Det ser ut som att hon har börjat göra plastikkirurgi för att skjuta upp det oundvikliga, dvs att hon likt så många kändisbrudar börjar åldras som en man efter 25-30.
När man ser henne i profil så ser det ut som att dom har varit inne och hyvlat ner käkbenet för att mjuka till konturerna en aning. Förutspår ännu en plastic surgery disaster före 40. Men jag hoppas så klart att jag har fel.
Citat:
Ursprungligen postat av FetBengt
Står idag i Aftonbladet att hon är singel och att hon inte har varit singel sen hon var 16 år. Hon är 34 och har haft flera relationer genom åren, vilket tyder på att hon är en sån som går från partner till partner utan avbrott däremellan. Såna tjejer är riktigt svåra och jobbiga att ha att göra med.
"– Det är väldigt bra för mig. Spännande, ett helt nytt liv. Jag upptäcker saker som andra i min ålder vet. Typ vad gillar jag att laga för mat, vad man gör på kvällen, jag har alltid flytt från att vara ensam, säger hon och fortsätter:
– Men från min senaste relation blev jag övertygad om att jag kommer vara mindre ensam när den är över, så jag behövde det här."
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!