2005-11-02, 23:57
Medlem
CharlieRs avatar
Han ser ut som en dinosaurie. T-rex.
Citera
2005-11-03, 00:29
Medlem
Darwins avatar
Kan det inte vara så att han hade längre armar, och mindre huvud när han var yngre, men att all självgodhet krävt så mycket energi och utrymne att armarna blivit tvugna att krympa och huvudet blåsts upp av all narcisism?

Alltså att Jannes fysik inte pallat med all svårsmällt självgodhet och uppblåsthet som bubblat upp, varför kroppen för att kunna överleva dragit in på armkontot, och vanställt honom till sin nuvarande hattifnatt fysonomi. http://www.alternativet.nu/julkalend...hattifnatt.jpg

Edit: Hattifnattarna kommer från Tove Janssons Muminböcker.
Citera
2005-11-03, 08:23
Medlem
joyces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darwin
Kan det inte vara så att han hade längre armar, och mindre huvud när han var yngre, men att all självgodhet krävt så mycket energi och utrymne att armarna blivit tvugna att krympa och huvudet blåsts upp av all narcisism?

Hans barn ser likadana ut och har allltid gjort så kroppstypen är inte något som uppstått under åren utan snarare en genetisk defekt.
Citera
2005-11-03, 11:21
Medlem
StyleWarss avatar
...kan...inte...andas...måste...sluta...skratta

Jag har träffat JG ett par gånger och framförallt människor som har jobbat med honom. Det värsta skitsnacket i en viss sluten krets på ett företag som publicerar saker låter väldigt likt det här.

Trådstartaren en viss ilsk redaktör, månne?
Citera
2005-11-03, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StyleWars
Trådstartaren en viss ilsk redaktör, månne?

Icke, men jag skulle bra jävla gärna vilja vara. Typ.
Nä'rå, jag är en helt vanlig svensson som observerat herr Guillous fysiska tillkortakommanden.
Citera
2005-11-03, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skeggy
jag har för mig att han gör någon liknande distans i ondskan på 30 sekunder, har t.o.m. för mig att det är just femtio meter fritt... så någon übertalang var han ju inte isåfall.
sen har jag inte läst boken, bara sett filmen men där är det ju så att han vinner skolpokalen och är nära skolrekordet, vilket kanske inte är så jättehögt.. vet dock inte vad som räknades som "bra" på den tiden eftersom alla idrotter blir så jävla mycket snabbare.
nu var det visserligen inte det som skulle diskuteras här utan JGs kroppsbyggnad. vare sig man gillar honom eller inte kan man inte komma ifrån att han är liten och smålemmad ( på minst ett sätt ) och dryg och att det är väldigt svårtroligt att ondskan är verklighetsbaserad. speciellt med tanke på Jannes bevisligen stora ego

Stjärnehof, skolan där Janne gick, har ingen simhall. Det var någon annan sport som jan hävdade sig i. Det där med simning var bara ett utslag av konstnärlig frihet.
Citera
2005-11-03, 15:37
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marang
Stjärnehof, skolan där Janne gick, har ingen simhall. Det var någon annan sport som jan hävdade sig i. Det där med simning var bara ett utslag av konstnärlig frihet.

Klart att simmade! Ser man ut som en säl måste man väl simma som en.
Citera
2005-11-03, 15:39
Medlem
apanola IIs avatar
Muahahahaaaa

Åh herregud...jag skrattar så jag gråter...
Citera
2005-11-03, 16:38
Medlem
skeggys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utter
Klart att simmade! Ser man ut som en säl måste man väl simma som en.
hahahah, det var logiskt faktiskt
Citera
2005-11-03, 20:48
Medlem
Pirxs avatar
Fler bilder på knubbsälen med bautaskalle tack! Det ska vara helkroppsbilder och helst ska han stå bredvid en normallång och normalbygd person så att man ser hur vanskapt Janne är
Citera
2005-11-04, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zatzy
Han kanske använder fötterna istället
har hört att han har ovanligt lång penis, så han når att runka trots sina korta armar
Citera
2005-11-04, 13:22
Medlem
InkoPinkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan2
har hört att han har ovanligt lång penis, så han når att runka trots sina korta armar

Då kanske han även kan suga av sig själv? Stort huvud = stor mun?

Usch vilka vidriga bilder som poppade upp i mitt huvud nu!

*Går på toaletten och kräks lite*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in