2015-10-28, 20:21
Medlem
DIdes avatar
Om inte detta är starten på samhällets kolaps så vet jag inte vad.
När de polisiära myndigheterna delegerar ansvaret över medborgarnas trygghet till garden samtidigt som de tvingas lägga resurser på att garantera brottslingarnas rättigheter och trygghet.

När politiska makten vänder på systemet och feltänket är så gravt. Då måste det vara nära vägs ände.
Jag bävar. Kanske är det dags att begära socioekonomisk och politisk flyktingstatus i Australien eller hos något multinationellt bolag som Samsung eller Toyota?
Citera
2015-10-28, 20:21
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Många PK-hjärntvättade MedelSvenssons kommer att få ett bryskt uppvaknande den närmaste tiden...
Citera
2015-10-28, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifeisnow
Jag är både arg och ledsen. Jag nästan ångrar jag skaffade barn. Jag är snudd på livrädd för vad som kommer att hända. Min ena dotter har redan blivit antastad av tre sk asylsökare..jag lever på marginalen samtidigt som jag ser invandrare går runt med iphone, ipad och fina kläder..jag är nära att ge upp varje dag. Nu kan Polisen inte längre garantera att jag och min familj kan känna oss trygga. Finns det något hopp för vår framtid?

Ge din dotter självförsvar lektioner och köp pepparsprej/batong/kniv till henne. Så är det i dagens Sverige.
Citera
2015-10-28, 20:36
Medlem
Steffe är jättearg för att någon har tänt eld på hans flyktinghotell. Han tycker att de som har tänt eld är ynkryggar som måste straffas hårt. Nu skall han sätta in mycket stora resurser för att få stopp på bränderna. Bland annat skall man köpa in helikoptrar med värmekamera som skall kunna se ifall misstänkta personer befinner sig i närheten av hotellen.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/sa...cle21664492.ab

Pengar är inget problem. Det är ju bara att ta från biståndet eller låna till exempel.
Citera
2015-10-28, 20:48
Medlem
87% har röstat för detta. Inget att klaga på med andra ord.
Citera
2015-10-28, 20:53
Medlem
Citat:
Jag är både arg och ledsen. Jag nästan ångrar jag skaffade barn. Jag är snudd på livrädd för vad som kommer att hända. Min ena dotter har redan blivit antastad av tre sk asylsökare..jag lever på marginalen samtidigt som jag ser invandrare går runt med iphone, ipad och fina kläder..jag är nära att ge upp varje dag. Nu kan Polisen inte längre garantera att jag och min familj kan känna oss trygga. Finns det något hopp för vår framtid?

Det är så. I det mångkulturella Sverige så invandrarna de riktiga vinnarna och svenskarna de ultimata förlorarna.
Citera
2015-10-28, 20:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Steffe är jättearg för att någon har tänt eld på hans flyktinghotell. Han tycker att de som har tänt eld är ynkryggar som måste straffas hårt. Nu skall han sätta in mycket stora resurser för att få stopp på bränderna. Bland annat skall man köpa in helikoptrar med värmekamera som skall kunna se ifall misstänkta personer befinner sig i närheten av hotellen.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/sa...cle21664492.ab

Pengar är inget problem. Det är ju bara att ta från biståndet eller låna till exempel.

Sverige har världens näst högsta våldtäktstal per capita eftersom muslimska män systematiskt våldtar svenska flickor. När tänker Röfven sätta in stridstrupper mot muslimerna?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12417039.ab
Citera
2015-10-28, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lossnus
Det är detta sverige har röstat för,
som man bäddar får man ligga

Håller med.
Hade man inte stått och skramlat med flaskor när SD försökte berätta detta, hade detta inte vart.
Citera
2015-10-28, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fromrussiawithlove
http://www.svd.se/nar-polisen-inte-l...a/av/ivar-arpi

Pengar saknas att anställa fler poliser eftersom nästan hela statskassan går åt till bidragen för muslimerna. Och det är även muslimerna som står för den större delen av kriminalitet i Sverige. På så sätt urholkas vårat skydd mot dem eftersom bidragen till dem äter upp skyddet för oss. Muslimer begår inte brott mot andra muslimer utan riktas enbart mot svenskar.

Nu har polisen tagit sin hand ifrån oss och lämnat oss till vårat öde. Vad tycker ni om detta?

Kan detsammanfattas bättre!
vad är det för folkslag som utnyttjar en hjälpande hand till att ta över . Fy Fan, finner inga ord
Citera
2015-10-28, 21:06
Medlem
Jeroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av framtidsoro
Kan detsammanfattas bättre!
vad är det för folkslag som utnyttjar en hjälpande hand till att ta över . Fy Fan, finner inga ord
Nu är det väl inte så att man kan skylla på folkslaget..det är inte dom som släpper in sig själva
Citera
2015-10-28, 21:13
Medlem
Citat:

Flytt fra Sverige så fort som mulig, så dine barn kan være trygge. Norge, Finland og Danmark kan kanskje fortsatt reddes.
Citera
2015-10-28, 21:27
Medlem
Haha, ja lycka till med detta projektet. Bra jobbat Löfven.

När får man börja säga att vi tar in får många invandrare utan att bli kallad rasist egentligen? Är det när man ligger döende och man får som svar " vi har inte tid" när man ringer 112?

När är det nog? Varför reagerar ingen på invandringen? Är alla handlingsförlamade? Varför är folk rädda för att bli kallade rasister?

Hela EU har insett problemet med invandringen, men inte Sverige?
Löfven vad gör du just nu? "Jag svetsar".
Senast redigerad av mommy123 2015-10-28 kl. 21:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in