2015-10-30, 14:06
Medlem
Uncle Dukes avatar
Jag tycker det är märkligt att så många bedömer henne utifrån hennes interaktioner med Sven-Bertil Taube i ett TV-program, särskilt som deras relation verkar trevlig och mysig. Inget agg dem emellan, tvärtom kommer de bra överens (jag har dock bara sett ett avsnitt av serien, så jag kan ta fel). Dessutom svär ju även Sven-Bertil flera gånger i det aktuella programmet, varför skulle han då uppröras över att hon gör det? Överhuvudtaget är tråden full av folk som blivit upprörda å Sven-Bertils vägnar, vilket är märkligt när han inte själv verkar särskilt kränkt. Att klaga på att hon håller gaffeln fel och har lite slapp hållning är ju bara löjligt, hon är väl ingen jävla geisha?
Jag tycker förvisso att hon ger ett lite "dampigt" intryck, men inte på ett otrevligt sätt, utan bara lite ofokuserat och energiskt.
Citera
2015-10-30, 14:28
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisMcCandless
Tycker det är helt okej att Sven-Bertil gör sig lustig över något sådant. Det gör jag själv.
Ungdomen behöver stramas upp och lära sig vett och etikett. Miriam är synonymt med allt som är fel med dagens ungdom när det kommer till detta.

Och så är hon ju inte ens "dagens ungdom". Hon är 24....
Citera
2015-10-30, 19:38
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Visst. Hon är i och för sig inte snygg, men tjej.. Att hon gillar negrer är äckligt, och hela hennes attityd är bedrövlig. Ett klockrent exempel på 90-talistslyngel som borde kamma sig och växa upp. Och det kanske hon gör, vem vet? Hoppas bara att hon inte hinner göra bort sig för mycket innan dess.

Musiken hon gör är, i mitt gammelmanstycke, väldigt usel - men jag hör ju att tösen kan sjunga så lycka till - men skippa attityden. Missklädsamt, sa Bull.

Ja okej, ung kvinna vore väl en rättare benämning.
Citera
2015-10-30, 21:38
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Och så är hon ju inte ens "dagens ungdom". Hon är 24....

Det finns ingen etablerad gräns för när någon slutar vara ungdom. 20, 26 och 34 år är gränser jag sett.
Citera
2015-10-30, 23:44
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Det finns ingen etablerad gräns för när någon slutar vara ungdom. 20, 26 och 34 år är gränser jag sett.

Ungdom upp till 20 sedan ung vuxen till 30 är väl det mest vanliga. Men såklart det där är ganska individuellt. Är du typ +80 kallar du säkert alla under 40 för ungdom.
Citera
2015-10-31, 00:37
Medlem
MrMadoffs avatar
Hon är snygg va?
Eller är det bara jag?
Citera
2015-10-31, 00:49
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Hon är snygg va?
Eller är det bara jag?

Nej hon snygg det tror jag väl de flesta anser. Påminner något om Megan Boone enligt min mening.
Citera
2015-11-01, 20:25
Medlem
Slints avatar
Är hon släkt med Zara Larsson? Verkar ha samma omogna attityd som alla mediemänniskor älskar.
Citera
2015-11-02, 22:20
Medlem
Vad klagar ni på? Jag tycker att hon är fantastisk; snygg, kaxig, charmig och faktiskt jävligt begåvad. Klart den enda som gör årets Så mycket bättre sevärt.
Citera
2015-11-15, 01:07
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Såg inslaget från Så mycket bättre och störde mig instinktivt på hennes inställning att hon tycker att alla ska tatuera sig samt verkligen inte kunde släppa detta alls.

WT samt svagbegåvad verkar hon vara. Kan du inte bara acceptera att vissa människor inte vill tatuera sig som dig, ditt jävla skaft?

Har förövrigt stött på henne på Kings Head i Göteborg där hennes vän stod och försökte vara dryg mot sin omgivning (mig) med inställningen att Miryam Bryant + hangaround är fett coola och ska ges respekt.
Verkar vara ganska dryg som person.

Jag skrattade lite åt hennes vän.
Senast redigerad av JohnnyGenzale 2015-11-15 kl. 01:10.
Citera
2015-11-15, 10:01
Medlem
Milizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blown

Bevingade ord: "Älskog låter för mig som nåt man äter, liksom. Knulla säger ju jag"

Hon trodde nog att Sven-Bertil sa älgskog och associerade till en gryta med älgkött som bas.
Citera
2015-11-15, 10:18
Miriam Bryant är, precis som Miley Cyrus, en produkt av den galna tid vi lever i och dess nya målbild av hur en ung kvinna ska vara. Uppkäftig, promiskuös, korkad, skrikig, respektlös, avståndstagande mot all form av traditionalism, rasblandande, substansberoende, tatuerad, dekadent osv osv osv. Detta är resultatet av den kulturmarxistiska dogmen, att revoltera mot allt som är invant och att huvudlöst förespråka det sjuka och dekadenta.

Miriam kanske har talang. Det har Miley också. Talangen försvinner dock i allt det ytliga fluff som båda flickorna väljer att prioritera framför det som borde vara deras fokus. De är den nya världsordningens lydiga verktyg, ikoner för en hel generation av unga kvinnor vars enda mål är att förstöra det tidigare generationer byggt upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in