2015-10-26, 07:10
Bannlyst
ganska fint ansikte men misstänker att allt svart tyg som hänger över henne mest är till för att dölja att hon är tjock.

Är hon fet?
Citera
2015-10-26, 07:23
Medlem
Pantone-3165-Cs avatar
Nu är det lite skvaller och många personliga åsikter.
Citera
2015-10-26, 07:45
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deman
ganska fint ansikte men misstänker att allt svart tyg som hänger över henne mest är till för att dölja att hon är tjock.

Är hon fet?

Hon ser inte fet ut. Känns som hon har en smalkropp och inga bröst typ. Måste luska fram lite bilder med mindre kläder. I värsta fall får jag åka hem till henne och be och få ta några lättklädda bilder på henne.
Citera
2015-10-26, 07:46
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Hon verkar vara en tjej som gillar svarta, något i hennes utseende säger det.

Skrevs ju innan i tråden att hon hade legat med Adrian Modiggård. Sant eller ej så är ju han dessutom lite mörk.

Det var ingen inside info, utan något de gjorde en grej av i programmet. Det var något av utomlandsprogrammen med Plura.
Citera
2015-10-26, 18:21
Medlem
RobertoSavianos avatar
Tycker hon var galet snygg i keps, blev nästan lite kär och när hon sen sjöng smälte man ännu mer.

Dock känner man väl spontant att hon hamnar i samma fack som little jinder, Elliphant osv.

Dampig 20-nånting som beter sig som 14.

Finns nåt charmigt i det ändå.

Och man måste älska SBT:s ägning av henne angående "själv" och "ensam".
Citera
2015-10-27, 13:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ghasten
Hon ser inte fet ut. Känns som hon har en smalkropp och inga bröst typ. Måste luska fram lite bilder med mindre kläder. I värsta fall får jag åka hem till henne och be och få ta några lättklädda bilder på henne.
Blev det några lättklädda bilder?
Citera
2015-10-27, 17:19
Medlem
elpirros avatar
https://www.youtube.com/watch?v=rmzVwVUMi1w

Oerhört märkligt beteende, jättenervös eller påtänd? Lägg märke till hennes fötter som inte kan vara stilla, konstant pill med fingrarna, svårt att fokusera med blicken tex.
Citera
2015-10-27, 20:00
Medlem
erp.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro

Oerhört märkligt beteende, jättenervös eller påtänd? Lägg märke till hennes fötter som inte kan vara stilla, konstant pill med fingrarna, svårt att fokusera med blicken tex.

Har du sett klippet du länkade till?
Jag såg inte en enda av hennes fötter.
Möjligen lite nervös, annars skötte hon sig jättebra.
Citera
2015-10-27, 20:25
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro

Citat:
Ursprungligen postat av erp.b
Har du sett klippet du länkade till?
Jag såg inte en enda av hennes fötter.
Möjligen lite nervös, annars skötte hon sig jättebra.
Jodå, fötterna dyker upp emellanåt och de är faktiskt sällan stilla. Liksom benen. Å andra sidan är det inte jätteovanligt att folk har saker för sig med t.ex. fötter, händer, fickor, pennor, ögon etc utan att tänka på det, så orsaken låter jag vara osagd.

Nu synade jag inte hela klippet i sömmarna, men kolla t.ex. vid 0:35, 0:55, 2:50 och 5:15 och några sekunder framåt vid de olika tidsangivelserna.
Citera
2015-10-27, 22:59
Medlem
Jofs avatar
Inget har något bra skvaller om denna underbara tjej. Hon kanske inte umgås med FB-are.
Citera
2015-10-30, 00:58
Medlem
Minipaxs avatar
Typisk dussinmänniska, skulle passa perfekt i random porrfilm, trött gäspning med andra ord.
Fantastiskt genomtänkta gaddningar dessutom, vilken kvinna, vilken förebild för kommande generationer!

Mitt skvaller är att hon är ganska lössläppt.
Citera
2015-10-30, 13:12
Medlem
blowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Alla med känsla för vett och etikett vet att det är ohyfsat att anmärka på andras (ringa) etikettsbrott. Och att göra sig lustig över andras ordval är definitivt inte comme il faut.

Nåja. Även om det var en mindre grej att anmärka på hennes felaktiga ordval så är det inte rimligt att tänka i banorna att Miriams "etikettsbrott" INTE sträcker sig utöver ett felaktigt ordval. Hon kan inte hålla bestick, hon avbryter mitt i samtal, hon sitter som en jävla hösäck, hon svär som om det inte fanns någon morgondag, hon är så ovetande om de andra gästernas förehavanden att det är rent oartigt (det är ju inte så att det är en nyhet för henne vilka som kommer vara där) etc etc. Hela hennes uppenbarelse skriker ju tonårsuppror trots att hon borde kommit ur den attityden för 8-10 år sedan.
Senast redigerad av blown 2015-10-30 kl. 13:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in