Citat:
Ursprungligen postat av
chebmami
Uppdatering(den sista) och utvrdering av kuren!
Tjenare! Detta r den sista uppdateringen i den hr kurrapporten. Kuren med PRO-OIL r ver och jag har hoppat p ett annat mrke istllet. Det blev totalt 9 veckor med PRO-OIL. Drfr knns det ju lagom med en utvrdering. Efter att ha haft semester vid julhelgerna och nyr har jag nu lite tid att avsluta rapporten och att utvrdera kuren med dessa oljor.
De frsta 5 veckorna krde jag som sagt med snabba estrar och var extremt njd. Hur njd jag var gr att lsa i ngon/ngra sidor bak! Efter 5 veckor bytte jag allts estrar, men krde vidare med samma verksamma steroider. Jag hade d krt 450 mg Testo P EW, 150 mg Mast P EW och 150 mg Tren A EW. Bytet blev till 500 mg Testo E och 200 mg Tren Hex EW frdelat p tv stick i veckan mn/tors. Masten frsvann helt men dosen p testot och tren hjdes ngot.
Lngsamma estrar och dlig utveckling
Jag frontade de tv frsta sticken med Testo E med 500 mg per stick, allts krde jag 1000 mg Testo E frsta veckan, och sedan fortsatte med 500 mg EW. Efter ngra veckor och ett par stick senare knde jag att kalltrycket helt frsvunnit, absolut noll sexlust och pumpet p gymmet var helt borta. Frn att ha varit en stissig kt varghane som gtt igng p varje st flicka med sprutande energi p gymmet med snabba estrar var det en skillnad som dag & natt. Notera att detta var inget som jag hade frvntat mig, jag trodde att bytet av ester skulle vara smrtfritt. Jag krde p i ngra injektioner till och inget mer hnde och knslan blev vrre och vrre. D bestmde jag mig helt enkelt fr att hoppa av PRO-OIL-oljorna helt. Jag hade d legat p Testo E och Tren Hex i 4 veckor. Visst, jag gick frn snabba estrar till lngsamma och det tar lite tid, den tanken har slagit mig absolut, det tar ju ca 4-5 veckor innan man oftast ens knner av lngsamma. Men jag krde med tv stycken frontstick och har gjort byte av ester vldigt effektivt ett par andra gnger tidigare och har d aldrig knt av ngon dipp, varken med sexlust, tryck eller pump p gymmet, s det kndes sklart vldigt trkigt, fr min del. En annan tanke har varit att det r Tren Hexet som har stllt till det, men vad jag lst och hrt ska det inte vara en sn stor faktor.
Fejks/lgdoserat?
Effekten uteblev som sagt helt p de lngsamma estrarna och antingen svarar min kropp extremt dligt p dessa preparat eller s var det fejks/vldigt lgdoserat. Nu vet jag inte om det har ngon betydelse, men Testo E och Tren Hex-oljorna var exakt lika, i frg, viskositet och s vidare. Och oljorna luktade ven absolut ingenting. Av egen erfarenhet luktar testo-olja vldigt starkt och p ett speciellt stt.
Vikt
Jag startade kring 77 kg och lg p stabila 85 kg efter 5 veckor, nr jag skulle byte ester. Sen lg vikten stilla i ca 4 veckor och vid byte av mrke var vikten ocks runt 85 kg. Nu nr jag bytt mrke har vikten gtt upp ngot och jag vger 88-89 kg.
Byte av mrke
Efter dessa 4 veckor p lngsamma estrar bytte jag allts mrke och jag knde faktiskt skillnad rtt snabbt(d hade jag inte injicerat testo p ca 10 dagar, vid byte av mrke). Efter bara ngon vecka hade trycket kommit tillbaka och sexlusten var terigen stabil och pumpet p gymmet var grymt. Och nu lg jag bara p Testo E, 500 mg EW.
Framtida kurer
Tanken r att fortstta att ligga p 500 mg Testo E EW och att ven testa Oral Turinabol fr frsta gngen. Dr kommer jag att lgga mig p 50/50 eller 60/60, nt snt och det ska bli jvligt spnnande. Mlet r att skaffa sig en riktigt schyst och stor fysik med lg BF % till sommaren, utan att behva ligga p en hg dos steroider. 100 kg r mlvikten!
Tjenare Cheb!
Trkigt att hra att det gick snett med byte av estrar men jag mste faktiskt ppeka att du har inte gjort ett srskilt bra jobb gllande fasningen om du bara tvrt bytte med tv frontstick.
Precis som du sjlv skrev; lngre estrar, ssom test e, tar mellan 4-6v att gra sig riktigt knnbar. Nr du bytte mrke p test e efter 4v och knde trycket komma efter sammanlagt 6-7v frn borttagandet av test prop s r det ju fullkomligt uppenbart att Pro-Oils levererar tryck, fr det finns inte en sportmssa att Aburaihans test e kickar s hrt p bara en vecka. Om Pro-Oils hade varit helt utan effekt s hade du aldrig knt det du beskrev lagom efter bytet till Aburaihan.
Varfr krde du inte roidcalc och fasade in test e i takt med att du droppade test p? Samma med tren hex och tren ace? Om du inte vill ha dippar s mste du ju hlla uppe niverna.
Det hr borde du veta kan jag tycka..
Mvh
Citat:
Ursprungligen postat av
enjoy13
Intressant och bra rapport.
Jag har 3 vialer hemma av pro oil och blir mer och mer skeptisk till att brja med dem

.
Speciellt nr dom frsvann under jorden nr dom hade delat ut massa gratisprover.
Pro-Oil har inte alls gtt under jorden s varfr sger du detta? Vart har du ftt denna sikt ifrn?
Dessutom knns det SKAPLIGT efterblivet att tro att ett mrke skulle frse kunder med gratisprepp om det var av skitkvalitet. De gjorde det vl nd fr att testa oljorna och f ut mrket?
Nu vet jag iofs att de inte hade ftt labanalys p den frsta batchen men de batchar som kommer finnas hos dem nr de ppnar kommer vara analys p regelbundet enligt utsago s det terstr bara att se vad labbet sger.
Mvh