Citat:
Ursprungligen postat av
Kri100
Nu var det inte mig frågan var riktad till, men jag gör ett försök att svara:
Dennerts ligger bakom att via jagärhär stänga ner Janouchs facebooksida upprepade gånger som hämnd för att Janouch granskar jagärhärs rätt skumma aktiviteter. Dennerts tycks tjäna grova pengar på sin föreningsverksamhet och tar emot statliga bidrag. Via SVT kan Magnus Dennert - Minas man - få till gratisreklam för frugan.
Tack för svaret.Har googlat och läst lite nu,och kan absolut hålla med dig om att "jagärhärsidan"verkar suspekt.Jag hoppas verkligen att de blir granskade,fast lite långsökt kanske att JG på något sett har med just det att göra?
Är lite osäker på om SVT tycker att varken JG eller KJ är speciellt "rumsrena".
Två starka personligheter är de båda,och i ett demokratiskt samhälle så måste givetvis bägge få skriva/höras.
Graverande så klart att Katerina gått ut med att hon faktiskt blivit antastad av Jan,och lite förvånad är jag att detta inte fått större utrymme i media.
Kvällspressen tycks mer intresserad av vad t ex Anna Book äter,har sex mm,ja sådant som är löjeväckande.
Efter senaste tidens rapporterande om diverse "mediafolk" som beter sig som svin mot kolleger,så blir jag väldigt konfunderad och illa berörd.
Mediapersoner beter sig som svin och har storhetsvansinne under många år,ingen anmäler dem,eller om de gör det så backar ingen upp dem,alla är så rädda.
Så där var det på 50-60 talet,trodde verkligen att vi lämnat den tiden.
Jävligt sorgligt att det där med jämställdhetsdebatten på 70-talet som gjorde skillnad hos folk nu tycks helt gått förlorad.