2015-11-30, 22:26
Medlem
Nu fick jag iallafall ett svar, även fast det inte var bra.

"Av vad jag fick ut av din text så verkar jag vara perfekt för dig, tror dock inte du är nån jag söker riktigt Men tänkte att det kanske var trevligt med ett svar istället för att bara ignorera ditt mail.
Önskar dig all lycka! "
Citera
2015-11-30, 22:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Uyomati
Nu fick jag iallafall ett svar, även fast det inte var bra.

"Av vad jag fick ut av din text så verkar jag vara perfekt för dig, tror dock inte du är nån jag söker riktigt Men tänkte att det kanske var trevligt med ett svar istället för att bara ignorera ditt mail.
Önskar dig all lycka! "

Var ju åtminstone snällt av henne aatt svara tillbaka helt ärligt
Citera
2015-12-01, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Analdestructor
Tydligen är du inte så snygg som du trodde. Deta enda som behövs på dejtingsidor är eett bra utseende. En het tjej på facebook skrev till mig då hon hadee sett mig skrivaa i een gemensam grupp. Dagen efter träffadees vi och jag knullade henne i min bil. Har velat träffaa henne flera gånger, men har krockat. Ska fortsätta knullaa henne och göra henne till min KK ett tag framöver.

Poängen är: utseende är ALLT på dejtsidor.
Jag är inte bara snyggast i Sverige, inte bara i världen, jag snyggast i hela universum!

Skämt åsido. Jag har rätt så snygga bilder på mig och rätt så ärliga jämfört med andras ofta överdrivna profilbilder.
Citera
2016-01-03, 19:14
Medlem
Slagskepps avatar
fan..... prövade flera saker. Skicka bara hej till 20 bruds och sen skickade komplimanger te 20 bruds om deras foton och sist skickade jag något om deras presentation (typ: jag ser att du gillar att dansa vad för dans är din favorit?) till 20 bruds.

kan säga att jag inte fått mkt till svar svar
ligger väl på 6-7/10 själv. Men har bara en bild på mig.

Ska jag lägga upp fler? läste att de kan va avgörande
Citera
2016-01-03, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Har lagt ner internetdejting, åtminstone för tillfället.

Men jag träffade min sambo (snart ex sambo) på match.com för 3 år sedan.

Hon berättade att det var en bild på mig utomhus som hon fastnade för. Den bilden var ingen jag själv gillade! Tyckte jag såg konstig ut på denna bild. Tänkte inte ens ta med den, men hade lite brist på bilder av mig själv.

Men jag tror det berodde på att jag i det tillfället inte visste att jag blev fotad. Typ att man ser mer avslappnad ut då, teori...

Och hon började skriva till mig först, enbart pga denna bild. Hon är den typ av tjej som inte orkar läsa massa i en presentation, tror många tjejer är så!

Som match.com eller möteplatsen.com säger i reklam "det du inte gillar med dig själv gillar någon annan"
Citera
2016-01-03, 21:14
Medlem
SorcererSimons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slagskepp
fan..... prövade flera saker. Skicka bara hej till 20 bruds och sen skickade komplimanger te 20 bruds om deras foton och sist skickade jag något om deras presentation (typ: jag ser att du gillar att dansa vad för dans är din favorit?) till 20 bruds.

kan säga att jag inte fått mkt till svar svar
ligger väl på 6-7/10 själv. Men har bara en bild på mig.

Ska jag lägga upp fler? läste att de kan va avgörande

Precis samma för mig. Helt hopplöst. Jag hatar sidor där man inte godkänner utseendebiten innan man kan konversera som t.ex. Tinder. Problemet med Tinder är att jag inte längre får några matchningar där. Fick matchningar i början men dom rann ut i sanden då jag inte tog tillvara på dom då jag trodde det skulle fortsätta dyka upp nya matchningar i samma takt.

Sidor som happypanke känns så meningslösa tidsslukare när man lägger en massa tid på att skriva något fint och så blir man ändå bara ratad på utseendet. Ska ta och lägga ner dejtingsidor ett tag och göra något bättre med min tid än att kasta mitt självförtroende i en soptunna.

Av någon outgrundlig anledning så är dom enda tjejerna som ens är avlägset intresserade alltid singelmorsor.
Citera
2016-01-03, 21:19
Medlem
Slagskepps avatar
ja tinder verkar nästan bättre. Har sommarstuga i strömstad och fick in massa norska brudar. Fan va enkla dom va att ta kontakt med om man jämför med svenska brudar. Dom svenska verkar ganska kalla mot dom norska....
Citera
2016-01-03, 21:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SorcererSimon
Precis samma för mig. Helt hopplöst. Jag hatar sidor där man inte godkänner utseendebiten innan man kan konversera som t.ex. Tinder. Problemet med Tinder är att jag inte längre får några matchningar där. Fick matchningar i början men dom rann ut i sanden då jag inte tog tillvara på dom då jag trodde det skulle fortsätta dyka upp nya matchningar i samma takt.

Sidor som happypanke känns så meningslösa tidsslukare när man lägger en massa tid på att skriva något fint och så blir man ändå bara ratad på utseendet. Ska ta och lägga ner dejtingsidor ett tag och göra något bättre med min tid än att kasta mitt självförtroende i en soptunna.

Av någon outgrundlig anledning så är dom enda tjejerna som ens är avlägset intresserade alltid singelmorsor.

Varför inte sluta sätta likhetstecken mellan självförtroende och utseende?
Låter som en bra ide
Citera
2016-01-03, 21:25
Medlem
SorcererSimons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EckhartTolle
Varför inte sluta sätta likhetstecken mellan självförtroende och utseende?
Låter som en bra ide

Varför inte bara ha ett bra självförtroende? För att det är lättare sagt än gjort. Det är djupt rotat i mig och många andra tror jag.
Citera
2016-01-03, 21:30
Bannlyst
Citat:
Varför inte bara ha ett bra självförtroende? För att det är lättare sagt än gjort. Det är djupt rotat i mig och många andra tror jag.

Så länge du gör det kommer det fortgå. Sitt inte och vänta på att något extrent kommer göra dig hel. När du dör kanske du blir hel.

Men intressant länk du har i din signatur.
Känns dock inte hundra procent seriös eller är den det?
Citera
2016-01-03, 21:45
Medlem
SorcererSimons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EckhartTolle
Men intressant länk du har i din signatur.
Känns dock inte hundra procent seriös eller är den det?

Jo den är seriös så tillvida att den är gjord av OKCupid som är en kommersiell kontaktsida. Det är alltså ingen bitter kille som börjat att föra någon hemmagjord statistik eller något i den stilen. Tror dessutom att OKCupid är en av världens största kontaktsidor globalt sett så dom lär ju haft ett ganska bra underlag med data också.

Sen är det ju alltid farligt med statistiska undersökningar just pga att man ibland kan missa väsentliga pusselbitar. Min intuition säger mig ändå att det ligger väldigt mycket sanning i studien.
Citera
2016-01-03, 21:47
Bannlyst
Citat:
Jo den är seriös så tillvida att den är gjord av OKCupid som är en kommersiell kontaktsida. Det är alltså ingen bitter kille som börjat att föra någon hemmagjord statistik eller något i den stilen. Tror dessutom att OKCupid är en av världens största kontaktsidor globalt sett så dom lär ju haft ett ganska bra underlag med data också.

Sen är det ju alltid farligt med statistiska undersökningar just pga att man ibland kan missa väsentliga pusselbitar. Min intuition säger mig ändå att det ligger väldigt mycket sanning i studien.

Tyckte den vänstra grafen var märklig. Jag kanske fungerar som en kvinna för själv ser jag en stor alldaglig grupp sen har vi snygga tjejer som inte ingår i den gruppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in