2023-10-09, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Alkoholism är väl den mest troliga orsaken för en framgångsrik man som honom.

Bråk med ny granne? Att de orkar. Jag diskuterade frågan med min fru vid frukostbordet och vi konstaterade att det är förvånansvärt hur ofta det bråkas i rikemansområden. Många tävlingsinriktade med stort ego där antar jag. Så otroligt pinsamt och barnsligt beteende att bråka med grannar.
Ja något allvarligt måste hänt i Jönåkers liv eftersom han inte får träffa barnen han verkar inte veta var dom finns någonstans. Det händer mycket bakom de fina dörrarna på dom fina adresserna och så sant att dom orkar
Citera
2024-02-04, 08:48
Medlem
Hovmastarens avatar
Vad tror ni det var som gjorde att, utåt sett, respektabla och högpresterande nollåttor valde att förnedra sig själva och blotta sitt privatliv inför hela det svenska folket? Vad hade de att tjäna på det?

Uggla och Kilefors bor kvar. Undrar om de bjuder varandra på en flintastek då och då eller om de fortfarande håller på att terrorisera varandra med hundbajs?
Senast redigerad av Hovmastaren 2024-02-04 kl. 08:52.
Citera
2024-03-25, 23:36
Medlem
Varför är Uggla sån fegis varför kör han inte mot kilefors som en man bara
Citera
2025-03-18, 15:37
Medlem
TitoBeltranTenorens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovmastaren
Uggla och Kilefors bor kvar. Undrar om de bjuder varandra på en flintastek då och då eller om de fortfarande håller på att terrorisera varandra med hundbajs?

Nu har Ugglan hittat ett ny bo i Flen! Kilefors bor dock kvar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in