2020-08-28, 15:34
Medlem
kattsvins avatar
Köpt skitgrejor i sommar men då har det luktat konstigt och varit svag effekt, troligen utblandat med tex henna. Kändes oljigt när man mekkade, köpte nyligen en halvsläng med kladdigt brunt som jag inte hunnit testa, hur såg din kompis bruning ut som var fejk?
Citera
2020-08-28, 15:35
Medlem
GeleZachas avatar
Hmm ligger nåt i det. Köpte nyligen en femma bra zutt för bara 350 pix...
Citera
2020-08-28, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattsvin
Köpt skitgrejor i sommar men då har det luktat konstigt och varit svag effekt, troligen utblandat med tex henna. Kändes oljigt när man mekkade, köpte nyligen en halvsläng med kladdigt brunt som jag inte hunnit testa, hur såg din kompis bruning ut som var fejk?

Ganska normalt till utseende, men tydligen extremt oljig. Nästintill omöjligt att få ut ur påsen (varningsklocka redan där), och ett rus som gjorde honom sänkt utav helvete på knappt 0.1 g. Då är han dessutom en inbiten rökare. Han beskrev det som ovanligt stark hjärtklappning och paranoia.

Får ni tag i supersjukt röka just nu som luktar minsta lilla "off", eller är nästintill omöjligt att få ur påsen + brinner annorlunda än en vanlig spliff/joint, så är sannolikheten stor att ni fått tag i något lurigt röka. Sen finns det såklart mycket fler sätt att avgöra på, t.ex. lågt pris men ändå superstarkt.

Är det klent röka så är det förmodligen bara utbankat med henna eller något annat skit.
Citera
2020-08-28, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeleZacha
Hmm ligger nåt i det. Köpte nyligen en femma bra zutt för bara 350 pix...

Låter alldeles för billigt i tider som dessa, speciellt om det är bra kvalité. Antingen har du världens bästa kran, eller så rökte du syntetisk skit. Hur var din upplevelse av rökat?
Citera
2020-08-28, 16:00
Medlem
kattsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerilousBird
Ganska normalt till utseende, men tydligen extremt oljig. Nästintill omöjligt att få ut ur påsen (varningsklocka redan där), och ett rus som gjorde honom sänkt utav helvete på knappt 0.1 g. Då är han dessutom en inbiten rökare. Han beskrev det som ovanligt stark hjärtklappning och paranoia.

Får ni tag i supersjukt röka just nu som luktar minsta lilla "off", eller är nästintill omöjligt att få ur påsen + brinner annorlunda än en vanlig spliff/joint, så är sannolikheten stor att ni fått tag i något lurigt röka. Sen finns det såklart mycket fler sätt att avgöra på, t.ex. lågt pris men ändå superstarkt.

Är det klent röka så är det förmodligen bara utbankat med henna eller något annat skit.

Vet du om hans röka bubblade när man eldade på det? Använder ej flugsvamp eller liknande så svårt att kontrollera vilken sort det är. Det jag har nu bubblar, luktar ej konstigt men ej heller speciellt mycket.
Citera
2020-08-28, 16:25
Medlem
RingInteSnutens avatar
Citat:
Vet du om hans röka bubblade när man eldade på det? Använder ej flugsvamp eller liknande så svårt att kontrollera vilken sort det är. Det jag har nu bubblar, luktar ej konstigt men ej heller speciellt mycket.

Allt hash värt att röka bubblar.

Bor inte i svedala men polarn har nämnt dom sjuka priserna på brunt för tillfället. Corona måste ha försvårat importen något fruktansvärt.

Någon stjärna måste ha kommit på iden på att blanda ut skithash eller liknande med något syntetiskt och sälja...
Citera
2020-08-28, 16:32
Medlem
kattsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RingInteSnuten
Allt hash värt att röka bubblar.

Bor inte i svedala men polarn har nämnt dom sjuka priserna på brunt för tillfället. Corona måste ha försvårat importen något fruktansvärt.

Någon stjärna måste ha kommit på iden på att blanda ut skithash eller liknande med något syntetiskt och sälja...
Jo och mitt bubblar, vit rök och glöder normalt. Enda skumma är att det luktar så lite, för det var bra tryck
Citera
2020-08-28, 16:38
Medlem
Kehins avatar
https://twitter.com/drogvarningar/st...288645/photo/1
Citera
2020-08-28, 16:40
Medlem
RingInteSnutens avatar
Citat:
Jo och mitt bubblar, vit rök och glöder normalt. Enda skumma är att det luktar så lite, för det var bra tryck

Så ingen fara du har vanliga grejjer.
Citera
2020-08-28, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerilousBird

En bekant till mig skröt om sitt potenta röka, men det visade sig senare innehålla AM-694 och absolut noll THC. Med tanke på hur många olika syntetiska cannabinoider det finns på marknaden så antar jag att det även finns vissa sorter som slinker förbi omärkt när EZ test genomförs. Ni kan själva kika vilka stämplar som testats positivt på t.ex. flugforum, uppdateras dagligen. På rak arm har jag hört att "narcos", "chardala" och "44" ska innehålla syntetisk skit. Finns mycket fler stämplar än så som är i riskzonen, so be cautious.

Ja det där chardala var nånting hel annat än hasch. Ingenting med det rökat stämde. Konsistensen var jävligt skev och det luktade som något slags bränsle.
Citera
2020-08-28, 18:24
Moderator
Morfar-52s avatar
Tråd "Varning till er som röker brunt" infogad./mod
Citera
2020-08-28, 18:46
Medlem
Lägg upp bilder på det ni misstänker så det blir enklare att veta vilket hasch ni pratar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in