2005-11-04, 13:24
Medlem
Det tänk om det stora huvudet lyfter och går till väders med den lilla kroppen?
Citera
2005-11-04, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Det tänk om det stora huvudet lyfter och går till väders med den lilla kroppen?

Det kan vi nog lugnt konstatera att det redan gjort, killen har ju inte direkt fötterna på jorden om vi säger så.
Citera
2005-11-05, 01:38
Medlem
Tyrones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruce Wayne
http://www.fredrika.net/kronoby/guillou.jpg

Håller man för frissen så ser han grymt kärringlik ut, ganska mongolisk sådan
Citera
2005-11-06, 22:56
Medlem
Gothenburgers avatar
Enda felet med Guillou är hans "palestinatrams" och att han är såsse. Annars är karln ett geni med konstigt korta armar. Fan, är det ingen som kommer ihåg Rekordmagazinet från 80-talet??? Avsnittet med ziggarna? (att dom levde fan på stormarknader o annat) Skall fan i mig skicka in en lista till Folktoppen på SVT. "Jan Guillous bästa TV framträdande" (Stor risk det hade blivit TV va ? )
Citera
2005-11-06, 23:33
Medlem
Jaha Johoanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gothenburger
Enda felet med Guillou är hans "palestinatrams" och att han är såsse. Annars är karln ett geni med konstigt korta armar. Fan, är det ingen som kommer ihåg Rekordmagazinet från 80-talet??? Avsnittet med ziggarna? (att dom levde fan på stormarknader o annat) Skall fan i mig skicka in en lista till Folktoppen på SVT. "Jan Guillous bästa TV framträdande" (Stor risk det hade blivit TV va ? )

Karlns eviga malande om att "det heliga kriget pågår nu" antyder iofs inte heller att han står med båda fötterna på planeten Jorden...
Citera
2005-11-07, 17:40
Medlem
Gothenburgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaha Johoansson
Karlns eviga malande om att "det heliga kriget pågår nu" antyder iofs inte heller att han står med båda fötterna på planeten Jorden...

Ja, tyvärr sitter dom där konstiga åsikterna kvar i honom. Går väl inte att omvända en gammal Clarte'medlem hur som helst gissar jag. Tragiskt.
Citera
2005-11-08, 16:15
Medlem
Dean Keatons avatar
Det har inte direkt med Guillou att göra, men ändå:

Såg någon Carin 21:30 med Leif Pagrotsky? Han ser ju ut som en klippdocka med helt fel huvud ditsatt. Fullständigt oproportionerligt!
Citera
2005-11-08, 16:36
Medlem
Lyckholms avatar
Men spelar det någon roll hur folk ser ut egentligen? Snacka om tråkigt om alla skulle se ut ungefär på samma sätt. Ni har ingen självdistans pojkar, för jag antar att ni är sådana och inte män, tjejer eller kvinnor.
Citera
2005-11-08, 19:08
Medlem
joyces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckholm
Men spelar det någon roll hur folk ser ut egentligen? Snacka om tråkigt om alla skulle se ut ungefär på samma sätt. Ni har ingen självdistans pojkar, för jag antar att ni är sådana och inte män, tjejer eller kvinnor.

Jag är tjej/kvinna.

Självklart får alla se olika ut men lika självklart är att vi har rätt att kommentera olika utseenden här.
Citera
2005-11-08, 19:51
Medlem
apanola IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dean Keaton
Det har inte direkt med Guillou att göra, men ändå:

Såg någon Carin 21:30 med Leif Pagrotsky? Han ser ju ut som en klippdocka med helt fel huvud ditsatt. Fullständigt oproportionerligt!

Pagrotsky har en minst sagt säregen fysionomi, kort och med nästan parodiskt judiska drag, näsa av modell " judesexa", avsmalnande nästan mandelformade ögon, typiska för den orientaliska juden och så hans övriga fysiska företräden...en groteskt liten, satt och kort kropp så hans huvud...ser man honom på bild tänker man direkt på ett riktigt taskigt photoshop jobb, men den stackarn ser ut så. Jag har förståelse för att han valde politiken, det finns ju en hel del sällsamma fysionomier där http://www.hurtigh.se/photo/portfoli...1949_1_std.jpg

så Paggan måste nog känt sig hemma i det levande skräckkabinett och freakshowmiffon som finns där, är dom inte fysiskt vanskapta så döljs deras handikapp inombords
Citera
2006-01-19, 13:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av marang
Stjärnehof, skolan där Janne gick, har ingen simhall. Det var någon annan sport som jan hävdade sig i. Det där med simning var bara ett utslag av konstnärlig frihet.

skolan heter Solbacka

säga vad man vill om Jan. Träffar Jan lite då och då av en viss anledning. Bla snackade han en del med farsan under tiden han jobbade med Hamilton böckerna.
Citera
2006-01-19, 15:02
Medlem
kurrecs avatar
Det här är ju verkligen underlag för studier i karakterologi. Den läran som Ernst Kretschmer skapade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in