• 5
  • 6
2016-03-08, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Jag lät min tjejkompis handla med mitt bankkort idag igen på ICA, konstigt nog blev det nästan exakt samma summa som förra gången hehe.
Det är något underbart med att ge henne mitt kort och sms:a koden till hennes mobil, det är som att det inte finns någon återvändo....

Och vilka underbara läderstövlar hon hade på sig när hon trippade omkring och fyllde sina kassar med varor..
Ingen annan som har gjort något liknande? Som dom eller sub?

Javisst. I både mataffär och i klädaffärer. Och i elektronikaffär...Dyrt!

Försökte sätta stopp en gång i en klädaffär, men det gick hon inte med på...Då fick man vet att hon var boss.
Citera
2016-03-09, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halvgrabben
Javisst. I både mataffär och i klädaffärer. Och i elektronikaffär...Dyrt!

Försökte sätta stopp en gång i en klädaffär, men det gick hon inte med på...Då fick man vet att hon var boss.

Jo i klädaffärer kan det ju gå riktigt utför, typ byxor och tröjor för 500-1000 kr styck.
Vad slutade notan på i klädaffären?
Citera
2016-03-09, 22:57
Medlem
Citat:
Jo i klädaffärer kan det ju gå riktigt utför, typ byxor och tröjor för 500-1000 kr styck.
Vad slutade notan på i klädaffären?

Just den gången blev det nog 4000 ungefär. Men det var ju en gång av många.
Citera
2016-03-10, 00:07
Medlem
wasabi84s avatar
Personligen, utifrån begränsad erfarenhet, så diskuterar jag alltid lite runt "anställningen" av slaven innan det ev. bär av. Jag är ingen lycksökerska och det är ju, om vi ska vara ärliga, en "relation" som ska tillfredsställa båda, så jag föredrar att var lite mer privatperson innan jag visar min riktiga sida som Mistress.. Sen får slaven såklart vad Mistress tycker att den förtjänar utifrån olika perspektiv varav gåvor etc spelar in. Att få ge en gåva kan vara en ära för slaven i sig själv..

Allt varierar från person till person I guess...

Jag dömer ingen...
Citera
2016-03-10, 18:53
Medlem
Citat:
Just den gången blev det nog 4000 ungefär. Men det var ju en gång av många.

Jäklar det var inte illa, jag tycker att det är grymt fascinerande att det finns kvinnor som inte har något emot eller verkligen gillar att suga pengar från män.
Citera
2016-03-10, 19:36
Medlem
Citat:
Jäklar det var inte illa, jag tycker att det är grymt fascinerande att det finns kvinnor som inte har något emot eller verkligen gillar att suga pengar från män.

Jag tycker snarare att det är konstigt att inte fler utnyttjar att det finns svaga individer som jag?
Skulle ju krypa för dom flesta som ser lite bra ut och har bra självförtroende...
Citera
2016-03-10, 20:08
Medlem
Citat:
Jag tycker snarare att det är konstigt att inte fler utnyttjar att det finns svaga individer som jag?
Skulle ju krypa för dom flesta som ser lite bra ut och har bra självförtroende...

Hehe exakt, men jag tror dom flesta kvinnor vill inte utnyttja män, men det finns nog en väldigt bra mängd med kvinnor som verkligen vill utnyttja män eller att dom inte bryr sig, jag är mer ute efter kvinnor som är obrydda, att dom kan tömma mitt konto i princip och dom bryr sig bara inte även om jag skulle hamna på gatan.
Citera
2016-03-28, 22:39
Medlem
Castecos avatar
Citat:
Det blev uppskjutet en vecka men det blev av att min tjejkompis gick omkring i sexiga läderstövlar och storhandlade på ICA medan jag gick efter henne, hon sa ju något om att det brukar bli runt 700-800 kr men notan hamnade på lite mer än 1,200 kr, det lät också som att hon höll tillbaka lite men vi ska göra om det igen nästa helg då hon sa att hon gillade det (hon är väldigt dominant och sadistisk) och gärna gör det igen, förhoppningsvis går hon all out denna gång och shoppar på rejält.
Jag gick omkring med ett härligt stånd hela tiden, det började redan när hon hämtade kundvagnen, sen fick hon mitt kort och jag sms:ade min kod till hennes mobil så att hon hade makten över mitt konto.

Citat:
Jag har fantiserat lite om att öka upp mitt kreditkort till max, typ från 10,000 till 25,000-30,000 (eller hur högt mitt tak nu är) och låta henne få ta det.
Men än så länge så kör vi bara på mataffärer när hon gör sina veckohandlingar, men någon dag så kanske vi testar att hon får shoppa vart som helst, klädbutiker, Ikea, elektronikaffärer etc.
Det här skulle man ju vilja göra med en grymt snygg och ensamstående mamma eller studenttjej som har dåligt med pengar.

Jag gick med min flickvän när hon shoppade presenter till en kille hon var kär i, plus till några tjejer, och hon lät mig betala alltihop.

Jag kände intensiva kärlekskänslor och gick liksom du omkring med stånd hela tiden. När hon efter att vi shoppat färdigt och jag gjorde ett försök att pussas, istället knuffade iväg mig och skrek åt mig att sticka, kände jag mig så förnedrad att jag fick orgasm. Du kan ju förstå att det blev pusskalas när vi träffades igen efteråt, och det var helt underbart att i slutändan försonas, och få utlopp för känslorna på det viset.

Hon är för övrigt ensamstående mamma.
Senast redigerad av Casteco 2016-03-28 kl. 22:50.
Citera
2016-03-28, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casteco
Jag gick med min flickvän när hon shoppade presenter till en kille hon var kär i, plus till några tjejer, och hon lät mig betala alltihop.

Jag kände intensiva kärlekskänslor och gick liksom du omkring med stånd hela tiden. När hon efter att vi shoppat färdigt och jag gjorde ett försök att pussas, istället knuffade iväg mig och skrek åt mig att sticka, kände jag mig så förnedrad att jag fick orgasm. Du kan ju förstå att det blev pusskalas när vi träffades igen efteråt, och det var helt underbart att i slutändan försonas, och få utlopp för känslorna på det viset.

Hon är för övrigt ensamstående mamma.

Hehe nice, själv shoppade jag med min tjejkompis idag igen på mataffären, hon kom nästan upp i 1,500 och hon hade på sig ett par grymt sexiga stövletter.
Sen stampade hon mig ganska hårt på ena foten med klackarna, då blev det hårt mellan benen..
Citera
2016-03-29, 22:32
Medlem
Castecos avatar
Citat:
Hehe nice, själv shoppade jag med min tjejkompis idag igen på mataffären, hon kom nästan upp i 1,500 och hon hade på sig ett par grymt sexiga stövletter.
Sen stampade hon mig ganska hårt på ena foten med klackarna, då blev det hårt mellan benen..
Jag kan tänka mig det eftersom du tycks ha liknande läggning som jag har.

Du och din tjejkompis verkar ha kommit överens om det här. Jag å min sida blev lurad att betala hennes shopping gång på gång, och jag upptäckte till slut att jag gillade det. Det var största anledningen till att jag fortsatte. Det som var mest pinsamt den här gången var att hon lurade mig att betala för presenter som hon skulle ge till en kille för att smöra för honom så att hon skulle få honom.

Hon pratade om honom hela tiden medan vi var och shoppade, och jag visste att hon skulle gå direkt hem till killen och snuska. Det var vetskapen om att hon skulle göra med honom vad jag aldrig får göra med henne, hur mycket jag än ger henne, som framkallade de där intensiva kärlekskänslorna, blandat med lika intensiv svartsjuka. Det kändes som hon stack in en kniv rakt i hjärtat på mig, och det var det som gjorde mig så svag att hon kunde lura mig att betala för så pass mycket. Droppen kom när jag inte ens fick pussa henne när vi var klara. Jag kände mig så himla ensam och värdelös.

Det tog jag visserligen igen när killen kort där efter hade dumpat henne och hon kom till mig för att få tröst. Då passade jag på att själv få känna lite närhet och värme när jag hade chansen.
Citera
2016-03-31, 05:33
Medlem
snelhestens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casteco
Jag kan tänka mig det eftersom du tycks ha liknande läggning som jag har.

Du och din tjejkompis verkar ha kommit överens om det här. Jag å min sida blev lurad att betala hennes shopping gång på gång, och jag upptäckte till slut att jag gillade det. Det var största anledningen till att jag fortsatte. Det som var mest pinsamt den här gången var att hon lurade mig att betala för presenter som hon skulle ge till en kille för att smöra för honom så att hon skulle få honom.

Hon pratade om honom hela tiden medan vi var och shoppade, och jag visste att hon skulle gå direkt hem till killen och snuska. Det var vetskapen om att hon skulle göra med honom vad jag aldrig får göra med henne, hur mycket jag än ger henne, som framkallade de där intensiva kärlekskänslorna, blandat med lika intensiv svartsjuka. Det kändes som hon stack in en kniv rakt i hjärtat på mig, och det var det som gjorde mig så svag att hon kunde lura mig att betala för så pass mycket. Droppen kom när jag inte ens fick pussa henne när vi var klara. Jag kände mig så himla ensam och värdelös.

Det tog jag visserligen igen när killen kort där efter hade dumpat henne och hon kom till mig för att få tröst. Då passade jag på att själv få känna lite närhet och värme när jag hade chansen.

Tycker att du borde dra dig ur direkt. Även om du blir upphetsad så är det hela så sjukt och ovärdigt att det liksom inte spelar någon roll längre...
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in