Citat:
Ursprungligen postat av
IT-snubben
Jag tror fortfarande en sån här sida skulle vara bra. Ett av problemen är väl att det går så många killar på en tjej så tjejer får massor av meddelanden. Istället för att en tjej får 50 meddelanden en kväll kan hon istället ta initiativ och kontakta de killar hon finner intressanta och som hon vill ha svar ifrån. Då får hon bara meddelanden från de killar hon själv är intresserad av. Jag ser det som en fördel för både tjejer och killar. Tjejer slipper överfulla mailboxar och killar slipper skicka ett meddelande som drunknar bland hennes 50 andra meddelanden och som riskerar att aldrig bli läst.
Problemet är att folk inte förstår att social dialog numera är normalt över nätet och även om män och kvinnor vill dejta, vill de oftast känna något. Något meddelande gör knappast en superintresserad, särskilt inte när man fått exakt samma frågor 678 ggr tidigare. Intresset väcks inte av: Vadarbetardumedvarborduhurlängeharduvaritsingelber ättameromdigsjälvvadsökerduhär osv. 😴
Är tydligen erkänt ett troll eller avtrubbad, men helt ärligt, hur ska jag uppleva ett varierande bildflöde med samma skitfrågor i flera år eller när män blir otrevliga men kränkta av att man kan svara tillbaka? Dejting världen tillhör männen, annars skulle de sluta ställa så mycket krav och även
bestämma hur jag är efter deras trångsynta bild.
Du kan glömma hela idén. Först måste dejting världen förändras. Ingen orkar ta män på allvar