Citat:
Ursprungligen postat av
torteras78
Jag kan tänka mig det eftersom du tycks ha liknande läggning som jag har.
Du och din tjejkompis verkar ha kommit överens om det här. Jag å min sida blev lurad att betala hennes shopping gång på gång, och jag upptäckte till slut att jag gillade det. Det var största anledningen till att jag fortsatte. Det som var mest pinsamt den här gången var att hon lurade mig att betala för presenter som hon skulle ge till en kille för att smöra för honom så att hon skulle få honom.
Hon pratade om honom hela tiden medan vi var och shoppade, och jag visste att hon skulle gå direkt hem till killen och snuska. Det var vetskapen om att hon skulle göra med honom vad jag aldrig får göra med henne, hur mycket jag än ger henne, som framkallade de där intensiva kärlekskänslorna, blandat med lika intensiv svartsjuka. Det kändes som hon stack in en kniv rakt i hjärtat på mig, och det var det som gjorde mig så svag att hon kunde lura mig att betala för så pass mycket. Droppen kom när jag inte ens fick pussa henne när vi var klara. Jag kände mig så himla ensam och värdelös.
Det tog jag visserligen igen när killen kort där efter hade dumpat henne och hon kom till mig för att få tröst. Då passade jag på att själv få känna lite närhet och värme när jag hade chansen.