krypa fr dom flesta som ser lite bra ut och har bra sjlvfrtroende...
Citera
2016-03-10, 20:08
Medlem
Citat:
Jag tycker snarare att det r konstigt att inte fler utnyttjar att det finns svaga individer som jag?
Skulle ju krypa fr dom flesta som ser lite bra ut och har bra sjlvfrtroende...

Hehe exakt, men jag tror dom flesta kvinnor vill inte utnyttja mn, men det finns nog en vldigt bra mngd med kvinnor som verkligen vill utnyttja mn eller att dom inte bryr sig, jag r mer ute efter kvinnor som r obrydda, att dom kan tmma mitt konto i princip och dom bryr sig bara inte ven om jag skulle hamna p gatan.
Citera
2016-03-28, 22:39
Medlem
Castecos avatar
Citat:
Det blev uppskjutet en vecka men det blev av att min tjejkompis gick omkring i sexiga lderstvlar och storhandlade p ICA medan jag gick efter henne, hon sa ju ngot om att det brukar bli runt 700-800 kr men notan hamnade p lite mer n 1,200 kr, det lt ocks som att hon hll tillbaka lite men vi ska gra om det igen nsta helg d hon sa att hon gillade det (hon r vldigt dominant och sadistisk) och grna gr det igen, frhoppningsvis gr hon all out denna gng och shoppar p rejlt.
Jag gick omkring med ett hrligt stnd hela tiden, det brjade redan nr hon hmtade kundvagnen, sen fick hon mitt kort och jag sms:ade min kod till hennes mobil s att hon hade makten ver mitt konto.

Citat:
Jag har fantiserat lite om att ka upp mitt kreditkort till max, typ frn 10,000 till 25,000-30,000 (eller hur hgt mitt tak nu r) och lta henne f ta det.
Men n s lnge s kr vi bara p mataffrer nr hon gr sina veckohandlingar, men ngon dag s kanske vi testar att hon fr shoppa vart som helst, kldbutiker, Ikea, elektronikaffrer etc.
Det hr skulle man ju vilja gra med en grymt snygg och ensamstende mamma eller studenttjej som har dligt med pengar.

Jag gick med min flickvn nr hon shoppade presenter till en kille hon var kr i, plus till ngra tjejer, och hon lt mig betala alltihop.

Jag knde intensiva krleksknslor och gick liksom du omkring med stnd hela tiden. Nr hon efter att vi shoppat frdigt och jag gjorde ett frsk att pussas, istllet knuffade ivg mig och skrek t mig att sticka, knde jag mig s frnedrad att jag fick orgasm. Du kan ju frst att det blev pusskalas nr vi trffades igen eftert, och det var helt underbart att i slutndan frsonas, och f utlopp fr knslorna p det viset.

Hon r fr vrigt ensamstende mamma.
Senast redigerad av Casteco 2016-03-28 kl. 22:50.
Citera
2016-03-28, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casteco
Jag gick med min flickvn nr hon shoppade presenter till en kille hon var kr i, plus till ngra tjejer, och hon lt mig betala alltihop.

Jag knde intensiva krleksknslor och gick liksom du omkring med stnd hela tiden. Nr hon efter att vi shoppat frdigt och jag gjorde ett frsk att pussas, istllet knuffade ivg mig och skrek t mig att sticka, knde jag mig s frnedrad att jag fick orgasm. Du kan ju frst att det blev pusskalas nr vi trffades igen eftert, och det var helt underbart att i slutndan frsonas, och f utlopp fr knslorna p det viset.

Hon r fr vrigt ensamstende mamma.

Hehe nice, sjlv shoppade jag med min tjejkompis idag igen p mataffren, hon kom nstan upp i 1,500 och hon hade p sig ett par grymt sexiga stvletter.
Sen stampade hon mig ganska hrt p ena foten med klackarna, d blev det hrt mellan benen..
Citera
2016-03-29, 22:32
Medlem
Castecos avatar
Citat:
Hehe nice, sjlv shoppade jag med min tjejkompis idag igen p mataffren, hon kom nstan upp i 1,500 och hon hade p sig ett par grymt sexiga stvletter.
Sen stampade hon mig ganska hrt p ena foten med klackarna, d blev det hrt mellan benen..
Jag kan tnka mig det eftersom du tycks ha liknande lggning som jag har.

Du och din tjejkompis verkar ha kommit verens om det hr. Jag min sida blev lurad att betala hennes shopping gng p gng, och jag upptckte till slut att jag gillade det. Det var strsta anledningen till att jag fortsatte. Det som var mest pinsamt den hr gngen var att hon lurade mig att betala fr presenter som hon skulle ge till en kille fr att smra fr honom s att hon skulle f honom.

Hon pratade om honom hela tiden medan vi var och shoppade, och jag visste att hon skulle g direkt hem till killen och snuska. Det var vetskapen om att hon skulle gra med honom vad jag aldrig fr gra med henne, hur mycket jag n ger henne, som framkallade de dr intensiva krleksknslorna, blandat med lika intensiv svartsjuka. Det kndes som hon stack in en kniv rakt i hjrtat p mig, och det var det som gjorde mig s svag att hon kunde lura mig att betala fr s pass mycket. Droppen kom nr jag inte ens fick pussa henne nr vi var klara. Jag knde mig s himla ensam och vrdels.

Det tog jag visserligen igen nr killen kort dr efter hade dumpat henne och hon kom till mig fr att f trst. D passade jag p att sjlv f knna lite nrhet och vrme nr jag hade chansen.
Citera
2016-03-31, 05:33
Medlem
snelhestens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casteco
Jag kan tnka mig det eftersom du tycks ha liknande lggning som jag har.

Du och din tjejkompis verkar ha kommit verens om det hr. Jag min sida blev lurad att betala hennes shopping gng p gng, och jag upptckte till slut att jag gillade det. Det var strsta anledningen till att jag fortsatte. Det som var mest pinsamt den hr gngen var att hon lurade mig att betala fr presenter som hon skulle ge till en kille fr att smra fr honom s att hon skulle f honom.

Hon pratade om honom hela tiden medan vi var och shoppade, och jag visste att hon skulle g direkt hem till killen och snuska. Det var vetskapen om att hon skulle gra med honom vad jag aldrig fr gra med henne, hur mycket jag n ger henne, som framkallade de dr intensiva krleksknslorna, blandat med lika intensiv svartsjuka. Det kndes som hon stack in en kniv rakt i hjrtat p mig, och det var det som gjorde mig s svag att hon kunde lura mig att betala fr s pass mycket. Droppen kom nr jag inte ens fick pussa henne nr vi var klara. Jag knde mig s himla ensam och vrdels.

Det tog jag visserligen igen nr killen kort dr efter hade dumpat henne och hon kom till mig fr att f trst. D passade jag p att sjlv f knna lite nrhet och vrme nr jag hade chansen.

Tycker att du borde dra dig ur direkt. ven om du blir upphetsad s r det hela s sjukt och ovrdigt att det liksom inte spelar ngon roll lngre...
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in