• 1
  • 2
2015-11-03, 01:48
Medlem
Hej!

Har fastnat fr finansiell dominans.Tycker att det verkar intressant.Vart hittar man dessa moneyslaves?

Jag r en tjej p 20 r och bor i rebro. Jag ser mig sjlv som en smart,rlig och driven tjej. r naturligt dominant, gillar att bestmma och har inga problem med att ta fr mig. Jag lskar att bli bortskmd med gvor och pengar. r van att f det jag vill ha hehe

Drmmen vore att trffa en moneyslave fr IRL trffar och utnyttja hans bankort.. men internet relation funkar ocks.

MARINA AND THE DIAMONDS | PART 4: ♡ "PRIMADONNA" ♡

https://www.youtube.com/watch?v=Gj5L9SYhoSE
Senast redigerad av Missdreamy 2015-11-03 kl. 01:57.
Citera
2015-11-03, 02:13
Medlem
PreaCs avatar
Lycka till.

Finns det inga brudar som gr igng p det hr? Ser bra ut och r trevlig. Skulle sklart se nnu bttre ut i en ny Stenstrms
Citera
2015-11-03, 07:38
Medlem
Du r bara en helt vanlig lyckskerska, inbilla dig inget annat.
Citera
2015-11-03, 11:38
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Finansiell dominans (findom i kretsarna) r bara ett annat ord fr golddigger. Det r ofta vlsvarvade unga tjejer som pumpar ldre idioter p pengar genom vaga lften om sex som aldrig realiseras.

Vanligt fenomen p DS dr ven gode Singmetosleep blivit tillfrgad av en ung flicksnrta om det. D Singmetosleep inte r ngon idiot bad han det pengakta groggludret att vnligen men bestmt avlgsna sig frn konversationen.

r du dessutom naturligt dominant och van vid att f vad du vill, vad gr du p Flashback frgandes efter torskar? Kanske frvntar du dig att din inbox ska explodera och nnu r ju inte den sista idioten fdd. Min erfarenhet r att naturligt dominanta kvinnor i regel inte gr runt och sger att dom r det - dom bara r det. P samma stt som jag inte gr runt och skryter om min 25 cm Flashback-kuk (slak), jag bara har den.
Citera
2015-11-03, 13:36
Medlem
XDomUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingMeToSleep
Finansiell dominans (findom i kretsarna) r bara ett annat ord fr golddigger. Det r ofta vlsvarvade unga tjejer som pumpar ldre idioter p pengar genom vaga lften om sex som aldrig realiseras.

Vanligt fenomen p DS dr ven gode Singmetosleep blivit tillfrgad av en ung flicksnrta om det. D Singmetosleep inte r ngon idiot bad han det pengakta groggludret att vnligen men bestmt avlgsna sig frn konversationen.

r du dessutom naturligt dominant och van vid att f vad du vill, vad gr du p Flashback frgandes efter torskar? Kanske frvntar du dig att din inbox ska explodera och nnu r ju inte den sista idioten fdd. Min erfarenhet r att naturligt dominanta kvinnor i regel inte gr runt och sger att dom r det - dom bara r det. P samma stt som jag inte gr runt och skryter om min 25 cm Flashback-kuk (slak), jag bara har den.

Bra skrivet och helt riktigt. Bara ett lite annorlunda stt att hora p. Inget fel i att hora. Fr horor.

Lycka till TS. Det finns mnga idioter fr allting. Du kommer att f svar p din annons.
Citera
2015-11-03, 13:54
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XDomU
Bra skrivet och helt riktigt. Bara ett lite annorlunda stt att hora p. Inget fel i att hora. Fr horor.

Lycka till TS. Det finns mnga idioter fr allting. Du kommer att f svar p din annons.

Ser inget principiellt fel med att vara hora, men man ska kalla en hst fr en hst. Dessa mnniskor rr sig i grnslandet dr tanken r att drnera ensamma mn p pengar utan att dom inser att dom r torskar. rligare att bara kalla det fr vad det r.
Citera
2015-11-03, 13:55
Medlem
Hoppas du hittar ngon att utnyttja. Det bsta vore om du ocks blir utnyttjad det grvsta. S kanske du lr dig en lxa.
Citera
2015-11-03, 14:41
Medlem
Hej,

Vill bara pongtera att dessa ''moneyslaves'' gr det med sin egen vilja, drfr blir ingen utnyttjad.
Vad jag gr p Flashback r att jag frgar vart man hittar dessa moneyslaves?

Om det finns killar som gillar att skmma bort med presenter och pengar, s ser jag inget problem med att ta fr mig som sagt.

Och angende naturligt dominant. Jag valde att skriva in det fr att jag tycker att det lter passande hr och jag gr varken runt och skryter om det. Det r en naturlig del av mig att ta initiativ och dessutom r det viktigt att ha skinn p nsan om man ska komma ngonstans i livet. Det r sklart lika viktigt att vara dmjuk och ha frstelse fr andra mnniskor.

Skulle aldrig utnyttja eller skada en person om personen inte r med p det. not my style.
Senast redigerad av Missdreamy 2015-11-03 kl. 15:14.
Citera
2015-11-03, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missdreamy
Hej,

Vill bara pongtera att dessa ''moneyslaves'' gr det med sin egen vilja, drfr blir ingen utnyttjad.

Om det finns killar som gillar att skmma bort med presenter och pengar, s ser jag inget problem med att ta fr mig som sagt.

Och angende naturligt dominant. Jag valde att skriva in det fr att jag tycker att det lter passande hr och jag gr varken runt och skryter om det. Det r en naturlig del av mig att ta initiativ och dessutom r det viktigt att ha skinn p nsan om man ska komma ngonstans i livet. Det r sklart lika viktigt att vara dmjuk och ha frstelse fr andra mnniskor.

Skulle aldrig utnyttja eller skada en person om personen inte r med p det. not my style.

Du fr en present som r vrd 500kr? Eller den r vrd 1000Kr? Vem tycker du mest om? Givaren kanske vill ha ngot i gengld? Varfr skulle han annars ge dig ngot eller "skmma" bort dig?
Present eller rena pengar? Skillnaden p att vara hora eller inte r svr.

Priserna r bara tagna som exempel!
Citera
2015-11-03, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Du fr en present som r vrd 500kr? Eller den r vrd 1000Kr? Vem tycker du mest om? Givaren kanske vill ha ngot i gengld? Varfr skulle han annars ge dig ngot eller "skmma" bort dig?
Present eller rena pengar? Skillnaden p att vara hora eller inte r svr.

Priserna r bara tagna som exempel!

Vilken rolig frga..

Det r vl upp till personerna om dom vill ge eller inte.Jag tvingar ingen att kpa gvor till mig. Vill dom ge s fr dom vl gra det. Jag r ganska tydlig med att dom inte fr ngot tillbaka i gengld.

Dock r det en annan sak om personen skulle vara ngon man dejtar eller en pojkvn. Sjlvklart fr han tillbaka ngot d.

En hora r en person som tar betalt fr sex.. vilket jag aldrig skulle gra. Snt r bara vidrigt.Har fr mycket pondus fr det
Senast redigerad av Missdreamy 2015-11-03 kl. 15:56.
Citera
2015-11-03, 17:06
Medlem
XDomUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missdreamy
Hej,

Vi knner till fakta runt situationen du beskriver. Du r en hora. Inget problem med det. Finns tusentals frmodligen bara i din stad. All lycka till.
Citera
2015-11-03, 17:25
Medlem
Katzyns avatar
Jag vill ocks ha pengar! Vem vill ge mig pengar?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in