2016-03-21, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Ok, så om jag förstod dig rätt så är det ingen större problem för Avdic/Aero/Brustad att plötsligt få infinna sig på läktaren ett par matcher? Jag skulle nog inte förminska problemet som du gör men fine, slut diskussion.

ja, precis så är det.

om brustad inte skulle kunna infinna sig i att sitta på läktaren (petad av goitom eller annan) så är det nog något fel på självinsikten.
2016-03-21, 21:48
Bannlyst
Det ser ut som att Henko kommer skriva på för klubben i sitt hjärta, om klubben ifråga lyckas skeppa iväg Sveriges dyraste bänkvärmare.
2016-03-21, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBosse
Det ser ut som att Henko kommer skriva på för klubben i sitt hjärta, om klubben ifråga lyckas skeppa iväg Sveriges dyraste bänkvärmare.
Djurgården? Inte för att jag tror på dig, men det hade onekligen varit intressant om så skedde.
2016-03-21, 22:25
Medlem
Någon som har en uppfattning om vilken målvakt Blåvitt kan tänkas ta in?

http://www.fotbolldirekt.se/2016/03/21/blavitts-tuffa-malvaktssits-tvingas-leta-ersattare-har-borjat-rota/
2016-03-21, 22:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av enokw

http://www.fotbolldirekt.se/2016/03/21/blavitts-tuffa-malvaktssits-tvingas-leta-ersattare-har-borjat-rota/
Någon från akademin kanske? Pengar finns det ju inte gott om.
2016-03-22, 01:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av enokw

Ivo Vagzec?
2016-03-22, 09:12
Medlem
bagarn29s avatar
Köper MFF en fjärde anfallare eller är Teddy Bergqvist den som ersätter Agon.
2016-03-22, 09:17
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Köper MFF en fjärde anfallare eller är Teddy Bergqvist den som ersätter Agon.

Jag tror inte intresset för Kamara har lagt sig helt. Det finns ju frågetecken kring Molins vara också. Vi får se till sommaren tror jag.

Rosenberg, Kjartansson, förnya Molins, Bergqvist?
Rosenberg, Kjartansson, Kamara (dumpa Molins), Bergqvist?

Finns säkert fler alternativ. Berget kan ju också spela anfallare.
2016-03-22, 10:00
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag tror inte intresset för Kamara har lagt sig helt. Det finns ju frågetecken kring Molins vara också. Vi får se till sommaren tror jag.

Rosenberg, Kjartansson, förnya Molins, Bergqvist?
Rosenberg, Kjartansson, Kamara (dumpa Molins), Bergqvist?

Finns säkert fler alternativ. Berget kan ju också spela anfallare.

Visst är Berget ett alternativ men han har en stor arbetskapacitet som behövs när Yotun går på offensiven. Dessutom så kan han kanske gå till sommaren om budet är det rätta, eller vad tror du?
2016-03-22, 12:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Visst är Berget ett alternativ men han har en stor arbetskapacitet som behövs när Yotun går på offensiven. Dessutom så kan han kanske gå till sommaren om budet är det rätta, eller vad tror du?
Berget är alldeles för bra för Allsvenskan men hoppas ändå han stannar länge.
2016-03-22, 13:32
Medlem
mishimas avatar
Goitom säger väl rakt ut att han har haft andra ambitioner än att bara dra iväg för att tjäna pengar.

Citat:
- Jag har haft bud från Mellanöstern, Kina och USA men ville ha en annan typ av utmaning.
Det var nära att det skulle bli något i de tre stora ligorna i Januari men den dealen kraschade.
Tiden var inte på min sida men så ringde Getafe till min agent och sa att jag är en bra lösning för dem. De behöver en anfallare och jag hade ingen klubb.
2016-03-22, 13:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Jag skrev att fyra stycken anfallare inte är en ohållbar uppsättning så du misstolkar mig med flit och skriver sedan "slut diskussion". Den var ju skön.

Nej fyra anfallare behöver inte vara en ohållbar lösning, om två av dem förstår att dom inte är startspelare varenda match. Men nu talar vi om Aiks uppsättning, där både Avdic och Markanen ser sig själva som startspelare i konkurrens med Brustad. Goitom var liksom inte en faktor när dessa två valde att skriva på med Aik.

Det krävs inte mycket för att förstå att det skulle skapa en prekär situation om Goitom värvades och en av Brustad/Avdic/Markanen plötsligt hamnade på läktaren och en annan på bänken.

Jag skrev "slut diskussion" då jag trodde vi var eniga om att vara oeniga, men inser att du inte förstod min infallsvinkel som jag nu försökt förtydliga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in