2016-03-19, 04:08
Medlem
TimTebows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fyratretre
Hoppas Goitom att hans snedsteg bara ska glömmas bort? Är det inte dags att krypa till korset och be om sänkt lön i AIK?

April snart. När spelade han senast match/träningsmatch?
https://www.instagram.com/p/BCU3UsRoGmf/

För 2 veckor sen.
2016-03-19, 18:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Bra att förlänga med Carlgren. Kändes lite som att han skulle gå till nån meningslös klubb och bli bänkad istället. Typ Turkiet.

En homosexuell ghanan i Finland kan inte slå fel!

Är det don Björn som är nere och testar lokala produkter?

Fuhre, Bajens enda spelare med skyhög potential, blir än en gång styvmoderligt behandlad av tant Nanne. Vilken miss. Blir det La Liga för den magiske Mendonca nu?
kpozo homo?? källa? Något jag har missat iaf. Borde vara stora rubriker då när det skulle avslöjats osv
2016-03-20, 17:59
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
kpozo homo?? källa? Något jag har missat iaf. Borde vara stora rubriker då när det skulle avslöjats osv
Sett någon intervju med honom?
2016-03-20, 18:09
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Commissary
Sett någon intervju med honom?
Har han en bögig aura?
2016-03-20, 18:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
Har han en bögig aura?
Kolla på en intervju istället så slipper du fråga.

Apropå spelare som Bo Hansson inte gillar, ärligt talat - Goitom? Vad händer?
Senast redigerad av U-Fig 2016-03-20 kl. 18:34.
2016-03-20, 19:21
Medlem
KimpaKepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Kolla på en intervju istället så slipper du fråga.

Apropå spelare som Bo Hansson inte gillar, ärligt talat - Goitom? Vad händer?

Det är ju fan två-tre inlägg om dagen ang vad som händer med Goitom. Är det någon som har svar på det, så skrivs det. Svårare än så är det inte!
2016-03-21, 01:46
Medlem
ZlatanManias avatar
Har inte skrivits något om Goitom på ett par timmar så jag får bryta trenden:

Börjar tro att en comeback i AIK inte är alltför otänkbart, han är arbetslös och alternativen utomlands kan inte va särskilt lockande annars hade han redan varit där vid det här laget. Ett korttidskontrakt fram till sommaren vore säkert något han kan tänka sig och så länge han inte ställer alltför höga lönekrav under den perioden är jag säker på att klubben tar emot honom, hur han sedan skulle tas emot av supportrar är en annan femma.
2016-03-21, 12:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Ett korttidskontrakt fram till sommaren vore säkert något han kan tänka sig och så länge han inte ställer alltför höga lönekrav under den perioden är jag säker på att klubben tar emot honom, hur han sedan skulle tas emot av supportrar är en annan femma.

Det som talar emot är väl att man inte vill sätta Aero Luftanen och Avdic (och Brustad) i den situation som isf uppstår? Menar att ingen av dem har räknat med att sitta på läktaren.
2016-03-21, 15:03
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Det som talar emot är väl att man inte vill sätta Aero Luftanen och Avdic (och Brustad) i den situation som isf uppstår? Menar att ingen av dem har räknat med att sitta på läktaren.
Fyra anfallare är ingen ohållbar uppsättning. Det finns inte många spelare i världen som räknar med att va utanför planen (eller värre) men det är sånt som sker i en konkurrensbaserad verksamhet. Jag tror inte Henok finner det så jäkla lockande att hålla igång i Div.2 och ju längre tiden går blir det bara mer och mer sannolikt att en lösning uppstår mellan alla parter.
2016-03-21, 15:05
Bannlyst
Dagens Goitom får bli ett nytt inslag i denna tråden tycker jag.
2016-03-21, 15:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Fyra anfallare är ingen ohållbar uppsättning. Det finns inte många spelare i världen som räknar med att va utanför planen (eller värre) men det är sånt som sker i en konkurrensbaserad verksamhet. Jag tror inte Henok finner det så jäkla lockande att hålla igång i Div.2 och ju längre tiden går blir det bara mer och mer sannolikt att en lösning uppstår mellan alla parter.

Ok, så om jag förstod dig rätt så är det ingen större problem för Avdic/Aero/Brustad att plötsligt få infinna sig på läktaren ett par matcher? Jag skulle nog inte förminska problemet som du gör men fine, slut diskussion.
2016-03-21, 15:47
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Ok, så om jag förstod dig rätt så är det ingen större problem för Avdic/Aero/Brustad att plötsligt få infinna sig på läktaren ett par matcher? Jag skulle nog inte förminska problemet som du gör men fine, slut diskussion.
Jag skrev att fyra stycken anfallare inte är en ohållbar uppsättning så du misstolkar mig med flit och skriver sedan "slut diskussion". Den var ju skön.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in