Citat:
Ursprungligen postat av
prismah
De som gnäller över att det är en massa hat. Jag hoppas inte ni hade haft några problem med att jag hade lett en utav Muslimernas högtider isåfall? Dock inget jag har minsta intresse av men det är i princip samma sak. Hon är just muslim och firar ju inte ens jul. Så varför ska hon representera något hon inte egentligen vill ta del av?
Hon kanske gillar julen även om hon är muslim. Vem fan orkar egentligen bry sig om religion?
Tror inte att många utav dom svenskarna som friar jul går till kyrkan och är med där på julaftonen. Så sluta och lipa om att hon har en annan religion och är julvärd.
Själv så hatar jag julen och skulle helst slippa att behöva träffa alla och vara glad.
Skulle hellre titta på när Gina Dirawi är julvärd. Hon är ju jävligt snygg och det är plus för en julvärd. Har aldrig sett på SVT på julafton förut med någon ordning. Men kan slänga ett öga den här gången bara för att hon just är snygg.
Tycker att SVT borde ha med mer snygga julvärdar i framtiden. Folk som vill ha tillbaka Arne Weise vill säkert mest det bara för att dom blir nostalgiska. Men för oss andra(som inte är 30+) så tycker man att en säck potatis hade varit ungefär lika intressant. Och är det ens någon som vet om han är kristen? Eller har gubbfan varit julvärd i alla dessa år och låtsats varit det?