2016-02-28, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Det blev uppskjutet en vecka men det blev av att min tjejkompis gick omkring i sexiga lderstvlar och storhandlade p ICA medan jag gick efter henne, hon sa ju ngot om att det brukar bli runt 700-800 kr men notan hamnade p lite mer n 1,200 kr, det lt ocks som att hon hll tillbaka lite men vi ska gra om det igen nsta helg d hon sa att hon gillade det (hon r vldigt dominant och sadistisk) och grna gr det igen, frhoppningsvis gr hon all out denna gng och shoppar p rejlt.
Jag gick omkring med ett hrligt stnd hela tiden, det brjade redan nr hon hmtade kundvagnen, sen fick hon mitt kort och jag sms:ade min kod till hennes mobil s att hon hade makten ver mitt konto.

Du har helt perfekta tjejkompisar...
Citera
2016-02-28, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halvgrabben
Du har helt perfekta tjejkompisar...

Hehe japp, det r grymt hrligt!
Citera
2016-02-28, 12:24
Medlem
ekzvs avatar
Jag har tyvrr inga kontakter eller vet var man kan hitta dessa moneyslaves, men var frsiktig!

Visst kan det vara drmmen att bli frsrjd av en man utan att behva ge sin kropp mm. Men man kan ju ocks gra det.

De som har skrivet olika kommentarer kan antingen vara avundsjuka mm. Eller tycka det r helt galet.
Men det r upp till dig!

Jag tycker att du ska gra det som knns rtt fr dig, men lt dig inte bli skadad eller utnyttjad sjlv. En del av mnnen kan jag tnka mig har en baktanke. Om de gr igng p att ge pengar till ngon annan s r det ju deras val. Jag fattar fortfarande inte varfr en hora ska ha s dlig klang. Fr de som kper de sexuella tjnsterna r vl inte felfria dem heller? Om vissa mnniskor knner fr att frsrja sig p ett eller annat stt, s finns det delade sikter om allt. Etik och moralen.

Personligen skulle jag aldrig vilja bli frsrjd av en man d jag inte vill utnyttja honom. Det hade knts s fel, och jag vill vara en sjlvfrsrjande kvinna som inte behver bli beroende av ngon annan.

Materiella saker kan vara kul att ha och ge dig en kick och tillfredsstllelse. Men tnker du p hur det kan pverka mannen som ger dig pengarna? Bde ekonomiskt och knslomssigt. Visst r det kanske hans fel, men r det bara en sexuell tillfredsstllelse han r ute efter?

Men all lycka till dig <3
Citera
2016-02-28, 13:06
Medlem
Offices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekzv
Jag fattar fortfarande inte varfr en hora ska ha s dlig klang. Fr de som kper de sexuella tjnsterna r vl inte felfria dem heller?
Fr torsk klingar s himla bra i folks ron d menar du?
Citera
2016-02-28, 22:40
Medlem
ekzvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Office
Fr torsk klingar s himla bra i folks ron d menar du?

Nej, jag anade att det skulle komma upp. Suck...
Sluta jvlas
Citera
2016-02-28, 23:14
Medlem
Offices avatar
Citat:
Nej, jag anade att det skulle komma upp. Suck...
Sluta jvlas
Vad menar du d?

Att vara torsk r ju bland det mest stigmatiserande man kan vara.
Citera
2016-02-29, 05:57
Medlem
ekzvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Office
Vad menar du d?

Att vara torsk r ju bland det mest stigmatiserande man kan vara.

Jo, det har du rtt i. Va fan ska jag svara? Min avsikt var inte att diskriminera ngon om du knner dig trffad. Jag tycker man hr mer ordet hora n torsk i samhllet.
Citera
2016-02-29, 18:04
Medlem
Offices avatar
Citat:
Jo, det har du rtt i. Va fan ska jag svara? Min avsikt var inte att diskriminera ngon om du knner dig trffad. Jag tycker man hr mer ordet hora n torsk i samhllet.
Jo, det har du rtt i att man gr.
Citera
2016-03-01, 15:33
Medlem
wasabi84s avatar
Citat:
Jag har tyvrr inga kontakter eller vet var man kan hitta dessa moneyslaves, men var frsiktig!

Visst kan det vara drmmen att bli frsrjd av en man utan att behva ge sin kropp mm. Men man kan ju ocks gra det.

De som har skrivet olika kommentarer kan antingen vara avundsjuka mm. Eller tycka det r helt galet.
Men det r upp till dig!

Jag tycker att du ska gra det som knns rtt fr dig, men lt dig inte bli skadad eller utnyttjad sjlv. En del av mnnen kan jag tnka mig har en baktanke. Om de gr igng p att ge pengar till ngon annan s r det ju deras val. Jag fattar fortfarande inte varfr en hora ska ha s dlig klang. Fr de som kper de sexuella tjnsterna r vl inte felfria dem heller? Om vissa mnniskor knner fr att frsrja sig p ett eller annat stt, s finns det delade sikter om allt. Etik och moralen.

Personligen skulle jag aldrig vilja bli frsrjd av en man d jag inte vill utnyttja honom. Det hade knts s fel, och jag vill vara en sjlvfrsrjande kvinna som inte behver bli beroende av ngon annan.

Materiella saker kan vara kul att ha och ge dig en kick och tillfredsstllelse. Men tnker du p hur det kan pverka mannen som ger dig pengarna? Bde ekonomiskt och knslomssigt. Visst r det kanske hans fel, men r det bara en sexuell tillfredsstllelse han r ute efter?

Men all lycka till dig <3

Nej jag e inte ute efter att bli frsrjd ,har bra jobb... det handlar om dominans och gvor r ett stt fr slaven att visa sin tacksamhet och att dyrka henne...
Personligen pratar jag alltid med mannen innan och kommer verens ungefr vilken summa per mnad som e rimlig... Jag e inte nn lyckskerska utan fr ut vandra vinster...Men alla gillar vl presenter?

Men sen e det massor som fokuserar starkt p det ekonomiska men alla e vi olika... ingenting e gratis-det e vl dr man ska se upp om man hller p att skinna ngon...fr eller senare rcker kanske inte det man gr...
Citera
2016-03-06, 22:06
Medlem
Jag lt min tjejkompis handla med mitt bankkort idag igen p ICA, konstigt nog blev det nstan exakt samma summa som frra gngen hehe.
Det r ngot underbart med att ge henne mitt kort och sms:a koden till hennes mobil, det r som att det inte finns ngon tervndo....

Och vilka underbara lderstvlar hon hade p sig nr hon trippade omkring och fyllde sina kassar med varor..
Ingen annan som har gjort ngot liknande? Som dom eller sub?
Citera
2016-03-07, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Jag lt min tjejkompis handla med mitt bankkort idag igen p ICA, konstigt nog blev det nstan exakt samma summa som frra gngen hehe.
Det r ngot underbart med att ge henne mitt kort och sms:a koden till hennes mobil, det r som att det inte finns ngon tervndo....

Och vilka underbara lderstvlar hon hade p sig nr hon trippade omkring och fyllde sina kassar med varor..
Ingen annan som har gjort ngot liknande? Som dom eller sub?

Been there done that ja det r vldigt adrealine kick och att konstant kolla banken och se vad hon kper och att man r rdd att hon tmmer kontot och overdraftar.

Brukar ta bild p mitt kort ibland och skicka till tjejer nr dom ska shoppa ngot.

Eller s ltar jag dom logga in p mitt nelly konto och shoppa
Citera
2016-03-07, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ftrt5644
Been there done that ja det r vldigt adrealine kick och att konstant kolla banken och se vad hon kper och att man r rdd att hon tmmer kontot och overdraftar.

Brukar ta bild p mitt kort ibland och skicka till tjejer nr dom ska shoppa ngot.

Eller s ltar jag dom logga in p mitt nelly konto och shoppa

Jag har fantiserat lite om att ka upp mitt kreditkort till max, typ frn 10,000 till 25,000-30,000 (eller hur hgt mitt tak nu r) och lta henne f ta det.
Men n s lnge s kr vi bara p mataffrer nr hon gr sina veckohandlingar, men ngon dag s kanske vi testar att hon fr shoppa vart som helst, kldbutiker, Ikea, elektronikaffrer etc.
Det hr skulle man ju vilja gra med en grymt snygg och ensamstende mamma eller studenttjej som har dligt med pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in