Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-11-02, 20:04
  #1
Medlem
canoes avatar
De gjorde så efter att lagt nåt kommentar om att de beter sig gay. De skrattade bara efteråt som om de precis inte gjorde nåt äckligt. Jag blev faktiskt äcklad och undrar om han inte är smygbög för han gillar att jag har ett finger i hans analhål när vi kör 69an. Men samtidigt så avfärdar jag den tanken direkt för han är fan den mest manliga macho killen jag träffat, Alltså för att vara helsvensk är han väldigt alfa iallafall, så va säger ni?!
Citera
2015-11-02, 20:06
  #2
Avstängd
therefores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canoe
så va säger ni?!

Om vad? Vädret?
Citera
2015-11-02, 20:07
  #3
Avstängd
Basebolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canoe
De gjorde så efter att lagt nåt kommentar om att de beter sig gay. De skrattade bara efteråt som om de precis inte gjorde nåt äckligt. Jag blev faktiskt äcklad och undrar om han inte är smygbög för han gillar att jag har ett finger i hans analhål när vi kör 69an. Men samtidigt så avfärdar jag den tanken direkt för han är fan den mest manliga macho killen jag träffat, Alltså för att vara helsvensk är han väldigt alfa iallafall, så va säger ni?!
Troll? Det är ju helsvenska killar som är alfa i vanliga fall
Citera
2015-11-02, 20:16
  #4
Medlem
canoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baseboll
Troll? Det är ju helsvenska killar som är alfa i vanliga fall


Snarare DU som är troll!!! Jag är född och uppväxt i Sverige men han är den första svenska killen som jag INTE tycker är beta som de flesta andra mesar till män i Sverige är! Och till min besvikelse så bögar han sig på fyllan! Han är den första svensken jag fått känslor för och därför frågar jag er om det är normalt bland er svenska grabbar att pussa en killkompis på läpparna på fyllan - eller är det varningssignaler där!? Ingen invandrarkille skulle någonsin gjort så! det beteendet är främmande o omanligt
Citera
2015-11-02, 20:17
  #5
Medlem
canoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Om vad? Vädret?

Jag vill veta om jag ska stanna eller springa. Man kysser inte sin killkompis på läpparna usch
Citera
2015-11-02, 20:18
  #6
Avstängd
therefores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canoe
Jag vill veta om jag ska stanna eller springa. Man kysser inte sin killkompis på läpparna usch

Du sa att han var den mest manliga och mest macho kille du någonsin träffat. Då är det väl så?

Freakar ur över en puss.. Jesus
Citera
2015-11-02, 20:19
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av canoe
Jag vill veta om jag ska stanna eller springa. Man kysser inte sin killkompis på läpparna usch
Han kanske är bi - fråga?
Citera
2015-11-02, 20:25
  #8
Medlem
canoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Du sa att han var den mest manliga och mest macho kille du någonsin träffat. Då är det väl så?

Freakar ur över en puss.. Jesus


Okej. Fullt normalt heterosexuellt beteende enligt dig då alltså. Kulturkrock säger jag då.
Citera
2015-11-02, 20:27
  #9
Medlem
canoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gudrunslidhitler
Han kanske är bi - fråga?


Du tycker alltså också att det är gay att bete sig så, tack nu har vi bekräftat det.
Citera
2015-11-02, 20:28
  #10
Avstängd
therefores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canoe
Okej. Fullt normalt heterosexuellt beteende enligt dig då alltså. Kulturkrock säger jag då.

Det tycker jag.

Känns inte så alfa att freaka ur över en puss som "invandrarkillarna" gör. Tycker du det? Att ställa sig o gråta och gnälla som en liten bitch över att två män pussar lite på varandra för skojs skull. Macho pacho
Citera
2015-11-02, 20:31
  #11
Medlem
canoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Det tycker jag.

Känns inte så alfa att freaka ur över en puss som "invandrarkillarna" gör. Tycker du det? Att ställa sig o gråta och gnälla som en liten bitch över att två män pussar lite på varandra för skojs skull. Macho pacho


Jag kanske överanalyserar, men plussar man pussen med fingret i analhålet så tänker man i de banorna dvs fan vad gay! Ingen invandrarkille har bett att få ett finger i d hålet
Citera
2015-11-02, 20:32
  #12
Medlem
Hassebosse47s avatar
Har strulat med mina närmsta vänner på fyllan. Dagen efter skrattar vi åt det och går vidare.
Brors ju helt och hållet på hur starka band han har med sina vänner. För jag och mina polare kan inte bry oss mycket mindre än så om det.

Knullade min KK för mindre än en vecka sedan (om ni nu skulle tro att jag är gay ).
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback