Citat:
Ursprungligen postat av
torteras78
Jag kan tnka mig det eftersom du tycks ha liknande lggning som jag har.
Du och din tjejkompis verkar ha kommit verens om det hr. Jag min sida blev lurad att betala hennes shopping gng p gng, och jag upptckte till slut att jag gillade det. Det var strsta anledningen till att jag fortsatte. Det som var mest pinsamt den hr gngen var att hon lurade mig att betala fr presenter som hon skulle ge till en kille fr att smra fr honom s att hon skulle f honom.
Hon pratade om honom hela tiden medan vi var och shoppade, och jag visste att hon skulle g direkt hem till killen och snuska. Det var vetskapen om att hon skulle gra med honom vad jag aldrig fr gra med henne, hur mycket jag n ger henne, som framkallade de dr intensiva krleksknslorna, blandat med lika intensiv svartsjuka. Det kndes som hon stack in en kniv rakt i hjrtat p mig, och det var det som gjorde mig s svag att hon kunde lura mig att betala fr s pass mycket. Droppen kom nr jag inte ens fick pussa henne nr vi var klara. Jag knde mig s himla ensam och vrdels.
Det tog jag visserligen igen nr killen kort dr efter hade dumpat henne och hon kom till mig fr att f trst. D passade jag p att sjlv f knna lite nrhet och vrme nr jag hade chansen.