2015-10-21, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svarttaxin
Behöver du en källa på att resten av samhället får lida för att vi bara måste ta in så många bidragstagare som möjligt?

Han ville har en källa på att lönerna skulle halveras.
Citera
2015-10-21, 20:11
Bannlyst
Det sas i decennier i den lögnaktiga massmedian att det skulle ge ekonomisk vinst att importera dessa icke-européer, och det sas att de var högutbildade samt att multikulturen var bra.
Allt var lögn kring invandringen och nu betalar svenskarna varje dag med en tillintetgjord framtid.

Våra barn har inte gjort något fel och skall inte behöva lida för dumma och fega vuxna svenskars beslut, våra barn har nu ingen framtid på grund av dessa dårars beslut att låta sju-klövern öppna Pandoras box, som innebär att släppa in alla dessa själviska icke-européer av främst män med en närmast vulkaniskt våldsam karaktär.

Halverade löner är bara en liten del i eländet och misären som nu följer med all tävlan om att vara så "god",att bara vilja "väl", men det kostar för mycket att vilja vara omtyckt och hyckla, det kostar oss hela vårat samhälle och välfärd samt allt som är svenskt och vackert.

Vi får se vad mera som komma skall kosta i den vansinniga massinvandringens fotspår.
Senast redigerad av Sweden-United 2015-10-21 kl. 20:13.
Citera
2015-10-21, 21:42
Medlem
Skillys avatar
Hahaha.. kul tråd.

Alla dessa vettskrämda rasseexperter alltså... var inte oroliga nu... det blir nog nya razermöss i julklapp nästa år också
Citera
2015-10-22, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweden-United
Halverade löner .

Har fortfarande inte fått länken därjag kan läsa om dessa som fått halverade löner?
Citera
2015-10-22, 15:21
Medlem
Påtal om lärare, någon annan som minns hur Herr. Löfven utlovade en satsning på lärare som innefattade "De lärare som utmärker sig får en högre lön"? Grabben snackar bara skit, blir nog att emigrera snart och låta "Abdul" ta min rättmätiga plats i folkhemmet.
Citera
2015-10-22, 17:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo
Har fortfarande inte fått länken därjag kan läsa om dessa som fått halverade löner?

Okej. Då vet jag. Har du kontakta Ts förresten?
Citera
2015-10-22, 18:10
Medlem
Citat:
Okej. Då vet jag. Har du kontakta Ts förresten?

Du skrev halverade löner, så antingen fram med länken eller erkänn att du är en lögnare.
Citera
2015-10-22, 22:32
Medlem
TheDarkKniggits avatar
Citat:
Några exempel på företag som gör det?

Finns ju hästägare som bara ger fickpengar i lön till de som jobbar på stallet för att det ger "erfarenhet".
Citera
2015-10-22, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKniggit
Finns ju hästägare som bara ger fickpengar i lön till de som jobbar på stallet för att det ger "erfarenhet".

Nej de får låna hästen.. i utbyte mot att de tar hand om hästen.
Citera
2015-10-22, 23:27
Bannlyst
Citat:
Du skrev halverade löner, så antingen fram med länken eller erkänn att du är en lögnare.

Varför skulle jag ljuga?

Har du kontaktat Ts som jag sa? om det han skrev som första inlägg? Det kallas trådstarten. Jag utgår ifrån att du läst den, om inte, börja med det, det får bli din bakläxa ikväll.
Citera
2015-10-25, 06:29
Medlem
Citat:
Varför skulle jag ljuga?

Har du kontaktat Ts som jag sa? om det han skrev som första inlägg? Det kallas trådstarten. Jag utgår ifrån att du läst den, om inte, börja med det, det får bli din bakläxa ikväll.

BajsBoo kan inte läsa! Inte någonstans påstår jag att det är bestämt med lönesänkningar.

Om vi jämför lite med grekerna!? Hur mycket statsskuld var de uppe i innan det brakade samman? Någon som kommer ihåg? Vad blev konsekvenserna för grekerna?
Citera
2015-10-25, 06:45
Medlem
Halverade löner vet jag inte men höjda avgifter av alla de
Slag vi har samt nya påhittade namn på avgifter.

Säg att det kommer på 5år 600.000-1miljon ny"svenskar" som ska leva på diverse bidrag och garantipension lång tid framöver och majoriteten resten av livet så kommer regering höja skatter och avgifter saftigt. Säkert 10-15%
Om vi betalar säg 60% i skatter momser och alla dess avgifter till staten så kommer det att höjas till 75% säkerligen.

Snacka om att få
Hästkuk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in