http://www.svd.se/nar-polisen-inte-l...a/av/ivar-arpi
Citat:
På Skarhults gods driver Alexandra von Schwerin och hennes make ett traditionellt spannmålsjordbruk. Natten till lördag gjorde någon inbrott i ekonomibyggnaderna. På lördagsmorgonen kom tre poliser dit för att göra en teknisk undersökning.
– Jag frågade vad vi skulle göra eftersom detta skett vid upprepade tillfällen och med jämna mellanrum. Jag fick svaret att polisen inte kunde göra något. ”Alla resurser är utlånade till asylmottagandet i Trelleborg och Malmö. Vi är överbelastade. Så jag föreslår er att ni tar kontakt med Eslövs medborgargarde." – Jag blev helt chockad, berättar Alexandra. Hur ska de som inte har råd göra? Då blir man ju skyddslös. – Men jag känner mig rädd för allra första gången för att bo här. Är jag och staten överens om att kontraktet mellan oss nu omförhandlas?
Pengar saknas att anställa fler poliser eftersom nästan hela statskassan går åt till bidragen för muslimerna. Och det är även muslimerna som står för den större delen av kriminalitet i Sverige. På så sätt urholkas vårat skydd mot dem eftersom bidragen till dem äter upp skyddet för oss. Muslimer begår inte brott mot andra muslimer utan riktas enbart mot svenskar.
Nu har polisen tagit sin hand ifrån oss och lämnat oss till vårat öde. Vad tycker ni om detta?