Helt förkastligt detta! Så obvious att SVT valde ut en "god" Muslim av anledningen att hjärntvätta folk och normalisera invandringen av politiska skäl.
Jag ser inga som helst problem att hon är muslim så länge som hon håller sig opartisk och så. Lär väl snarare vara risk för att hon slänger ur sig något anti-SD eller dyl än att problemen skulle härröra sig just till hennes muslimska tro
Hur kan hon, om hon nu är troende muslim, tacka jag till att fira jul med hela svenska folket? Det måste ju vara haram för en troende muslim att deltaga i en kristen tradition på det viset, eller?
Får se om hon kan hålla det mysigt och juligt. Eller om det spottas ut massa svenskfientlig propaganda i vår kära "oberoende" media.
För övrigt ganska trevlig att vila ögonen på.
Det säger sig väl självt. En troende muslim ska sitta där och prata om kristna traditioner... Ungefär som det hjärndöda att göra om kyrkor till moskéer.
Ta med det faktum med hennes snack om Israel så är det rätt uppenbart var hennes agenda ligger. Tydligt också vart SVTs ligger. Pissa på allt som är svensk kultur är det som gäller.
Jag vet inte så mycket om henne så det är svårt att vara kritisk mer än att hon för mig är helt ointressant.
Däremot undrar jag om det så klyftigt om hon är uttalad muslim? Är det inte provocerande för en del muslimer det här med julen? Känns inte som att det är läge just nu att sätta personer i rampljuset där de kan utsättas för extremism?
haha SVT försöker inte ens dölja sina agendor. Kvoterar in en muslim som ska visa vägen för oss svenskar, full fart mot det nya fina muslimska Sverige. Hon kommer säkerligen slänga in ett ord om hur vi ska värna om flyktingar också.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!