Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-11-02, 22:18
  #1
Medlem
canoes avatar
Ni som fallit pladask för en tjej å är helt dödsförälskade och verkligen vill vara med henne oavsett vad. Jag har min teori.
Citera
2015-11-02, 22:20
  #2
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Varför vill du ha honom kring ditt lillfinger?

Är det att peta in fingret i rumpan på honom du menar eller?
Citera
2015-11-02, 22:20
  #3
Medlem
enaxtrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canoe
Ni som fallit pladask för en tjej å är helt dödsförälskade och verkligen vill vara med henne oavsett vad. Jag har min teori.


Försök förstå killen. Asså typ om han gibbar cs så försök vara lite intresserad det e jävligt sexig ??
Citera
2015-11-02, 22:23
  #4
Medlem
canoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Varför vill du ha honom kring ditt lillfinger?

Är det att peta in fingret i rumpan på honom du menar eller?


Hehe ser att jag har en beundrare efter mig, det är okej skuggan. Jag har inga problem med att stoppa in ett finger i vikingens analhål, för jag är öppensinnad , you should try it you might like it din pajas. Håll dig till topic eller fortsätt vara en smygläsare din skugga.
Citera
2015-11-02, 22:26
  #5
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canoe
Hehe ser att jag har en beundrare efter mig, det är okej skuggan. Jag har inga problem med att stoppa in ett finger i vikingens analhål, för jag är öppensinnad , you should try it you might like it din pajas. Håll dig till topic eller fortsätt vara en smygläsare din skugga.


Va? Hur, eller snarare vad, menar du?


Vad jag ville säga var att det låter osunt att ha någon runt sitt finger (annat än i sexuella sammanhang) . eftersom ett bra förhållande bygger på bland annat kommunikation och ömsesidig respekt.. Att vilja linda någon runt sitt finger bildligt talat lyser inte direkt av respekt för personen.
Citera
2015-11-02, 22:29
  #6
Medlem
canoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Va? Hur, eller snarare vad, menar du?


Vad jag ville säga var att det låter osunt att ha någon runt sitt finger (annat än i sexuella sammanhang) . eftersom ett bra förhållande bygger på bland annat kommunikation och ömsesidig respekt.. Att vilja linda någon runt sitt finger bildligt talat lyser inte direkt av respekt för personen.


Jag är ingen feminist?
Citera
2015-11-02, 22:30
  #7
Medlem
Erikons avatar
Ta kontrol över hans föräldrar så är han din.
Citera
2015-11-02, 22:31
  #8
Medlem
canoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erikon
Ta kontrol över hans föräldrar så är han din.


Om han är en mammas pojke då, funkar det med dessa typer av män också ?
Citera
2015-11-02, 22:32
  #9
Medlem
Är det vikingen du klagade på i förra tråden?
(FB) Killen jag e på g med pussade sin vän på läpparna framför mig på fyllan, fan va gay?
Citera
2015-11-02, 22:34
  #10
Medlem
canoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RulleRivare
Är det vikingen du klagade på i förra tråden?


Jag klagade inte, jag ställde en fråga angående hans beteende och jag är på skojhumör så jag kanske skämtade och överdrev lite, men jag dejtar den här killen nu ja.
Citera
2015-11-02, 22:35
  #11
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canoe
Jag är ingen feminist?


Vad har det med saken att göra?
Citera
2015-11-02, 22:38
  #12
Medlem
teflonpannan69s avatar
Det paradoxala är ju ändå att nu du väl har honom runt till lillfinger så kommer det bara sluta med att du dumpar honom förr eller senare och han kommer bli helt förkrossad...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback