2015-10-25, 11:19
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannishBoy
I min värld helt ointressant. Ännu en av dessa fullständigt pantade dagis-nollor. Inte godkänd att vara med och sitta bredvid SBT och Kleerup. Två giganter, på sitt sätt.
Och obehagligt när hon var oförskämd och näbbig mot SBT, skröt sen med att han och hennes jämnåriga inte har en aning om vem han är. Underbart när han svarade henne"Det är klart att jag reste "själv", det var ju jag som reste! Du menar kanske om jag reste "ensam"? Ja, det gjorde jag."
Obildad kaxig snorunge...
Citera
2015-10-25, 11:22
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Hade sex med Adrian Modiggård när hon var med i Pluras kök.

Aha. Du var alltså med där i sovrummet..?
Citera
2015-10-25, 11:33
Medlem
Har hört en låt ifrån henne eller två, den där "Push play" och såg henne på Jennie Strömstedts show på TV4 för något år sedan där hon framstod som väldigt oskyldig och pratade om sin lillebror minns jag.
Citera
2015-10-25, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Varför framstår hon som ett fjårtizmongo i de intervjuer jag läst? Är hon på riktigt eller en journalistkomplott?

Jag sitter och väntar på lite hybrisfrispel från Miriam så Bråvalla 2016 får en headliner.

Hon har väl som de första i den kategorin knarkat bort det lilla hon hade i form av hjärna. Vet inte vem som bestämmer vilka som får vara med men jag antar att hon känner någon på SVT som fixat in henne för hon spelar i en helt annan klass.
Citera
2015-10-25, 13:43
Medlem
issojärvens avatar
Jag gillar henne skarpt. Hon är sig själv, naturlig. Må vara att hon ej är bildad och en aning "opolerad". Men hon är ärlig och jag föredrar det framför lismande och fejkade personer som vill framställa en falsk bild av sig själva på TV.

Hennes låtar har oxå varit överlägset bäst.

Ge henne tid, hon växer snart upp, jag får likaså fjortisvibbar som många andra här på forumet. Men ge henne lite tid, kanske det räcker att hon ser sig själv på TV..
Citera
2015-10-25, 13:46
Medlem
blowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ficken123
Hon har väl som de första i den kategorin knarkat bort det lilla hon hade i form av hjärna. Vet inte vem som bestämmer vilka som får vara med men jag antar att hon känner någon på SVT som fixat in henne för hon spelar i en helt annan klass.

Musikaliskt är ju hennes deltagande fullt försvarbar. Hon har gjort de två första avsnittens bästa låtar och framföranden, med marginal. Speciellt hennes tolkning av Strömstedts "Sista morgonen" var helt fantastiskt vacker.

För jävligt att en sådan katastrof till karaktär får en sådan talang. Kleerup kan säkert skriva musik, men han ska ju släppa micken och aldrig mer plocka upp den – det kan inte nog upprepas, även om det inte är topic.
Citera
2015-10-25, 14:08
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av issojärven
Jag gillar henne skarpt. Hon är sig själv, naturlig. Må vara att hon ej är bildad och en aning "opolerad". Men hon är ärlig och jag föredrar det framför lismande och fejkade personer som vill framställa en falsk bild av sig själva på TV.

Hennes låtar har oxå varit överlägset bäst.

Ge henne tid, hon växer snart upp, jag får likaså fjortisvibbar som många andra här på forumet. Men ge henne lite tid, kanske det räcker att hon ser sig själv på TV..

Hmm jo tyckte det var ganska vågat och bra att hon erkände att hon typ var full mest hela tiden. Bra med lite självdistans! även om man nu har noll koll på vem hon är.
Citera
2015-10-25, 16:09
Bannlyst
Trodde att en sådan här tråd skulle dyka upp.

För någon vecka sedan så skröt en polare skröt om att han brukar(brukade?) spänna på denna Miriam. Ska tydligen vara väldigt PK med att påpeka att allt ska vara jämställt hit och dit. I sängen är det annorlunda, gillar att bli dominerad och älskar att ta den i tvåan och suger efteråt. Kan tilläga att min kompis är svart så hon kanske föredrar sådant också.
Citera
2015-10-25, 17:47
Medlem
ChrisMcCandlesss avatar
Vem är denna obildade tjej?
Var kommer hon ifrån?
Vad skapar hon för musik? Eller mimar hon?
Hur halkade hon i denna show?
Citera
2015-10-25, 19:48
Citat:
Ursprungligen postat av anabolakillen95
Trodde att en sådan här tråd skulle dyka upp.

För någon vecka sedan så skröt en polare skröt om att han brukar(brukade?) spänna på denna Miriam. Ska tydligen vara väldigt PK med att påpeka att allt ska vara jämställt hit och dit. I sängen är det annorlunda, gillar att bli dominerad och älskar att ta den i tvåan och suger efteråt. Kan tilläga att min kompis är svart så hon kanske föredrar sådant också.

Hon verkar vara en tjej som gillar svarta, något i hennes utseende säger det.

Skrevs ju innan i tråden att hon hade legat med Adrian Modiggård. Sant eller ej så är ju han dessutom lite mörk.
Citera
2015-10-25, 22:38
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Detta är ingen livekommenteringstråd för Så mycket bättre. OT raderat.

/Moderator
Citera
2015-10-25, 23:15
Medlem
coshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ficken123

Tveksamt om hon skulle ha nytta av en SVT-kontakt i en TV4-produktion... På tal om hjärna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in