2016-02-28, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Det blev uppskjutet en vecka men det blev av att min tjejkompis gick omkring i sexiga läderstövlar och storhandlade på ICA medan jag gick efter henne, hon sa ju något om att det brukar bli runt 700-800 kr men notan hamnade på lite mer än 1,200 kr, det lät också som att hon höll tillbaka lite men vi ska göra om det igen nästa helg då hon sa att hon gillade det (hon är väldigt dominant och sadistisk) och gärna gör det igen, förhoppningsvis går hon all out denna gång och shoppar på rejält.
Jag gick omkring med ett härligt stånd hela tiden, det började redan när hon hämtade kundvagnen, sen fick hon mitt kort och jag sms:ade min kod till hennes mobil så att hon hade makten över mitt konto.

Du har helt perfekta tjejkompisar...
Citera
2016-02-28, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halvgrabben
Du har helt perfekta tjejkompisar...

Hehe japp, det är grymt härligt!
Citera
2016-02-28, 12:24
Medlem
ekzvs avatar
Jag har tyvärr inga kontakter eller vet var man kan hitta dessa moneyslaves, men var försiktig!

Visst kan det vara drömmen att bli försörjd av en man utan att behöva ge sin kropp mm. Men man kan ju också göra det.

De som har skrivet olika kommentarer kan antingen vara avundsjuka mm. Eller tycka det är helt galet.
Men det är upp till dig!

Jag tycker att du ska göra det som känns rätt för dig, men låt dig inte bli skadad eller utnyttjad själv. En del av männen kan jag tänka mig har en baktanke. Om de går igång på att ge pengar till någon annan så är det ju deras val. Jag fattar fortfarande inte varför en hora ska ha så dålig klang. För de som köper de sexuella tjänsterna är väl inte felfria dem heller? Om vissa människor känner för att försörja sig på ett eller annat sätt, så finns det delade åsikter om allt. Etik och moralen.

Personligen skulle jag aldrig vilja bli försörjd av en man då jag inte vill utnyttja honom. Det hade känts så fel, och jag vill vara en självförsörjande kvinna som inte behöver bli beroende av någon annan.

Materiella saker kan vara kul att ha och ge dig en kick och tillfredsställelse. Men tänker du på hur det kan påverka mannen som ger dig pengarna? Både ekonomiskt och känslomässigt. Visst är det kanske hans fel, men är det bara en sexuell tillfredsställelse han är ute efter?

Men all lycka till dig <3
Citera
2016-02-28, 13:06
Medlem
Offices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekzv
Jag fattar fortfarande inte varför en hora ska ha så dålig klang. För de som köper de sexuella tjänsterna är väl inte felfria dem heller?
För torsk klingar så himla bra i folks öron då menar du?
Citera
2016-02-28, 22:40
Medlem
ekzvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Office
För torsk klingar så himla bra i folks öron då menar du?

Nej, jag anade att det skulle komma upp. Suck...
Sluta jävlas
Citera
2016-02-28, 23:14
Medlem
Offices avatar
Citat:
Nej, jag anade att det skulle komma upp. Suck...
Sluta jävlas
Vad menar du då?

Att vara torsk är ju bland det mest stigmatiserande man kan vara.
Citera
2016-02-29, 05:57
Medlem
ekzvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Office
Vad menar du då?

Att vara torsk är ju bland det mest stigmatiserande man kan vara.

Jo, det har du rätt i. Va fan ska jag svara? Min avsikt var inte att diskriminera någon om du känner dig träffad. Jag tycker man hör mer ordet hora än torsk i samhället.
Citera
2016-02-29, 18:04
Medlem
Offices avatar
Citat:
Jo, det har du rätt i. Va fan ska jag svara? Min avsikt var inte att diskriminera någon om du känner dig träffad. Jag tycker man hör mer ordet hora än torsk i samhället.
Jo, det har du rätt i att man gör.
Citera
2016-03-01, 15:33
Medlem
wasabi84s avatar
Citat:
Jag har tyvärr inga kontakter eller vet var man kan hitta dessa moneyslaves, men var försiktig!

Visst kan det vara drömmen att bli försörjd av en man utan att behöva ge sin kropp mm. Men man kan ju också göra det.

De som har skrivet olika kommentarer kan antingen vara avundsjuka mm. Eller tycka det är helt galet.
Men det är upp till dig!

Jag tycker att du ska göra det som känns rätt för dig, men låt dig inte bli skadad eller utnyttjad själv. En del av männen kan jag tänka mig har en baktanke. Om de går igång på att ge pengar till någon annan så är det ju deras val. Jag fattar fortfarande inte varför en hora ska ha så dålig klang. För de som köper de sexuella tjänsterna är väl inte felfria dem heller? Om vissa människor känner för att försörja sig på ett eller annat sätt, så finns det delade åsikter om allt. Etik och moralen.

Personligen skulle jag aldrig vilja bli försörjd av en man då jag inte vill utnyttja honom. Det hade känts så fel, och jag vill vara en självförsörjande kvinna som inte behöver bli beroende av någon annan.

Materiella saker kan vara kul att ha och ge dig en kick och tillfredsställelse. Men tänker du på hur det kan påverka mannen som ger dig pengarna? Både ekonomiskt och känslomässigt. Visst är det kanske hans fel, men är det bara en sexuell tillfredsställelse han är ute efter?

Men all lycka till dig <3

Nej jag e inte ute efter att bli försörjd ,har bra jobb... det handlar om dominans och gåvor är ett sätt för slaven att visa sin tacksamhet och att dyrka henne...
Personligen pratar jag alltid med mannen innan och kommer överens ungefär vilken summa per månad som e rimlig... Jag e inte nån lycksökerska utan får ut vandra vinster...Men alla gillar väl presenter?

Men sen e det massor som fokuserar starkt på det ekonomiska men alla e vi olika... ingenting e gratis-det e väl där man ska se upp om man håller på att skinna någon...för eller senare räcker kanske inte det man gör...
Citera
2016-03-06, 22:06
Medlem
Jag lät min tjejkompis handla med mitt bankkort idag igen på ICA, konstigt nog blev det nästan exakt samma summa som förra gången hehe.
Det är något underbart med att ge henne mitt kort och sms:a koden till hennes mobil, det är som att det inte finns någon återvändo....

Och vilka underbara läderstövlar hon hade på sig när hon trippade omkring och fyllde sina kassar med varor..
Ingen annan som har gjort något liknande? Som dom eller sub?
Citera
2016-03-07, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Jag lät min tjejkompis handla med mitt bankkort idag igen på ICA, konstigt nog blev det nästan exakt samma summa som förra gången hehe.
Det är något underbart med att ge henne mitt kort och sms:a koden till hennes mobil, det är som att det inte finns någon återvändo....

Och vilka underbara läderstövlar hon hade på sig när hon trippade omkring och fyllde sina kassar med varor..
Ingen annan som har gjort något liknande? Som dom eller sub?

Been there done that ja det är väldigt adrealine kick och att konstant kolla banken och se vad hon köper och att man är rädd att hon tömmer kontot och overdraftar.

Brukar ta bild på mitt kort ibland och skicka till tjejer när dom ska shoppa något.

Eller så låtar jag dom logga in på mitt nelly konto och shoppa
Citera
2016-03-07, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ftrt5644
Been there done that ja det är väldigt adrealine kick och att konstant kolla banken och se vad hon köper och att man är rädd att hon tömmer kontot och overdraftar.

Brukar ta bild på mitt kort ibland och skicka till tjejer när dom ska shoppa något.

Eller så låtar jag dom logga in på mitt nelly konto och shoppa

Jag har fantiserat lite om att öka upp mitt kreditkort till max, typ från 10,000 till 25,000-30,000 (eller hur högt mitt tak nu är) och låta henne få ta det.
Men än så länge så kör vi bara på mataffärer när hon gör sina veckohandlingar, men någon dag så kanske vi testar att hon får shoppa vart som helst, klädbutiker, Ikea, elektronikaffärer etc.
Det här skulle man ju vilja göra med en grymt snygg och ensamstående mamma eller studenttjej som har dåligt med pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in