• 5
  • 6
2020-09-11, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av takeitchill
Hur ska du märka det på utseendet? Kemikalierna har ju sugits in växten. Det enda du kan väl märka är om de har någon speciell kemisk smak. Har ingen aning om olika RC-droger smakar på ett visst sätt men det behöver ju inte göra det. Om du aldrig stött på gräs med RC hur vet du då att det finns någon stark kemisk smak?

Jag sa ju precis att det inte går att utgå ifrån utseendet på gräset. Läs om mitt meddelande.

För övrigt så är jag helt övertygad om att det inte går att bespruta gräs och komma undan med det rent smakmässigt. Det kommer märkas så fort första blosset tas, speciellt om man har mycket erfarenhet av gräs. Svårt att tro att det finns en syntetisk cannabinoid därute som är helt smakfri.
Citera
2020-09-12, 08:08
Medlem
takeitchills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerilousBird
Jag sa ju precis att det inte går att utgå ifrån utseendet på gräset. Läs om mitt meddelande.

För övrigt så är jag helt övertygad om att det inte går att bespruta gräs och komma undan med det rent smakmässigt. Det kommer märkas så fort första blosset tas, speciellt om man har mycket erfarenhet av gräs. Svårt att tro att det finns en syntetisk cannabinoid därute som är helt smakfri.

Du tror...

Det är inte alls säkert om det behövs väldigt små mängder. Hampans smaker kan helt klart ta över smaken helt. Hampa idag ser ut och smakar som the real deal.

Man ska såklart vara på sin vakt om du inte har säkra sources. Detta gäller alla droger. Väldigt mycket som bankas ut med skit.
Citera
2020-09-12, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av takeitchill
Alltså du vet väl hur enkelt det är att bara säga något namn? Hur kan folk ens lita på namnen de får? Det är direkt inte så att de kommer med en unik QR-kod.

No shit din raketforskare, när folk pratar om sorter så utgår jag från att dem själv haft kakan själv eller sätt den hos nån polare.

Vet du ens hur en platta ser ut?
Tror du det är avancerat att byta namn på en kaka eller? Det sitter oftast nu för tiden med en svart text utprintat på ett vitt papper sen bara påklistrat.
Citera
2020-09-12, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbejao
No shit din raketforskare, när folk pratar om sorter så utgår jag från att dem själv haft kakan själv eller sätt den hos nån polare.

Vet du ens hur en platta ser ut?
Tror du det är avancerat att byta namn på en kaka eller? Det sitter oftast nu för tiden med en svart text utprintat på ett vitt papper sen bara påklistrat.

Exakt, men det cirkuleras stor mängd både cbd-hasch och gräs just nu.

"Chardala" var senaste som jag hörde var CBD.
Citera
2020-11-02, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Exakt, men det cirkuleras stor mängd både cbd-hasch och gräs just nu.

"Chardala" var senaste som jag hörde var CBD.

Min vän fick hem Chardala häromveckan, det ser ut som ihoppressad kaffesump och luktar inte rätt, googlade runt och fick fram allt möjligt som spice/fentanyl laceat etc... vi har inte direkt vågat röra det. försökte få refund men då ghostade becknaren så han vet att det är ngt skumt han sålt...
Citera
2020-11-02, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DimitriKuznetzov
Min vän fick hem Chardala häromveckan, det ser ut som ihoppressad kaffesump och luktar inte rätt, googlade runt och fick fram allt möjligt som spice/fentanyl laceat etc... vi har inte direkt vågat röra det. försökte få refund men då ghostade becknaren så han vet att det är ngt skumt han sålt...

Ja, det är bara att slänga helt ärligt.
Citera
2020-11-03, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DimitriKuznetzov
Vad betalade din vän?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in