• 1
  • 2
2015-11-03, 01:48
Medlem
Hej!

Har fastnat för finansiell dominans.Tycker att det verkar intressant.Vart hittar man dessa moneyslaves?

Jag är en tjej på 20 år och bor i Örebro. Jag ser mig själv som en smart,ärlig och driven tjej. Är naturligt dominant, gillar att bestämma och har inga problem med att ta för mig. Jag älskar att bli bortskämd med gåvor och pengar. Är van att få det jag vill ha hehe

Drömmen vore att träffa en moneyslave för IRL träffar och utnyttja hans bankort.. men internet relation funkar också.

MARINA AND THE DIAMONDS | PART 4: ♡ "PRIMADONNA" ♡

https://www.youtube.com/watch?v=Gj5L9SYhoSE
Senast redigerad av Missdreamy 2015-11-03 kl. 01:57.
Citera
2015-11-03, 02:13
Medlem
PreaCs avatar
Lycka till.

Finns det inga brudar som går igång på det här? Ser bra ut och är trevlig. Skulle såklart se ännu bättre ut i en ny Stenströms
Citera
2015-11-03, 07:38
Medlem
Du är bara en helt vanlig lycksökerska, inbilla dig inget annat.
Citera
2015-11-03, 11:38
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Finansiell dominans (findom i kretsarna) är bara ett annat ord för golddigger. Det är ofta välsvarvade unga tjejer som pumpar äldre idioter på pengar genom vaga löften om sex som aldrig realiseras.

Vanligt fenomen på DS där även gode Singmetosleep blivit tillfrågad av en ung flicksnärta om det. Då Singmetosleep inte är någon idiot bad han det pengakåta groggludret att vänligen men bestämt avlägsna sig från konversationen.

Är du dessutom naturligt dominant och van vid att få vad du vill, vad gör du på Flashback frågandes efter torskar? Kanske förväntar du dig att din inbox ska explodera och ännu är ju inte den sista idioten född. Min erfarenhet är att naturligt dominanta kvinnor i regel inte går runt och säger att dom är det - dom bara är det. På samma sätt som jag inte går runt och skryter om min 25 cm Flashback-kuk (slak), jag bara har den.
Citera
2015-11-03, 13:36
Medlem
XDomUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingMeToSleep
Finansiell dominans (findom i kretsarna) är bara ett annat ord för golddigger. Det är ofta välsvarvade unga tjejer som pumpar äldre idioter på pengar genom vaga löften om sex som aldrig realiseras.

Vanligt fenomen på DS där även gode Singmetosleep blivit tillfrågad av en ung flicksnärta om det. Då Singmetosleep inte är någon idiot bad han det pengakåta groggludret att vänligen men bestämt avlägsna sig från konversationen.

Är du dessutom naturligt dominant och van vid att få vad du vill, vad gör du på Flashback frågandes efter torskar? Kanske förväntar du dig att din inbox ska explodera och ännu är ju inte den sista idioten född. Min erfarenhet är att naturligt dominanta kvinnor i regel inte går runt och säger att dom är det - dom bara är det. På samma sätt som jag inte går runt och skryter om min 25 cm Flashback-kuk (slak), jag bara har den.

Bra skrivet och helt riktigt. Bara ett lite annorlunda sätt att hora på. Inget fel i att hora. För horor.

Lycka till TS. Det finns många idioter för allting. Du kommer att få svar på din annons.
Citera
2015-11-03, 13:54
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XDomU
Bra skrivet och helt riktigt. Bara ett lite annorlunda sätt att hora på. Inget fel i att hora. För horor.

Lycka till TS. Det finns många idioter för allting. Du kommer att få svar på din annons.

Ser inget principiellt fel med att vara hora, men man ska kalla en häst för en häst. Dessa människor rör sig i gränslandet där tanken är att dränera ensamma män på pengar utan att dom inser att dom är torskar. Ärligare att bara kalla det för vad det är.
Citera
2015-11-03, 13:55
Medlem
Hoppas du hittar någon att utnyttja. Det bästa vore om du också blir utnyttjad å det grövsta. Så kanske du lär dig en läxa.
Citera
2015-11-03, 14:41
Medlem
Hej,

Vill bara poängtera att dessa ''moneyslaves'' gör det med sin egen vilja, därför blir ingen utnyttjad.
Vad jag gör på Flashback är att jag frågar vart man hittar dessa moneyslaves?

Om det finns killar som gillar att skämma bort med presenter och pengar, så ser jag inget problem med att ta för mig som sagt.

Och angående naturligt dominant. Jag valde att skriva in det för att jag tycker att det låter passande här och jag går varken runt och skryter om det. Det är en naturlig del av mig att ta initiativ och dessutom är det viktigt att ha skinn på näsan om man ska komma någonstans i livet. Det är såklart lika viktigt att vara ödmjuk och ha förståelse för andra människor.

Skulle aldrig utnyttja eller skada en person om personen inte är med på det. not my style.
Senast redigerad av Missdreamy 2015-11-03 kl. 15:14.
Citera
2015-11-03, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missdreamy
Hej,

Vill bara poängtera att dessa ''moneyslaves'' gör det med sin egen vilja, därför blir ingen utnyttjad.

Om det finns killar som gillar att skämma bort med presenter och pengar, så ser jag inget problem med att ta för mig som sagt.

Och angående naturligt dominant. Jag valde att skriva in det för att jag tycker att det låter passande här och jag går varken runt och skryter om det. Det är en naturlig del av mig att ta initiativ och dessutom är det viktigt att ha skinn på näsan om man ska komma någonstans i livet. Det är såklart lika viktigt att vara ödmjuk och ha förståelse för andra människor.

Skulle aldrig utnyttja eller skada en person om personen inte är med på det. not my style.

Du får en present som är värd 500kr? Eller den är värd 1000Kr? Vem tycker du mest om? Givaren kanske vill ha något i gengäld? Varför skulle han annars ge dig något eller "skämma" bort dig?
Present eller rena pengar? Skillnaden på att vara hora eller inte är svår.

Priserna är bara tagna som exempel!
Citera
2015-11-03, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Du får en present som är värd 500kr? Eller den är värd 1000Kr? Vem tycker du mest om? Givaren kanske vill ha något i gengäld? Varför skulle han annars ge dig något eller "skämma" bort dig?
Present eller rena pengar? Skillnaden på att vara hora eller inte är svår.

Priserna är bara tagna som exempel!

Vilken rolig fråga..

Det är väl upp till personerna om dom vill ge eller inte.Jag tvingar ingen att köpa gåvor till mig. Vill dom ge så får dom väl göra det. Jag är ganska tydlig med att dom inte får något tillbaka i gengäld.

Dock är det en annan sak om personen skulle vara någon man dejtar eller en pojkvän. Självklart får han tillbaka något då.

En hora är en person som tar betalt för sex.. vilket jag aldrig skulle göra. Sånt är bara vidrigt.Har för mycket pondus för det
Senast redigerad av Missdreamy 2015-11-03 kl. 15:56.
Citera
2015-11-03, 17:06
Medlem
XDomUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missdreamy
Hej,

Vi känner till fakta runt situationen du beskriver. Du är en hora. Inget problem med det. Finns tusentals förmodligen bara i din stad. All lycka till.
Citera
2015-11-03, 17:25
Medlem
Katzyns avatar
Jag vill också ha pengar! Vem vill ge mig pengar?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in